Gebruik Basecamp.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Gebruik Basecamp.

Bericht door luc gs »

Regelmatig maak ik gebruik van Basecamp om motorroutes te maken.Door te dubbelklikken kon men de viapunten en andere eigenschappen bekijken,het aantal kilometer,...
Is er onlangs iets veranderd in Basecamp,want nu lukt het mij niet meer?
Polleke G
Berichten: 285
Lid geworden op: 17 nov 2012, 22:11
Locatie: Opglabbeek

Re: Gebruik Basecamp.

Bericht door Polleke G »

Nee er is in Basecamp niets verandert,je bedoelt toch als je dubbel klikt op een route.hier werkt alles normaal
Als het een Mac is, dan zijn er wel problemen met bepaalde besturings- systemen,welke weet ik niet omdat ik niet met een Mac werk
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: Gebruik Basecamp.

Bericht door p@rick »

Polleke G schreef:Nee er is in Basecamp niets verandert,je bedoelt toch als je dubbel klikt op een route.hier werkt alles normaal
Als het een Mac is, dan zijn er wel problemen met bepaalde besturings- systemen,welke weet ik niet omdat ik niet met een Mac werk
Met Mac problemen ? Welke dan ? Toch nog geen noemenswaardige problemen ondervonden, behalve af en toe een bug(je) in Garmin Express dat dan weggewerkt wordt in een nieuwe versie van Express, maar kom nu niet zeggen dat dat bij de Windows-versie nooit het geval is...
Enkel bepaalde tools van JaVaWa zijn nog niet compatible gemaakt met Mac OS-X Sierra maar daar heeft Garmin dan weer niets mee te maken.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Gebruik Basecamp.

Bericht door Relax »

luc gs schreef:Regelmatig maak ik gebruik van Basecamp om motorroutes te maken.Door te dubbelklikken kon men de viapunten en andere eigenschappen bekijken,het aantal kilometer,...
Is er onlangs iets veranderd in Basecamp,want nu lukt het mij niet meer?
Ik stelde hetzelfde vast. Ik wilde alle punten grijs maken, maar 'k vond ze niet meer. Vroeger idd dubbelklikken en je zag het ganse traject, waarbij je de punten kon aanduiden.
Ik vind trouwens ook niet meer hoe ik de viapunten op het kaartje kan zien om ze goed op de route te leggen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Gebruik Basecamp.

Bericht door aantzeetje »

gewoon de eigenschappen openen (dubbelklikken met het handje op route of op de route naam) en een viapunt kiezen. Venster laten openstaan, het "bolletje" kiezen en je viapunt verplaatsen. Stond het goed met de het pijltje op je pc klavier naar beneden gaan om het volgende te kiezen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
MrGPS
Berichten: 451
Lid geworden op: 05 feb 2014, 14:57
Woonplaats: 7642nd

Re: Gebruik Basecamp.

Bericht door MrGPS »

Relax schreef:
Ik stelde hetzelfde vast. Ik wilde alle punten grijs maken, maar 'k vond ze niet meer.
Werk je soms met twee monitoren? Kijk dan eens naar de andere monitor.

Er is aan basecamp sinds feb 2016 niets veranderd; dat kan het niet zijn...
Plaats reactie