Monteren van GSM op RT

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Monteren van GSM op RT

Bericht door Harald »

Ik bezit een RT en zou er graag mijn GSM op monteren .
Ergens op het stuur .
Zodanig dat ik hem permanent kan gebruiken met mijn Autocom intercom .
Ik zoek dus een geschikte houder .

Afbeelding

Dit is dus het type GSM .
Bijkomend probleem ; ik zou met der tijd een raodbook roller aanschaffen dewelke dus ook op het stuur moet komen .

Wie weet raad :idea: , en heeft event foto's . :?:

Mvg en dank op voorhand :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Die dingen plaats je beter aan de bovenkant van je dash, net onder je ruit. Dan hoef je niet steeds naar beneden te kijken, dus veiliger. Best koop je die dingen tegelijkertijd aan. Dan heb je een veel beter overzicht wat de ruimte betreft dat die spullen nodig hebben. Mijn GSM vondt een plaatsje achteraan. Gekoppelt aan een HS400. Ik zie het nut niet goed in om die GSM in je gezichtsveld te plaatsen, of het moest zijn dat je graag SMS berichtjes leest tijdens je tochtjes :wink:
Maar goed, wil je zo iets dan ben je best af met een handsvrij autosetje. Dan heb je ook gelijk de mogelijkheid van dit te koppelen naar je radio-mute. En je batterij wordt ook nog eens opgeladen.
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Als de GSM in je gezichtsveld hangt , vergeet je hem niet als je afstapt , en je ziet meteen wie je belt .
opnemen doet mijn GSM automatich .
Momenteel neem ik hem mee in een kaarten houder dewelke op mijn tank is bevestigd .

Ik zou hem liever ergens in een houder plaatsen , is gewoon gemakkelijker .

Ik had gedacht aan een houder zoals een GPS :?:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
11rt
Berichten: 431
Lid geworden op: 18 okt 2004, 14:39
Woonplaats: Haspengouw
Locatie: Limburg

Bericht door 11rt »

Misschien kan Wünderlich je helpen.: http://www.wunderlich.de
Kijk op hun web , linkse kolom ,
Accesoires Zubehör für all BMW

Boxit - Die wasserdichte Handybox :Best.-Nr.: 1724701

http://www.wunderlich.de/shop.php?rubri ... 671c86ed4e
en
Saeng Commander-Board :Best.-Nr.: 1250225
http://www.wunderlich.de/shop.php?rubri ... 671c86ed4e
Patrick H
Berichten: 77
Lid geworden op: 14 okt 2004, 12:28
Woonplaats: Keerbergen
Locatie: Vl Brabant

Bericht door Patrick H »

harald gewoon even met een goede velcro monteren (velcro dewelke zebv bij Innotec) verdelen
gaat zeer goed
Afbeelding
Afbeelding
Nothing on my bike is sponsored by my wife!

R1200RT
yamaha RD50,
kawasaki drifter,
yamaha DT50m1980,
Bmw R100/7 1978
R80gs
R1150rt silver
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Wat denk je hier van, Harald? De foto is helaas wel erg groot, is een directe link van het I-net , nothing to do with me... :wink:

Extra dashboardshelf:

Afbeelding

(bron: http://home.earthlink.net/~geezers/R1150RT.html)
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
w
Berichten: 573
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:15

Als het allen de GSM is

Bericht door w »

Ik heb gezien dat ze de Boxit-Handybox op ebay wreed goedkoop aanbieden, met verzending naar Belgie

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WD4V
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Bij mij gaat-ie in de tanktas of in m'n zak. Hoe minder aan m'n stuur, hoe minder er gepikt of beschadigd kan worden. En 'k hoef dat ding niet te zien, al erg genoeg als ik hem hoor.
Je kan em toch ook aan je riem hangen?
betaburned
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:15
Woonplaats: Wijgmaal
Locatie: 'T Leuvense

Bericht door betaburned »

Ik gebruik ook een de combinatie kaarthouder wünderlich (Kartentasche "RT" mit Cliptasche (R 1100/1150 RT)) met opklipbare minitanktas (± 7-12cm). Ken de juiste referentie niet direct. Ik zal eens kijken of ik er in de komende dagen een fotoke bij kan zetten.


Enfin, ik steek daar GSM & MP3 speler in & dat gaat juist. Voordeel is dat ze uit te regen zitten, + ik heb dat tasje gevoerd met een laagje mousse van ± 1cm. Dit laatste ter bescherming / absorberen van de schokken voor de harde schijf van de mp3 speler (creative nuovo).
Handig voor mij, mijn parkeerkaart steekt in het voorzakje, maar das natuurlijk minder relevant in deze discussie.

Je zal die tas niet rap vergeten (ze staat onder uwen neus) & het voordeel is ook dat je de bedrading mooi weg kunt werken onder de kaarthouder / clip. Ik klik gewoon het zakje eraf & heb altijd direct alles mee / samen de rugzak in. :P
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
mario
Berichten: 416
Lid geworden op: 30 sep 2004, 20:04
Woonplaats: Zedelgem
Locatie: Zedelgem
Contacteer:

Bericht door mario »

hoi Harald
ik heb daar ook maanden naar gezocht om de juiste en ook goeie houder te vinden ,de juiste vinden is niet moeilijk maar hij moet ook bestend zijn tegen schokken zodat hij niet een eigenleven gaat leiden,en moet zeggen de zoek tocht was niet sucses vol hoor ,en nu heb ik er een oplossing voor gevonden die poepsimpel is heb gewoon het org.tasje gekocht in leder die je normaal aan je broers riem kan doen met een yzeren houder langs de achterkant ,en gewoon met sec.lijm wast gemaakt nu is hij ook tegenregen beschermt en zie ook wie je belt en het werkt perfekt ,en is simpel er terug af tehalen als het moet,kan je geen foto meesturen waar het goed zichtbaar is ,maar als je wilt kan dat later wel even door sturen,.
mvg Mario :wink:
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Ik heb voor mijn gsm (Nokia 7250i) een originele Nokia-houder in mijn topcase gekleefd, en van daaruit met een kabeltje naar de Autocom onder mijn zadel.
't Kabeltje kan perfect tussen de beide scharnieren van de topcase naar buiten geleid worden.
Als je een gsm heeft met voice-dialing kan je vanuit je helm een gesprek opstarten, voor de inkomende gesprekken staat je gsm op automatisch opnemen.

Werkt perfect, en gsm blijft onder alle omstandigheden kurkdroog.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Plaats reactie