Rijtijd route verschillend

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Rijtijd route verschillend

Bericht door aantzeetje »

Dannyken, das omdat je niet kan werken met BC :mrgreen: :mrgreen: . Gebruik ze allemaal door mekaar (MRA, routeyou, motorradstrassen, google, MS en BC) en geef mij maar BC. Maar ja, ben ermee beginnen met spelen tot het op de markt kwam en dat is ondertussen ook al een paar jaar geleden. Oefening baart kunst.

@relax: die"nagenoeg" dezefde km's vind ik wel raar want als je een route inlaadt zou deze bijna op de meter moeten overeeenkomen. Stuur ze me eens door, dan kan ik ze eens bekijken en in men 590 stoppen om tijd en km te controleren (guzflater [at] aim dot com)
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Rijtijd route verschillend

Bericht door Danny »

Oh maak je geen zorgen ik kan best uit de voeten met BC maar 't ligt in de prullenmand omdat er zoveel eenvoudiger bestaat...

tegenwoordig gewoon myroute of zelfs mydrive en 't is toch overzichtelijker, ik heb de hele cd reeks van mr gps gebruikt om basecamp onder de knie te krijgen en kan er goed mee overweg maar myroute is top omwille van de michelin kaarten (vind ik) In Basecamp zit teveel van 't goede.

zelfs voor een apollo raket naar de maan te schieten gebruikten ze zoveel variabelen niet... :lol: :mrgreen:
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Rijtijd route verschillend

Bericht door Mil »

Inderdaad, myroute is veel gebruiksvriendelijker dan bc.
En vergeet toch eens die gpx- of andere bestanden.
Download gewoon de track...nooit geen verschillen.
Relax, luister ni naar den Danny en bijt je liever vast in myroute... :razz:
Leven is het meervoud van lef...
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Rijtijd route verschillend

Bericht door aantzeetje »

ik gebruik MRA enkel om TT en Garmin op eenzelfde lijn ( lees route ) te krijgen. Daarenboven wil ik niet afhankelijk zijn van al dan niet geen internetconnectie en dan valt MRA en Mydrive al uit de boot :)
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Re: Rijtijd route verschillend

Bericht door luc gs »

Ik heb mij zopas ook geregistreerd op "my route-app",enkele testjes gedaan tijdens een half uurtje en mijn eerste bevinding:ziet er zeer tof uit,vooral ook omdat men onmiddellijk op de Michelin-kaart
kan werken (wel andere opties mogelijk).Wanneer ik een route uitstippel met Mapsource of Basecamp,dan open ik tegelijkertijd de Michelin-kaart om zoveel mogelijk de groene wegen te volgen.
Wel,met myroute kan men de route maken op de Michelin-kaart zelf...ga er mijzelf verder in verdiepen en daarna eens een route rijden en kijken of alles dan vlot verloopt.Momenteel weet ik wel nog niet welke kleur de track heeft op de GPS,misschien is de kleur ook aan te passen?
Plaats reactie