BMW navigator V

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Joebarre
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2019, 22:44
Woonplaats: Leuven

BMW navigator V

Bericht door Joebarre »

Als je een route wil starten kreeg je bij Zumo 550 de melding of je eerst naar het vertrekpunt wil gaan of niet.
Zo werd je snel naar het vertrek gebracht om zo de route te rijden, nu vraag ik mij af hoe het zit bij BMW navigator V ?
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: BMW navigator V

Bericht door roadster »

Als je bij het inladen van de route vanuit de routeplanner jouw eerste waypoint als startpunt geeft, dan zal de nav V je naar dat punt begeleiden en vandaar dan de route oppikken.
R1200GS LC
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: BMW navigator V

Bericht door aantzeetje »

Bij het opstarten van een route in je routeplanner krijg je ook de vraag naar welk waypoint (start en einde zijn altijd hard) je wil navigeren. Heb je maar 2 harde punten in je route (start en einde) dan is de keuze snel gemaakt. Staan er echter meerdere harde punten (locatie die je MOET passeren) wordt het wat ingewikkelder daar je nu zelf moet kiezen op welk hard punt je de route wil oppikken. (Normaal staan ze in volgorde van je route, maar het in de beginne al voor gehad dat als ik niet op de route stond ze op afstand weergegeven werden en als je dan de naam van het startpunt niet kent... Bij het maken van een route in BC staan alle viapunten op hard, dus aan te doen. Je hebt dan ook nog constant gebleir in je oren net zoals bij de 550 (als ze niet op een kruispunt stonden en zo niet afgeroepen werden). Zet ze dus allemaal op niet afroepen.
Wil je heel die heisa van hard en zacht niet Maak dan een track in BC en zet die in je gps en laat deze daar dan een route van berekenen. Net zoals bij de 550, herberekenen op uit. Je hebt dan maar 2 harde punten en dat zijn de start en het einde
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Plaats reactie