Zomerbroek

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dr.Funkenstein
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 nov 2017, 18:29
Woonplaats: Schelle
Locatie: Antwerpen

Zomerbroek

Bericht door Dr.Funkenstein »

Howdy folks!

Ik ben op zoek naar een goede zomerbroek! Liefst iets met een jeans-look of toch iets “casual” maar wel met bescherming.
Ik heb momenteel een jeans van Rev ‘It (Philly 2). Dat is een goede broek voor het tussenseizoen maar met dit weer veel te warm. Ik zoek dus een alternatief. Enige suggesties?
Kawa Z750 —> BMW R Nine T Pure
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Zomerbroek

Bericht door Koppel!! »

Klim Outrider Pants misschien. Heb die, alsook de Klim Jeans en die laatste is verbazend warm, of omgekeerd, de Outrider is ivm de Jeans verbazend luchtig. Komt met ingebouwde D3o heupprotectie en uitneembare D3o knieprotectoren.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Dr.Funkenstein
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 nov 2017, 18:29
Woonplaats: Schelle
Locatie: Antwerpen

Re: Zomerbroek

Bericht door Dr.Funkenstein »

Koppel!! schreef:Klim Outrider Pants misschien. Heb die, alsook de Klim Jeans en die laatste is verbazend warm, of omgekeerd, de Outrider is ivm de Jeans verbazend luchtig. Komt met ingebouwde D3o heupprotectie en uitneembare D3o knieprotectoren.

Grtz, Philip!
Bedankt voor de tip. Die Outrider pants lijkt me wel iets. Ik kom binnenkort misschien eens een kijkje nemen.
Kawa Z750 —> BMW R Nine T Pure
Plaats reactie