Can Bus

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW S1000RR, R1200S, R1100S, HP2 Sport

Moderator: GVN

Plaats reactie
Jaani
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mei 2018, 09:00
Woonplaats: KESTEREN
Locatie: Gelderland

Can Bus

Bericht door Jaani »

Beste allen goedemorgen ben nieuw hier met XR en ben een kaaskop. Moet niet uitmaken (hoop ik) Lukt nog niet om foto te laten zien, bestand te groot. Komt nog.
Heb veel vragen maar doe rustig aan. Heb na 24 jaar zijspan te rijden de stap gezet naar de XR. Mijn laatste bike was een FJR met Eml zijspan ook een heerlijke combinatie. Maar oudste dochter heeft nu ook rijbewijs (zoon had het al) nu allen nog 1 van 10 in de bak, maar die kan ook achterop.
Maar om maar gelijk met vraag binnen te rollen, heb beugels aangepast en er een Givi set op geplaatst wil remlicht in de koffer bouwen maar wie weet of ik die zo tussen Can-bus kan aansluiten? Heb geen info over of er losse bedrading in zit, zover ik kan zien zit er wel een soort zekering kast bij de accu. Rood lijkt mij rem maar als ik hem test meet ik hem niet. Wie kan mij helpen?
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Can Bus

Bericht door aantzeetje »

of parallel plaatsen aan het bestaand remlicht en als de canbus dit niet slikt er een relais tussen zetten die dan het extra remlicht van stroom voorziet via de batterij met zweefzekering er tussen
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Jaani
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mei 2018, 09:00
Woonplaats: KESTEREN
Locatie: Gelderland

Re: Can Bus

Bericht door Jaani »

Bedankt, is er iemand die tekening heeft van de bedrading (explorer tekening) Of kan ik dit op dit forum vinden?
Jaani
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mei 2018, 09:00
Woonplaats: KESTEREN
Locatie: Gelderland

Re: Can Bus

Bericht door Jaani »

Beste allen nog een keer Jaani,
Weet iemand hoe kleuren schema van S1000 XR is.
Had overigens meer reactie.s verwacht wat Can-bus betreft, misschien toch te onbekend terrein. Net zoals bij mij zelf.
Plaats reactie