Ardennen binnenstebuiten

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Philippe
Berichten: 509
Lid geworden op: 30 sep 2004, 22:09
Locatie: Vlaams Brabant

Ardennen binnenstebuiten

Bericht door Philippe »

Met hoevelen zouden we deze tweedaagse rit rijden van organisator
in spé Hendrik De Backer?
Mijn kamer is al gereserveerd.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Mufke
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jun 2005, 15:06
Locatie: Far West

Bericht door Mufke »

Jantje en ik hebben ook een kamer in Huberty gereserveerd, en Pascal en Cindy en Rusor en Chris ook,
dus dan zijn we al zeker met 7 .... en misschien de organisator ook ?

Ik heb nog meest bewondering voor de moedigen die de zondag morgen toe komen als wij aan de ontbijttafel zitten.
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Had graag ook gekomen maar route enkel en alleen op Roadbook beschikbaar, dus ikke niet komen. Dacht dat elke rit van de Club, zowel op roadbook als op GPS moest gemaakt worden! :shock:

Stoffel ;)
Afbeelding
Mufke
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jun 2005, 15:06
Locatie: Far West

Bericht door Mufke »

Allé Stoffel,
dat kan toch geen reden zijn om niet te rijden, omdat de route niet op gps beschikbaar is.... je kan toch roadbook lezen :?:

't is ook niet evident een rit van bijna 700km op gps te zetten, als je zelf over geen gps beschikt, dat gaat niet met 1 keer iemand te vragen om de track op te slaan.

Jan heeft deze 2-daagse rit vorige maand in 1 dag gereden, en dan was er iemand die aan de hand van 't roadbook de rit op gps had gemaakt (ik geloof dat die persoon daar 7 uur mee bezig is geweest).
Dus de rit bestaat op gps :) , alleen is hij niet bij de organisator.

Ik rij ook liever op gps :oops: , maar daarvoor zal ik toch niet laten van een rit te rijden.

Ik denk dat we al blij mogen zijn dat er mensen ritten willen maken, en 't is een feit als je dit met gps en roadbook doet, dat er dan meer volk op af komt. Dus de keuze aan de organisatie zou ik zeggen :!:
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Mufke schreef:Allé Stoffel,
dat kan toch geen reden zijn om niet te rijden, omdat de route niet op gps beschikbaar is.... je kan toch roadbook lezen :?:

't is ook niet evident een rit van bijna 700km op gps te zetten, als je zelf over geen gps beschikt, dat gaat niet met 1 keer iemand te vragen om de track op te slaan.

Jan heeft deze 2-daagse rit vorige maand in 1 dag gereden, en dan was er iemand die aan de hand van 't roadbook de rit op gps had gemaakt (ik geloof dat die persoon daar 7 uur mee bezig is geweest).
Dus de rit bestaat op gps :) , alleen is hij niet bij de organisator.

Ik rij ook liever op gps :oops: , maar daarvoor zal ik toch niet laten van een rit te rijden.

Ik denk dat we al blij mogen zijn dat er mensen ritten willen maken, en 't is een feit als je dit met gps en roadbook doet, dat er dan meer volk op af komt. Dus de keuze aan de organisatie zou ik zeggen :!:
Lieve schat, geen probleem met het feit op zich. Zoals je schrijft komt er meer volk af op een rit die de 2 mogelijkheden aanbiedt. We moeten zeker en vast de mensen koesteren die nog steeds ritten willen organiseren want zonder hun volwaardige inzet is het gedaan met de leute. 8)
Maar ik ga nu ook niet wederom gaan investeren in een roadbookroller of ander middel om roadbooks te lezen als ik reeds een GPS heb. 8)
Van het goede een beetje teveel. :shock:
Iedereeen zijn wil maar ik denk er nu eenmaal zo over. :lol:
Alvast veel succes toegewenst en moest de GPS route ergens beschikbaar zijn bij een vrijgevige ziel, dan ben ik vragende partij om er een kopij'tje van te krijgen.
Afbeelding
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Bericht door Jo De Paepe »

Hola,

Ik dacht dat de basisidee van de clubritten nog altijd zo is dat er steeds een roadbook dient te zijn van een rit.
De GPS route is er alleen als eventueel bijvoegsel aan voor de liefhebbers.
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Liefhebbers :roll: 3/4 van de motards op een Clubrit rijden hem met GPS. Misschien eens met de tijd meegaan en het roer af en toe eens omgooien.
Verplichtingen zijn voor niemand leuk maar af en toe eens rekening houden met de overgrote meerderheid is één van de beginselen van de hedendaagse democratie. 8)

Stoffel ;)
Afbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Stoffel schreef:Liefhebbers :roll: 3/4 van de motards op een Clubrit rijden hem met GPS. Misschien eens met de tijd meegaan en het roer af en toe eens omgooien.
Verplichtingen zijn voor niemand leuk maar af en toe eens rekening houden met de overgrote meerderheid is één van de beginselen van de hedendaagse democratie. 8)

Stoffel ;)
dat is wel een beetje rap he :? 8)
ik heb pas een roadbook roller(die ik nog niet kan monteren op mijn RS vanwege de moeilijkheid om een steun te monteren, ben dus nog opzoek naar een oplossing) en zou mij nu al een GPS moeten aanschaffen :shock:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door Frans »

Jo De Paepe schreef:Hola,

Ik dacht dat de basisidee van de clubritten nog altijd zo is dat er steeds een roadbook dient te zijn van een rit.
De GPS route is er alleen als eventueel bijvoegsel aan voor de liefhebbers.

o tempora o mores :cry:
ajmo
Berichten: 320
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:32
Locatie: Breskens, Zeeuws-Vlaanderen

Bericht door ajmo »

Tempora mutandur

Ik vind roadboekrijden gewoon niet leuk, en om achter een voorrijder aan te knallen heeft ook zo zijn beperkingen, je rijdt dan vaak te hard om de troep niet te verliezen. GPS-toeren is veiliger en je hebt ook wat meer tijd om de omgeving te bekijken.

groet ajmo
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO

'k Ga weer wat tegendraads doen, maar geef mij maar een deftig roadbook, 'k verkies 't ten allen tijde boven een GPS :twisted:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Bericht door Shulty »

GPS Rules!!! :twisted:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Koppel!! schreef:YOO

'k Ga weer wat tegendraads doen, maar geef mij maar een deftig roadbook, 'k verkies 't ten allen tijde boven een GPS :twisted:

Grtz, Philip!
Hebben we al ondervonden :shock: :wink:
En toch geef ik niet af. GPS rules as well!!!

@ Frans Veritas odium parit :wink:

Stoffel ;)
Laatst gewijzigd door Stoffel op 08 jul 2006, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

IRON GONZO schreef:
Stoffel schreef:Liefhebbers :roll: 3/4 van de motards op een Clubrit rijden hem met GPS. Misschien eens met de tijd meegaan en het roer af en toe eens omgooien.
Verplichtingen zijn voor niemand leuk maar af en toe eens rekening houden met de overgrote meerderheid is één van de beginselen van de hedendaagse democratie. 8)

Stoffel ;)
dat is wel een beetje rap he :? 8)
ik heb pas een roadbook roller(die ik nog niet kan monteren op mijn RS vanwege de moeilijkheid om een steun te monteren, ben dus nog opzoek naar een oplossing) en zou mij nu al een GPS moeten aanschaffen :shock:
Bartje, eens goed lezen wat ik geschreven heb! Beweer niet dat roadbook moet worden afgeschaft maar dat beide moeten te doen zijn als je ziet dat 3/4 van de routerijders GPS rules toepassen.

Stoffel ;)
Afbeelding
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO
Stoffel schreef:
Koppel!! schreef:YOO

'k Ga weer wat tegendraads doen, maar geef mij maar een deftig roadbook, 'k verkies 't ten allen tijde boven een GPS :twisted:

Grtz, Philip!
Hebben we al ondervonden :shock: :wink:
En toch geef ik niet af. GPS rules as well!!!

Stoffel ;)
Tja, missen is menselijk hé, en 't kon eigenlijk toch geen kwaad :P

Wel altijd in combinatie met een landkaart, dan kan je eventuele fouten direct en zonder problemen oplossen :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

ajmo schreef:Tempora mutandur
nos et mutamur in illis :wink:

Stoffel ;)
Afbeelding
Michel
Berichten: 255
Lid geworden op: 27 sep 2004, 23:31
Locatie: Dat klein dorpke op blz 45 van clubjournaal 1/2005

Bericht door Michel »

Stoffel schreef:
ajmo schreef:Tempora mutandur
nos et mutamur in illis :wink:

Stoffel ;)
es da int westvloams?
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
Stoffel
Berichten: 2356
Lid geworden op: 28 sep 2004, 17:54
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

De tijden veranderen, en wij met hen! :roll:

Stoffel ;)
Afbeelding
ajmo
Berichten: 320
Lid geworden op: 23 okt 2004, 15:32
Locatie: Breskens, Zeeuws-Vlaanderen

Bericht door ajmo »

De tijden veranderen en wij met hen.
Daarom kopen wij gépé-essen.

groet ajmo
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Stoffel schreef:Liefhebbers :roll: 3/4 van de motards op een Clubrit rijden hem met GPS. Misschien eens met de tijd meegaan en het roer af en toe eens omgooien.
Verplichtingen zijn voor niemand leuk maar af en toe eens rekening houden met de overgrote meerderheid is één van de beginselen van de hedendaagse democratie. 8)

Stoffel ;)
Inderdaad... ik herinner mij nog, lang geleden, toen de roadboekrijders boos werden aangekeken door de aanhangers van de routes die in leisteen waren gebeiteld... :wink:
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Wanneer ge een route op GPS hebt gemaakt,
klik je op eigenschappen.
Dan kunde uw route in de vorm van een roadbook afdrukken.
Enkel de symbooltjes ( bolleke pijl) staan er dan nog niet bij.

Knippen en plakken en in een Word bestand plaatsen en dan de icoontjes (bolleke pijl ) erbij zetten.
:wink:

Maar om ze op leisten te zetten :?: :roll:

Ma zeg nu eerlijk, wie koopt er de dag van vandaag nog ne RBroller :lol:
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Stoffel schreef:
IRON GONZO schreef:
Stoffel schreef:Liefhebbers :roll: 3/4 van de motards op een Clubrit rijden hem met GPS. Misschien eens met de tijd meegaan en het roer af en toe eens omgooien.
Verplichtingen zijn voor niemand leuk maar af en toe eens rekening houden met de overgrote meerderheid is één van de beginselen van de hedendaagse democratie. 8)

Stoffel ;)
dat is wel een beetje rap he :? 8)
ik heb pas een roadbook roller(die ik nog niet kan monteren op mijn RS vanwege de moeilijkheid om een steun te monteren, ben dus nog opzoek naar een oplossing) en zou mij nu al een GPS moeten aanschaffen :shock:
Bartje, eens goed lezen wat ik geschreven heb! Beweer niet dat roadbook moet worden afgeschaft maar dat beide moeten te doen zijn als je ziet dat 3/4 van de routerijders GPS rules toepassen.

Stoffel ;)
ik heb goed gelezen hoor. :wink:
en zoals de toekomst er voor staat zullen de roadbooks inderdaad vervallen door de massale opkomst van de GPS. :(

de meeste grote clubs gebruiken meer en meer GPS tracks, van wege het grote gebruiksgemak.

de modernisering hé :roll:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO
Harald schreef:Ma zeg nu eerlijk, wie koopt er de dag van vandaag nog ne RBroller :lol:
Ikke, en da's al een serieuze stap vooruit voor mij, vroeger was 't met blaadje per blaadje in de tanktas omdraaien 8)

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Koppel!! schreef:YOO
Harald schreef:Ma zeg nu eerlijk, wie koopt er de dag van vandaag nog ne RBroller :lol:
Ikke, en da's al een serieuze stap vooruit voor mij, vroeger was 't met blaadje per blaadje in de tanktas omdraaien 8)

Grtz, Philip!
Koppel, gaat gij nu heel uw leven ne stap achetrblijven :lol: :lol: :lol:
lucsa
Berichten: 569
Lid geworden op: 29 mar 2005, 18:48
Woonplaats: Tielt
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door lucsa »

Koppel!! schreef:YOO
Harald schreef:Ma zeg nu eerlijk, wie koopt er de dag van vandaag nog ne RBroller :lol:
Ikke, en da's al een serieuze stap vooruit voor mij, vroeger was 't met blaadje per blaadje in de tanktas omdraaien 8)

Grtz, Philip!
Ik zit nog steeds in die faze. :oops:
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
Plaats reactie