ruimte voor lange benen op een R850R vergroten??

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Bigfoot
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 feb 2016, 17:45
Woonplaats: Zelzate

ruimte voor lange benen op een R850R vergroten??

Bericht door Bigfoot »

Stap één, een Kahedo verhoogd zadel gekocht. Zeer comfortabel

Stap twee. Schets platen van een GS monteren. Hoeveel cm win ik nog? En ga ik inde bochten gelijk vonken trekken? Wat moet er nog aangepast worden?

Stap drie. Kortere reactie stang plaatsen. Of ga hier mee het karakter van de motor te veel beïnvloeden?
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: ruimte voor lange benen op een R850R vergroten??

Bericht door Dirk Pauwels »

Korte reactie stang is een verbetering wat mij betreft. Ik heb er ook nog de achtervering van een 1100GS onderzitten, voorvering standaard. Vrij extreem op de kop, vind het zelf wel lekker rijden, maar da's persoonlijk. Staat ook geen stuurdemper meer op, met die setup niet nodig.
GS voetsteunen heb ik liggen maar zijn er nog niet opgeraakt, moet ze nog stralen en spuiten, op het eerste zicht moet je niets aanpassen denk ik.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: ruimte voor lange benen op een R850R vergroten??

Bericht door Danny »

Met de reactiestang win je geen beenruimte he... wel staruimte of bodemspeling. De R is eigenlijk te klein als ge nogal lang van poot zijt. Een beetje kan je maskeren maar van een medium maak je nooit een XL he :mrgreen:
Bigfoot
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 feb 2016, 17:45
Woonplaats: Zelzate

Re: ruimte voor lange benen op een R850R vergroten??

Bericht door Bigfoot »

de DéDé's bedankt voor jullie antwoord. Gelukkig is mijn nieuw motorpak adventure georiënteerd. Kan ik gelijk al s volgen de motor op een GS. Gelukkig ook waterdicht want gisteren op de terugtocht van Utrecht uitvoerig getest op waterbestendigheid.
Plaats reactie