CN 2017.30 NTU beschikbaar

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

ZWIEP 01
Berichten: 204
Lid geworden op: 20 okt 2013, 14:01
Woonplaats: deurne
Locatie: ANTWERPEN
Contacteer:

Re: CN 2017.30 NTU beschikbaar

Bericht door ZWIEP 01 »

ik heb het wel gehad hoor met die updates van garmin,
toch me weer laten vangen, en garmin express blijft hangen op voorbereiden voor kaartupdate... dit kan even duren,, en inderdaad, na half uur nog bezig... (met de voorbereiding he) :pukeright:
eiRTee
Berichten: 649
Lid geworden op: 26 dec 2005, 09:54
Woonplaats: Aalst
Locatie: nevest Oilsjt

Re: CN 2017.30 NTU beschikbaar

Bericht door eiRTee »

eiRTee schreef:als het toestel 10 jaar is en dat de updates dan wat uitblijven, ok maar de BMW Navigator IV op mijn madam haar motor werd 4 jaar geleden gekocht, vindt ik toch nog wat jong

Toen was het al een model dat al meerdere jaren liep (ik meen intro in 2010). De Navigator V zal kort daarna al zijn aangekondigd.

Maar als er 'slechts' 2x per jaar een update zou uitkomen, dan is dat toch ook nog voldoende om goed te kunnen navigeren? NT is nu eenmaal een kaartversie die wat oudere techniek heeft dan de NTU. Het zal een commerciële afweging zijn (minder vaak updates = mensen prikkelen om een nieuw toestel te laten kopen).

In ieder geval beetje zielig an Garmin
Heb zelf een Nav V en mijn madam een Nav IV
Kan dus heden telkens de routes aan iedere kaartversie aanpassen

Als ik me niet vergis geef jij info-avonden Basecamp, komt dit dan niet ter sprake ? Indien ik me wél zou vergissen : sorry voor de verwarring met iemand anders...
Zowiezo zou ik durven stellen dat dit toch zeker voor een lesgever parate kenis zou zijn...
[/quote][/quote]


ik geef inderdaad de info-avonden.
Jullie leren werken met Basecamp is mijn hoofdtaak.
Wat er bij Garmin gebeurd met het kaartmateriaal weet ik niet zolang ik geen feedback krijg van Garmin.
De verdelers krijgen meer info dan een leek, daarom baseer ik me op de info van Mr. GPS hieromtrent.
Over hoe opladen en dergelijke daar vertel ik alles over en deel jullie mijn ervaringen met onder ander het euvel van meerdere GPS toestellen met verschillend kaartmateriaal
Plaats reactie