De roadbook is en blijft een must,niet iedereen beschikt over een GPS. En is bereid er geld aan uit te geven want het blijfd toch een duur toestel als je een degelijke wilt.
Motorrijden is voor de meeste een ontspanning,die zo al genoeg kapitaal opslorpt aan onderhoud,banden en benzine.
Ardennen binnenstebuiten
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
- Locatie: Brasschaat
@ Olivier,
mooie foto's
Zo hebben we weer een paar 'actie' foto's erbij.
Bedankt
Ook dank aan HendrikRT voor het toffe week-end, de mooie rit, zeg maar prachtige rit,
't heeft me geen moment verveeld, je zou de rit 2 keer moeten rijden, een keer voor het rijden zelf, en dan nog een keer om te genieten van de prachtige uitzichten en landschappen, schitterend gewoon
Deze avond zal ik ook nog een paar foto's toevoegen.
En wat het discutie RB-GPS betreft,
vind ik ook dat RB de voorkeur krijgt omdat
- een RBhouder een veel kleinere investering is dan een GPS
kan desnoods vanuit een tanktas gevolgd worden (natuurlijk minder
praktisch)
- Welk een GPS bestand moet je aanbieden ?
Nu rijden de meeste met Garmin, maar dan heb je nog TomTom, en ik
denk niet dat dit de enige zijn, straks komen nog andere merken met
moto GPS'en op de markt, en wat doen we dan ???
Al geef ik eerlijk toe als er een rit wordt aangeboden op RB en op GPS, dan kies ik ook om deze te rijden op GPS.
Mufke
mooie foto's
Zo hebben we weer een paar 'actie' foto's erbij.
Bedankt
Ook dank aan HendrikRT voor het toffe week-end, de mooie rit, zeg maar prachtige rit,
't heeft me geen moment verveeld, je zou de rit 2 keer moeten rijden, een keer voor het rijden zelf, en dan nog een keer om te genieten van de prachtige uitzichten en landschappen, schitterend gewoon
Deze avond zal ik ook nog een paar foto's toevoegen.
En wat het discutie RB-GPS betreft,
vind ik ook dat RB de voorkeur krijgt omdat
- een RBhouder een veel kleinere investering is dan een GPS
kan desnoods vanuit een tanktas gevolgd worden (natuurlijk minder
praktisch)
- Welk een GPS bestand moet je aanbieden ?
Nu rijden de meeste met Garmin, maar dan heb je nog TomTom, en ik
denk niet dat dit de enige zijn, straks komen nog andere merken met
moto GPS'en op de markt, en wat doen we dan ???
Al geef ik eerlijk toe als er een rit wordt aangeboden op RB en op GPS, dan kies ik ook om deze te rijden op GPS.
Mufke
Ik ben de BMW filosofie de laatste weken al wat kwijt met ik eerlijk toegeven...
RB - GPS - GS- RT - Rblok - Kblok - 1100 - 1200 - K - PK's - Koppel - BT20 - Michelin ...
wat moet ge nog doen om in de filosofie te passen? volgens Guy Timmerman 4Liter water drinken per dag en naar Borzée komen!
HENDRIK -- > uw rit was een "mega bangelijke" rit!
~~>En voor een verslagske door "Beirken Reners" kan je hier klikken<~~
--> en wat foto's van Hendrik RT hier klikken <--
RB - GPS - GS- RT - Rblok - Kblok - 1100 - 1200 - K - PK's - Koppel - BT20 - Michelin ...
wat moet ge nog doen om in de filosofie te passen? volgens Guy Timmerman 4Liter water drinken per dag en naar Borzée komen!
HENDRIK -- > uw rit was een "mega bangelijke" rit!
~~>En voor een verslagske door "Beirken Reners" kan je hier klikken<~~
--> en wat foto's van Hendrik RT hier klikken <--
Foto's en verslagen van alle BMW ritten steeds te vinden op www.atmikes.be
lid geweest... maar nu zonder tweewieler
lid geweest... maar nu zonder tweewieler