30/07/2006 - Zeeuwse Dijkenrit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

JüRgen schreef:
Relax schreef:Rit geschrapt.
Allez Lutser, kom maar af, want ik zal er niet kunnen zijn... had opnieuw niet nagedacht... huwelijksverjaardag :oops: :oops:
Fok, weer met de moto rijden...
I respect your opinion. But I don't give shit.
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Mijn vrouw is naar Parijs volgend weekend, ik heb nog geen gedacht wat te doen maar dit is een leuke gelegenheid om eens te kijken hoe anderen een rit plannen in mijn eigen provincie :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Leuk. Weer wat bijzeiken.
I respect your opinion. But I don't give shit.
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Hallo iedereen,
Nog even iedereen eraan laten herinneren dat het volgende week de Zeeuwse dijkenrit is. De intresse is blijkbaar groot. Dit blijkt uit het aantal aanvragen voor de GPS routes. Langs deze weg wil ik ook even navragen of we iemand zijn vergeten de route te sturen.
Dus iedereen welkom volgende week, breng u goed humeur mee, eventueel een badpak en vooral uwen brommer

tot dan
Danny en Chris
Joss
Berichten: 141
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:40
Locatie: Hoogstraten

Bericht door Joss »

RUSOR schreef:Hallo iedereen,
Nog even iedereen eraan laten herinneren dat het volgende week de Zeeuwse dijkenrit is. De intresse is blijkbaar groot. Dit blijkt uit het aantal aanvragen voor de GPS routes. Langs deze weg wil ik ook even navragen of we iemand zijn vergeten de route te sturen.
Dus iedereen welkom volgende week, breng u goed humeur mee, eventueel een badpak en vooral uwen brommer

tot dan
Danny en Chris
Nog even de GPS route opsturen misschien, alvast bedankt
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Bericht door luc boxer »

RUSOR schreef:
Dus iedereen welkom volgende week, breng u goed humeur mee, eventueel een badpak en vooral uwen brommer
Hij durft er zelf niet achter te vragen wat je nog moet meebrengen, dus zal ik de oproep nog eens herhalen:

Bij deze doe ik een algemeen oproep aan iedereen die zondag 30juli naar het koetshuis komt geef rusor een lippenstift cadeau en hij gaat in de wolken zijn van blijdschap.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,

Ik had ook graag de GPS route gehad :?:

Tot Zondag

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Bericht door p@rick »

Als afsluiter van mijn verlof zou ik zondag ook graag meerijden. Dus graag ook een kopietje van het gps-bestand, waarvoor nu reeds dank.
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

O ja, mag ik aub de route? :wink:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
jazz
Berichten: 97
Lid geworden op: 20 okt 2004, 09:39
Locatie: St.Katelijne Waver

Bericht door jazz »

yep,

voor mij ook graag de route aub.

tot dan,
Jazz.
Jazz R1150GS - garmin 2610
Schotland 2006
Zuid Afrika 2007
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Nog een kleine mededeling voor de GPS gebruikers.
Bij de roadbook hebben we een kleine geschiedenis en plaatsbespreking bijgevoegd van plaatsen waar we komen.
Nu zullen we gezien de vele GPS aanvragen (tot nu toe en vijftig tal waarvan er zeker een paar bijzitten voor hele groepen) ervoor zorgen dat we nog een aantal exemplaren hebben liggen voor de GPS rijders.
Dit zolang de voorraad strekt uiteraard en te verkrijgen aan de start.
Mogen we vragen van zij die in groep rijden maar één exemplaartje mee te nemen zodat we iedereen een plezier kunnen doen.

GRTS
Danny
Ferre
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006, 18:08
Locatie: De Mattentaartenstad

Bericht door Ferre »

Hey Rusor , vanaf hoe laat is de start voorzien ?? ( Zaterdag hebbe we een feestje, moet zien da k uitgeslapen ben :wink: )
Tot zondag

Ferre
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Hoi Ferre

De start is voorzien tussen 9 30 en 10 00 zoals vermeld staat in clubboekje :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar als je vroeger of later wil komen ook geen probleem
Wij zullen zeker tot 11 00 aanwezig zijn

GRTS Danny
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

1. Waar is het vertrekpunt? (ik lees geen boekskes van BMW, en als ik ze lees, vergeet ik alles direct)

2. Wie rijdt er via de A12? Kunnen we eventueel AfspreekPlek maken en kijken wie zich daarvoor aanmeldt.
I respect your opinion. But I don't give shit.
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Relax schreef:1. Waar is het vertrekpunt? (ik lees geen boekskes van BMW, en als ik ze lees, vergeet ik alles direct)
Yep,
Alzheimer :?:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Nee hoor, maar normaal regelt iedereen alles voor mij. Wacht ik nu ook weer op.
I respect your opinion. But I don't give shit.
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Hoi Relax,
1. Waar is het vertrekpunt? (ik lees geen boekskes van BMW, en als ik ze lees, vergeet ik alles direct)

2. Wie rijdt er via de A12? Kunnen we eventueel AfspreekPlek maken en kijken wie zich daarvoor aanmeldt.
Het clubprotocol verbied mij om alles op forum te gooien zolang er geen ledenzone is en iedereen kan meelezen.
Maar iedereen die er geraakt is welkom :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Dus ofwel heb je goede vrienden die je op je wenken bedienen en dan liefst niet langs dit medium....ofwel zal je je clubboekje moeten lezen.
en BTW dat boekje is niet van BMW maar van de club.... dit is gemaakt door en voor clubleden. En tegen dat vergeten zijn al pillekes uitgevonden teminste je er op tijd bij bent :P :P :P :P

GRTS Danny
Oneshark
Berichten: 804
Lid geworden op: 09 jul 2005, 18:10
Locatie: nie ver van de leie

Bericht door Oneshark »

Relax schreef:Nee hoor, maar normaal regelt iedereen alles voor mij. Wacht ik nu ook weer op.
Misschien vind je in het koetshuis een nichtje om uw boterhammekes
te prepareren bij aankomst :roll: :lol: :lol: :wink:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

RUSOR schreef:Hoi Relax,
1. Waar is het vertrekpunt? (ik lees geen boekskes van BMW, en als ik ze lees, vergeet ik alles direct)

2. Wie rijdt er via de A12? Kunnen we eventueel AfspreekPlek maken en kijken wie zich daarvoor aanmeldt.
Het clubprotocol verbied mij om alles op forum te gooien zolang er geen ledenzone is en iedereen kan meelezen.
Maar iedereen die er geraakt is welkom :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Dus ofwel heb je goede vrienden die je op je wenken bedienen en dan liefst niet langs dit medium....ofwel zal je je clubboekje moeten lezen.
en BTW dat boekje is niet van BMW maar van de club.... dit is gemaakt door en voor clubleden. En tegen dat vergeten zijn al pillekes uitgevonden teminste je er op tijd bij bent :P :P :P :P

GRTS Danny
Ik begrijp dat je je houdt aan het "clubprotocol", maar als ik me goed herinner is deze discussie al 'ns gevoerd. 'k Vraag me nog steeds af wat het de club schaadt om hier meer te publiceren. Of is het je reinste protectionisme en wat mij betreft kortzichtigheid? Hoe meer volk, hoe meer potentiële leden, niet? Iedereen mag toch een ritje meepikken als niet lid, om de sfeer op te pikken, de smaak te proeven, blablabla?

'k Schiet niet op jou hoor, stel me enkel vragen over de politiek van de makers van het blad dat ik te weinig lees. Zullen er 'ns irl over dicussiëren.

Zijn dat blauwe pilletjes? Dan hebben ze een aangenaam neveneffect.
I respect your opinion. But I don't give shit.
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Mensen die kennis willen maken met de Club kunnen dus meerijden op een ritje. Dit wordt aangebracht door een lid, die hen uitnodigt, of door een onthaalmedewerker die hen een "wildcard" bezorgt na een goed gesprek op een ontmoetingsavond.

Enkele ritten (per jaar) worden zowiezo opengesteld voor het grote publiek en worden dan aangekondigd op dit forum, dit met alle details.

Dit is voor ons dus een goede reclame-boodschap zolang er geen "misbruik" wordt gemaakt en de betalende leden niet achteruit worden geduwt door iemand die telkens eens komt "proefrijden..." :shock:

Dus, zoals altijd gaat de kruik zolang te water tot ze barst.

Welkom = uiteraard, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ! :P
Niets moet, alles kan en vriendschap is prioriteit ! :P

Misbruik en donkere praktijken = neen bedankt. :cry:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Lijkt me ook, maar de instelling van een club moet a priori vertrouwensvol in deze situaties zijn, tot het tegendeel bewezen is. Dan ga je maatregelen nemen, tegenover individu indien mogelijk, anders gaat "de goeie met de slechte boeten". Als het niet anders kan....

't Lijkt me dus dat alle gegevens ivm ritten op het forum kunnen. Je kan er alleen maar mee winnen, toch?
Meestal dus, ik ben zo ook lid geworden, dus 't is geen garantie dat je erbij wint.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Ludo vp
Berichten: 319
Lid geworden op: 28 jul 2005, 05:25
Locatie: Lier

Bericht door Ludo vp »

Relax schreef:....'t Lijkt me dus dat alle gegevens ivm ritten op het forum kunnen. Je kan er alleen maar mee winnen, toch?
Meestal dus, ik ben zo ook lid geworden, dus 't is geen garantie dat je erbij wint.
Indien .......
Het clubprotocol......

'k Zal maar thuisblijven zeker.

Ludo :wink:
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ferre
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006, 18:08
Locatie: De Mattentaartenstad

Bericht door Ferre »

Gewoon lid worden is hier de boodschap. Zo veel bedraagt het lidgeld nu toch ook weer niet als je kijkt wat je er allemaal voor in de plaats kan krijgen!! ( hoeveel georganiseerde ritten en reizen waren er dit jaar ??!!) :evil: :lol:
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Danny,

Mag ik de gps-track?

Met dank. :wink:
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Ludo vp schreef:
Relax schreef:....'t Lijkt me dus dat alle gegevens ivm ritten op het forum kunnen. Je kan er alleen maar mee winnen, toch?
Meestal dus, ik ben zo ook lid geworden, dus 't is geen garantie dat je erbij wint.
Indien .......
Het clubprotocol......

'k Zal maar thuisblijven zeker.

Ludo :wink:
Kom maar ff rijen, jij.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie