Monteren camera op spiegelsteel!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
vacaro
Berichten: 274
Lid geworden op: 03 okt 2007, 11:52
Woonplaats: Berendrecht
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Monteren camera op spiegelsteel!

Bericht door vacaro »

Ik heb een 1150RT en wil daar een camera op monteren, op mijn voorgaande motor had ik een hulpstuk staan op de plaats waar je een spiegelsteel inschroeft.

Vermits ik op de RT ook spiegels geintegreerd heb in de kuip zou ik in het handvat de bevestiging met spiegelsteel willen gebruiken.
Iemand ervaring hiermee? En iemand eventueel een spiegel van een R1150R, ik veronderstel zelfde handvat als RT maar daar staan spiegels in da handvat vermits geen kuip!
Als iemand nog zo een spiegel heeft en wil weg doen, spiegel mag kapot zijn, is enkel de steel die ik wil hebben!

Grtn Vacaro
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
OlivierToebosch
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
Locatie: Brasschaat

Re: Monteren camera op spiegelsteel!

Bericht door OlivierToebosch »

je hoeft geen spiegelsteel te kopen...ik heb ook en RT. Er loopt een stang door het gat (weet niet meer hoe) en op de stang is een plaat gemonteerd met een rambal. Daar kun je vanalles op monteren...Bij mij oorspronkelijk om de gps te plaaten...
maar een camera op uw stuur, ik zou er niet te veel geld in steken. Dat gaat een vreselijk resultaat geven, tenzij je alleen rechtdoor gaat rijden!
Groetjes,

Olivier Toebosch
natuurlijk lid!
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Monteren camera op spiegelsteel!

Bericht door aantzeetje »

camera staat bij mijn RT ook op het stuur gemonteerd via een ram mount. Werkt perfect.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Plaats reactie