Met organisatie op reis?

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Met organisatie op reis?

Bericht door Hobgoblin »

heeft er iemand ervaring met reisorganisaties zoals "horizon-motorreizen" of "Motoren en Toerisme", of eventueel andere?
Greetz,

Guy
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

ervaring niet maar ik kan wel lezen en die prijzen daar sla je gewoon van achterover, op die manier word avontuurlijk (?) motorrijden wel héél erg duur... :cry:
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

ik heb tot nu toe almijn reizen zelf georganiseerd . daaarmee bedoel ik , zelf een raodboek samenstellen en info zoeken naar toffe plekjes en wegen .
dat is al de helf van uw reis .

ga in Mei/2005 voor het eers met een georganiseerde groep weg .
De reisl(ei-ij)der is een zekere Danny . :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
geert h.
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2004, 20:31
Locatie: heist aan zee

Bericht door geert h. »

Ben in juni met horizon,wel op individuele basis,naar de franse alpen geweest.Heb gekozen voor campingformule en het is me zeer goed bevallen.Gezellige,rustige camping en leuk contact met anderen die dezelfde formule kozen.
Aangezien ik voor een individuele reis koos kon ik gemakkelijk m'n eigen gangetje gaan en mijn dagen invullen zoals ik het wou.
De roadbooks waren duidelijk en vrijblijvend te rijden.
Wat de prijs betreft denk ik dat elk dat voor zichzelf moet uitmaken,maar in mijn geval kan het gerust zijn dat ik in 2005 opnieuw bij horizon boek.
Brik
Berichten: 226
Lid geworden op: 04 nov 2004, 12:18

Bericht door Brik »

Ik heb mijn eerste ervaring in Italië opgedaan met een groepsreis van de organisatie Horizon. Eerst stond ik een beetje sceptisch tegenover, ik ben zo geen aanhanger van het kuddegeestgevoel. Toch heb ik de stap gezet en heb me dat niet beklaagd. De reisleider, een rij-instructeur bij de Nederlandse politie, heeft ons alle hoekjes van het prachtige gebied rond Trento laten zien. Plaatjes waar je normaal niet zou gaan kijken. Zo leidde hij ons op een geven moment door een rivierbedding tot aan een waterval om daar een groepsfoto te nemen. Niemand van ons had dit aangedurfd en zeker niet met tourmachines zoals Pan, RT, Goldwing, …. Met de nodige uitleg en aanmoediging hebben we duik gewaagd. Zo was er iedere dag iets nieuws te beleven. Na een vermoeiende maar voldane dag werd er dan ’s avonds in het hotel nagepraat en het plan voor de dag erop uit de doeken gedaan.
Eerlijk gezegd dit was een ervaring om nooit te vergeten. Het heeft op alle gebied iets opgebracht. De leider gaf de nodig raad en daarbij tips om de rijtechnieken nog wat te verbeteren. Zeker een aanrader om de eerste reiservaringen op te doen.
Bij Horizon heb je de keuze uit individuele of groepsreizen. Alle reizen zijn van alle nodige documentatie voorzien op basis van goede hotelletjes. Het is niet de goedkoopste formule, maar vergelijk met wat je ervoor in de plaats krijgt.
Nog veel succes.

http://www.horizonmotorreizen.nl
LucVG
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:01
Locatie: Neerpelt

Bericht door LucVG »

Ben reeds driemaal meegeweest op een organisatie van Horizon Motorreizen en heb mij dit nog nooit beklaagd.
Heb trouwens weer ingeschreven voor de reis naar de Vercors in juni volgend jaar. Wie nog ?
Gestopt met motorrijden ....
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

Avonturiers :lol: :lol: :lol: :evil: :lol: :lol:
Walt
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 okt 2004, 21:15
Locatie: Aalst

Bericht door Walt »

Ik dacht aan Oostenrijk en Zwitserland van 6 tot 16 augustus. Wat bergpassen rijden :lol:
R1150RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Plaats reactie