Routes invoeren in Navigator 6

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
INSPECTEUR
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2018, 17:04
Woonplaats: 1600 Sint Pieters Leeuw

Routes invoeren in Navigator 6

Bericht door INSPECTEUR »

Hoe kan de routes van de club in mijn gps brengen, als op de site van BMW Club Vlaanderen een route kies om te rijden en ik klik op downloud krijg ik een zipberichtje maar dan ben ik verloren , ik weet niet hoe het verder moet. Kan iemand mij helpen.
Dank.
speedi007
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jun 2016, 19:42
Woonplaats: diksmuide
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Routes invoeren in Navigator 6

Bericht door speedi007 »

INSPECTEUR schreef:Hoe kan de routes van de club in mijn gps brengen, als op de site van BMW Club Vlaanderen een route kies om te rijden en ik klik op download krijg ik een zipberichtje maar dan ben ik verloren , ik weet niet hoe het verder moet. Kan iemand mij helpen.
Dank.
Ik veronderstel dat je met 'zipberichtje' een 'zipbestand' bedoeld.
Het zipbestandje is een gecomprimeerd bestandje dat je na het downloaden eerst moet uitpakken, dan zal je de gpx-file zien en deze kan je saven in een map van jou keuze. Start basecamp en importeert het gpx-bestand vanuit jou gekozen map.
Learn from yesterday; live for today, hope for tomorrow.
If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of payments.
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Routes invoeren in Navigator 6

Bericht door GSrijder »

het .zip bestand kan je werkend in Windows 10 zonder extra progr. openen, zoniet gebruik je winrar ( Google dude ).

Wanneer je het bestand ergens hebt opgeslagen ofwel importeren vanuit Basecamp zoals speedi007 beschreef ofwel dubbelklik op het bestand en Basecamp opent zelf. Wanneer dit niet gebeurd zal Windows vragen met welk progr. je dit bestand wil openen. Basecamp selecteren en aanvinken dat dit vanaf nu automatisch moet.

Is voorgaande latijn dan is een cursus pc gebruik ook wel aangewezen.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie