anakee adventure eerste indruk

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gsmozes
Berichten: 31
Lid geworden op: 16 mei 2010, 20:39
Locatie: Schoten

anakee adventure eerste indruk

Bericht door gsmozes »

Ik heb nu 1000km gereden met de nieuwe anakee adventure. Dit was voornamelijk in de regen. Voor zover mijn ervaring iets waard is, kan ik hier alleen maar positief over zijn. Heel stabiel en massa's grip. Wel moet ik vermelden dat ik in rodage was en dat je dan automatisch minder de grenzen opzoekt. (ik toch) Tot zover mijn eerste indruk.
R1200GS 2008 - K100RS 1991
adventurer
Berichten: 140
Lid geworden op: 15 jul 2017, 10:58
Woonplaats: Limburg

Re: anakee adventure eerste indruk

Bericht door adventurer »

Ik heb ze er nu zo'n 4000km onder liggen, en ik denk dat deze de 10000 niet gaan halen. Ze lijken toch wel wat sneller te slijten.
Wel heel fijne bandjes!

De PR5 Trail heb ik op 14000km vervangen, net voor onze reis. Moesten we niet op reis vertrekken, ik zou er nog minstens 2000km mee kunnen rijden.
Wodan
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 apr 2023, 15:48
Woonplaats: 9290

Re: anakee adventure eerste indruk

Bericht door Wodan »

gsmozes schreef: 26 dec 2018, 12:24 Ik heb nu 1000km gereden met de nieuwe anakee adventure. Dit was voornamelijk in de regen. Voor zover mijn ervaring iets waard is, kan ik hier alleen maar positief over zijn. Heel stabiel en massa's grip. Wel moet ik vermelden dat ik in rodage was en dat je dan automatisch minder de grenzen opzoekt. (ik toch) Tot zover mijn eerste indruk.
Nu enige jaren later, is je indruk nog dezelfde?
JamesWilson
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2023, 09:49
Woonplaats: USA

Re: anakee adventure eerste indruk

Bericht door JamesWilson »

Bedankt voor het positief delen met nieuwe Anakee Adventure banden na 1000 km. Ik denk er ook aan om te kopen, maar ik heb geen ervaring, dus ik aarzel nog en het is goed als je het deelt
De beroemde Car For Sale Simulator 2023 Android-game voor autoliefhebbers is nu veilig en gratis beschikbaar op de Getmodnow-website, dus u kunt erop vertrouwen.
Plaats reactie