Doorsturen Citadelrit

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
werner gs
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jan 2005, 17:48
Locatie: Ranst

Doorsturen Citadelrit

Bericht door werner gs »

De inrichter heeft deze rit naar mij doorgestuurd ,maar ik kan ze niet openen of opslaan . Kan er me iemand helpen ? Nochtans de openingsrit van 19/3/06 kon ik zonder problemen opslaan .Vorig jaar ook geen problemen gehad om route's op te slaan !
fluppie
Berichten: 1095
Lid geworden op: 10 feb 2005, 10:06
Locatie: Rotselaar
Contacteer:

Bericht door fluppie »

wil je ze doorsturen naar mijn mailadres dan bekijk ik het

Fluppie
Frank Beeper
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:30
Locatie: Brasschaat

Re: Doorsturen Citadelrit

Bericht door Frank Beeper »

werner gs schreef:De inrichter heeft deze rit naar mij doorgestuurd ,maar ik kan ze niet openen of opslaan . Kan er me iemand helpen ? Nochtans de openingsrit van 19/3/06 kon ik zonder problemen opslaan .Vorig jaar ook geen problemen gehad om route's op te slaan !
Werner heb je de gegevens van de inrichter aub , ik wou de rit ook aanvragen op GPS

beste groeten
Frank
2003 - 2009 1150 GS
2009 - 1200 RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Walt
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 okt 2004, 21:15
Locatie: Aalst

Re: Doorsturen Citadelrit

Bericht door Walt »

Frank Beeper schreef:
werner gs schreef:De inrichter heeft deze rit naar mij doorgestuurd ,maar ik kan ze niet openen of opslaan . Kan er me iemand helpen ? Nochtans de openingsrit van 19/3/06 kon ik zonder problemen opslaan .Vorig jaar ook geen problemen gehad om route's op te slaan !
Werner heb je de gegevens van de inrichter aub , ik wou de rit ook aanvragen op GPS

beste groeten
Frank
Frank, ge hebt mail :wink:
R1150RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Joss
Berichten: 141
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:40
Locatie: Hoogstraten

Re: Doorsturen Citadelrit

Bericht door Joss »

Walt schreef:
Frank Beeper schreef:
werner gs schreef:De inrichter heeft deze rit naar mij doorgestuurd ,maar ik kan ze niet openen of opslaan . Kan er me iemand helpen ? Nochtans de openingsrit van 19/3/06 kon ik zonder problemen opslaan .Vorig jaar ook geen problemen gehad om route's op te slaan !
Werner heb je de gegevens van de inrichter aub , ik wou de rit ook aanvragen op GPS

beste groeten
Frank
Frank, ge hebt mail :wink:



Indien mogelijk kan ik deze ook ontvangen
Plaats reactie