oldtimertreffen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

oldtimertreffen

Bericht door ludo V E »

elk jaar was er een oldtimer treffen van de club in SINT -JOB -in-'t-Goor , georganiseerd door Frank Vanderweyen , dit treffen was normaal eind April .
maar nu vindt ik er niets over terug , is men gestopt met dit treffen te organiseren , er is wel een oldtimer treffen van Hans Crabbe op 23 juni maar
in deze periode kan ik nooit naar dit treffen omdat ik elk jaar in deze periode met mijn andere moto op vakantie ben . en op 25 augustus is er het Classics treffen
maar daar is mijn oldtimer te oud voor ( classics , meestal 2 cilinders ) en mijn oldtimer heeft er maar 1 ( BMW R 26 ) , kan de andere misschien niet volgen
rijden te hard .
weet er iemand of er andere BMW oldtimer treffens zijn .
ik ben wel lid van de EARLY RIDERS in SCHILDE , dus met deze club kan ik ook wel weg dus dat is geen probleem , maar ik mis wel de BMW oldtimer treffens .
ik reed ook regelmatig het BMW oldimertreffen in OIRSCHOT ( Nederland ) was telkens de EERSTE Zondag in MEI , maar ook hier vind ik niets van terug ,
deze club heeft wel de stoelenrit op 28 April maar dat is een ander treffen .
zal hierover wel eens informeren bij de club in OIRSCHOT zelf .
als er iemand ideeën heeft laat maar iets weten .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
Plaats reactie