BBQ zomeredtitie 2017, data...

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender

BBQ zomeredtitie 2017, data...je kiest welke het best voor je uitkomt

12 tem. 14 mei
2
8%
2 tem. 4 juni
3
13%
16 tem. 18 juni
5
21%
7 tem. 9 juli
5
21%
11 tem. 13 aug
3
13%
8 tem 10 sept
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Koppel!! »

Dus, aangezien we al jaren klappen van naast (niet ipv, laat dit duidelijk wezen) de winter bbq ook een zomereditie op te starten open ik hier het topic.
Ik denk dat het eerste wat moet worden gedaan is een datum plannen. Aangezien ik hier op 't forum geen poll kan aanmaken zal' t aldus op de simpele wijze gebeuren, er worden een hoop weekends naar voren gebracht en je kiest welke het best voor je uitkomt.

- 12 tem. 14 mei
- 2 tem. 4 juni
- 16 tem. 18 juni
- 7 tem. 9 juli
- 11 tem. 13 aug
- 8 tem 10 sept.

Deze data gaan altijd van vrijdag tem zondag. De plek zal bij Hugo zijn, ergens rond Zemst als ik 't nog onthouden heb, en er is plek zat om te kamperen. Daarom de data over meerdere nachten. Plan is om vrijdagnamiddag/avond toe te komen en je te installeren, de zaterdag een rondritje rijden (indien er voldoende animo is zal je misschien tussen een all-roadrit en een asfatlrit kunnen kiezen) eb de zondag terug opkramen en huiswaarts rijden.
Er kan afgesproken worden met mekaar om vrijdag samen op te rijden, of zondag terug naar huis te bollen, blijft allemaal gelijk. Vrijdagavond en zaterdagavond is er dan bbq, tenzij er voor één dezer avonden een waardig alternatief wordt gevonden (bv. vrijdag frietavond aangezien sommigen nog maar net toekomen enz).
Ontbijt moet nog worden besproken of dit ter plekke mogelijk is, of ieder zelf moet in voorzien in z'n eigen ding.
Vlees voor bbq wordt zelf meegenomen, alsook drank en alle benodigdheden. Indien niet akkoord wordt er sowieso een bijdrage in de kosten verwacht, we mogen al heel content zijn dat iemand z'n terrein voor ons openstelt, we moeten diene mens ook z'n geld niet aftroggelen.

Ném, denk da'k zowat alles heel rudimentair heb uitgelegd. Bij vragen hoort een antwoord, dus kom maar op. En vergeet niet van een datum te kiezen!

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Relax »

Ik kom zeker, maar alleen op zaterdag. Dat tentjesding is niet meer mijn ding. Aankomen, ritje doen, BBQ, slap gelul, terug huiswaarts.
Welk weekend me past laat ik nog weten, krijg stilaan zicht op alle andere activiteiten.
I respect your opinion. But I don't give shit.
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door YOwan »

Relax schreef:Ik kom zeker, maar alleen op zaterdag. Dat tentjesding is niet meer mijn ding. Aankomen, ritje doen, BBQ, slap gelul, terug huiswaarts.
idem hier....
Kan al wel zeggen dat de maanden mei en september voor mij niet lukken....
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Werner Von C. »

DC-gang is coming :-)

Zemst, da's bekanst in mijnen hof...effe kijken welke data niet passen omdat ik met wachtdiensten zit :pukeright:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Koppel!! »

Zeg, bleiters, tentje is niet mijn ding... Voor éne keer kunde u daar toch wel is overzetten zekers, er wordt al jaren gezeverd over een zomerbbq, en nu het ietwat concreet wordt trekte ulle staart al in :wink:
Het voordeel is dat ge niemeer op de moto moet kruipen, ge kunt zonder problemen iets drinken, ge gaat maffen wanneer ge wilt of als ge zat genoeg zijt, en 's zomers moete nie zagen over kou, dan vriest 't niet.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door YOwan »

Koppel!! schreef:Zeg, bleiters, tentje is niet mijn ding... Voor éne keer kunde u daar toch wel is overzetten zekers, er wordt al jaren gezeverd over een zomerbbq, en nu het ietwat concreet wordt trekte ulle staart al in :wink:
Het voordeel is dat ge niemeer op de moto moet kruipen, ge kunt zonder problemen iets drinken, ge gaat maffen wanneer ge wilt of als ge zat genoeg zijt, en 's zomers moete nie zagen over kou, dan vriest 't niet.
Grtz, Philip!
Ge hebt gelijk, maar aan de andere kant, ik ben echt ni van plan om een tent en een slaapzak e.d. te gaan kopen om dan 1 keer te gebruiken....
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Bob »

... en bovendien - wath's in a name - bestaan er écht wel mensen die om zich te amuseren niet noodzakelijk moeten kunnen drinken tot ze zat genoeg zijn, en die met andere woorden na het eten gerust nog terug naar huis kunnen rijden om in een deftig bed te slapen zonder daags nadien wakker te worden van een hernia die terug opspeelt. Als jij me daardoor tot watje bombardeert, dan kan uw mening terzake me wat mij betreft vierkantig aan mijn reet roesten.

Doe wat ge niet laten kunt, kruipt in uw tentje, voel er u stoer, viriel en échte motard door, maar begin uw norm niet aan iemand anders op te leggen.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door GStephen »

Rustig Bob, rustig

Koppel!! heeft die opmerking gemaakt aan 2 mensen die ie zeer goed kent en waarvan ie weet dat die niet verkeerd zal geïnterpreteerd worden.

Afing, ieder zijn heug en zijn meug.

Voor mij gaan de eerste 2 opties al zeker niet, de andere voorlopig wel
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door YOwan »

De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze opgediend wordt !.... m.a.w., we komen er wel uit en die zomer-bbq wordt een hit !
p.s. ja, ok... ik ben een watje (of luxe-poule :lol: )
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door luc boxer »

Ik zie wel welke datum het zal worden, kan nu nog niet zeggen welke wel en welke niet.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
wilsoneke
Berichten: 120
Lid geworden op: 16 jan 2010, 11:02
Woonplaats: kampenhout
Locatie: vl Brabant

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door wilsoneke »

@ Bob, u reactie is er ver over.
laten we het jaar goed inzetten en het verder plezant houden ,ook achter onze computers.
groeten wilsoneke
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Bob »

wilsoneke schreef:@ Bob, u reactie is er ver over.
Als dat zo is, wil ik me daarvoor verontschuldigen. Beginnen met "Zeg bleiters" en dan wat gaan vertellen wat een mens moet doen is er echter voor mij minstens even ver over.

Hoedanook : prettig 2017
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Relax »

Er is sprake van een misverstand. Bob is ne maat en maten nemen het op voor elkaar. Koppel!! ook, maar Bob weet dat niet. :-) En zo kan ne mens nog ne keer lachen met zijn maten.

Ik slaap NIET in een tent, ook niet bij Koppel!!, want dat is waar 'm op uit is, de jannet. Trouwens, ik snurk zo hard dat ik binnen de kortste keren met slaapzak en al 500 meter verder gedeponeerd wordt.
Ik drink hoe dan ook geen alcohol, dus kan makkelijk terug naar huis. Ben ik te moe, dan val ik gewoon om en blijf dus daar, maar 'k ga niet goochelen met een stuk stof en stokken.

Van zagen over kou gesproken, Koppelmans: wie was er op de winterBBQ ook alweer op vier wielen en wie op twee? Ik zag, welgeteld, 1 Moto.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Koppel!! »

Relax, ge zijt nen troeten :lol: :lol: :lol: En nee, ge moogt nie samen met mij in de tent liggen. Dat zeggende, ik kan voor diegenen die geen tent hebben wel een extra tent meenemen, heb er meerdere. Slaapzak en matje moede wel zelf meenemen, of ge moogt op mijne Thermarest maffen maar 's morgens nie komen klagen hé.

Bob, ff relattiveren man, je hoeft je echt niet aangesproken te voelen, wie 't schoentje past...
Trouwens, over drinken gesproken, ik drink nooit als ik moet rijden, daarom kan 't leuk zijn om eens een lekker pintje of een goed glas wijn te nuttigen bij 't kampvuur, zonder je te hoeven af te vragen of je eigenlijk nog recht op sturen hebt. Niemand hoeft zich zat te drinken, maar mocht 't gebeuren, so what, toch niets erg zolang 't aangenaam beschonken is.

Grtz, Philip!

P.S: Relax, ik wist 't dat ge daarmee ging afkomen, stoefer :mrgreen: :mrgreen:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door luc boxer »

Hoog tijd dat de Relax eens beschonken is, dan is die misschien ook eens aangenaam :-P :lol: :wink:
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
wilsoneke
Berichten: 120
Lid geworden op: 16 jan 2010, 11:02
Woonplaats: kampenhout
Locatie: vl Brabant

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door wilsoneke »

Ik kan ook nog wel een tent of 3 opzetten voor iemand,en voor de snurkers geen paniek onze Engelse buldog snurkt er iedereen
onder.voor wie niet graag eten en drinken meezeulen daar zorgen We dan wel voor tegen de winkelprijs .Verder ja ,gewoon gezellige boel van maken,eten ,drinken ,groot kampvuur,ritjes, 100m koers met oude minibromers, of gewoon lekker luieren op terras. Eerst kijken of er voldoende intresse is dan zien We wel.
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door tweecilinderke »

Hoog tijd dat de Relax eens beschonken is, dan is die misschien ook eens aangenaam :-P :lol: :wink:
luc, wil je dat echt meemaken! k'weet nog nie zunne wa dat da gaat geven :lol:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

.

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 06 nov 2018, 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Relax »

Fret ullen brol alleen op.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Bob »

Koppel!! schreef:Zeg, bleiters, tentje is niet mijn ding... Voor éne keer kunde u daar toch wel is overzetten zekers,
wiloneke schreef:@ Bob, u reactie is er ver over.
('t Moet trouwens "uw" zijn, met een w)
Koppel!! schreef:Bob, ff relattiveren man
(en hier staat een t teveel)

En dan verwonderd zijn dat er topics opgestart worden zoals hier op dit eigenste forum.

Of wacht, ik begin het te snappen, dat zal dan volgens het selecte clubje eerder aan mijn reactie te wijten zijn waarschijnlijk!? Sorry dan mannen, maar ik heb me sinds ik 50 geworden ben voorgenomen mijn mening niet meer te verbergen of te verbloemen.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Koppel!! »

Jongen toch, ga nog wat spijkers zoeken, 't water staat laag genoeg :roll:
Ge moet niet reageren als 't u niet aanstaat hé, dat weet ge toch?

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Harald »

"t plezant worden.....
Ik neem congé als het moet, dit wil ik niet missen ;-)
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Koppel!! »

Oh, maar ik verwacht dit heerschap helemaal niet, ik begrijp zelfs niet waarom hij zich aangesproken voelde. En met de man ipv de bal te spelen bewijst het heerschap enkel en alleen maar dat hij het inhoudelijk helemaal niet kan halen. Tja, dan komen de kleine kantjes naar boven blijkbaar.

Anyway, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, zoals ze over de grote plas zeggen, "Whatever"!

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door Bob »

Ja gasten, eerlijk is eerlijk : 'k had een slechte dag en heb dat hier blijkbaar wat uitgewerkt. Als ik het nu teruglees : niet mooi, niet te vergoeilijken, enzovoort. Ik kan het niet ongedaan maken, maar een sorry is op zijn plaats, daar voel ik me dan ook weer niet te goed voor, ondanks mijn 50 levensjaren.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: BBQ zomeredtitie 2017, data...

Bericht door YOwan »

Bob schreef:Ja gasten, eerlijk is eerlijk : 'k had een slechte dag en heb dat hier blijkbaar wat uitgewerkt. Als ik het nu teruglees : niet mooi, niet te vergoeilijken, enzovoort. Ik kan het niet ongedaan maken, maar een sorry is op zijn plaats, daar voel ik me dan ook weer niet te goed voor, ondanks mijn 50 levensjaren.
Allemaal geen probleem, ge zijt zelf nog welkom : we zoeken nog een BOB... :lol:
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Plaats reactie