Kaarten overbrengen van toestel naar PC

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Petrik
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 dec 2005, 16:46
Woonplaats: Zolder
Locatie: Limburg

Kaarten overbrengen van toestel naar PC

Bericht door Petrik »

Ik heb een nieuwe laptop en heb BaseCamp (4.7.0) geïnstalleerd. Het toestel (NAV V met kaart 2019.2) hangt aan de pc. Ik start JaVaWa GMTK op en klik de codes aan. Er zijn geen kaarten zichtbaar in JaVaWa om te selecteren. Dan krijg ik bericht dat de ontgrendeling van de codes voltooid is. Wanneer ik dan BaseCamp opstart en naar beheer kaarten/regio's wordt gevraagd om unlockcodes toe te voegen maar ik kan deze niet vinden. Wat doe ik fout?
Polleke G
Berichten: 285
Lid geworden op: 17 nov 2012, 22:11
Locatie: Opglabbeek

Re: Kaarten overbrengen van toestel naar PC

Bericht door Polleke G »

Je kan met Javawa GMTK geen kaarten uit het toestel naar je pc over brengen.
Als je de oude pc nog hebt installeer je daar GMTK op, daar maak je en Back-up van de kaarten die je geselecteerd hebt met GMTK, die back-up zet je op een usb stick of een sd kaart .
Dan zet je die stick of usb kaart in je nieuwe pc ,daar doe je door middel van GMTK een herstel ,en je kaarten staan in basecamp(als je kaarten van uit GMTK hebt verplaatst gaan vanzelf de ontgrendelcodes mee)

Als je alleen ontgrendelcodes nodig hebt, doe je het zelfde, je maakt een back up van de ontgrendelcodes met GMTK vanuit je toestel/PC en dan een herstel naar je pc vanuit GMTK

Heb je die oude pc niet meer dan zal je de kaarten moeten installeren met Garmin Express,
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Petrik
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 dec 2005, 16:46
Woonplaats: Zolder
Locatie: Limburg

Re: Kaarten overbrengen van toestel naar PC

Bericht door Petrik »

Dank je wel Polleke, het is me gelukt.
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Kaarten overbrengen van toestel naar PC

Bericht door aantzeetje »

of je laadt rechtstreeeks de kaart van de waypoint site op je pc

https://www.mywaypoint.nl/page/faq/artikel/367
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Plaats reactie