Nieuwe Regionale Clubavond Zuid-Limburg

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WIMGSA1200
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jul 2005, 10:14
Locatie: Hasselt

Bericht door WIMGSA1200 »

Hallo, zeer goed initiatief!
Als alles een beetje meezit en ik heb geen last van de chemo die ik die dag net zal krijgen kom ik zeker eventjes af.
Da trouwens vlakbij straat uitrijden en naar rechts en ik zit al op de baan van da cafe! ideaal voor mij!
Moest het vrijdag niet lukken kom ik zeker op een van de volgende 1ste vrijdagen...
gs groeten
merci voor de tip lomax
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
LOMAX
Berichten: 1238
Lid geworden op: 26 dec 2005, 20:47
Locatie: Kortessem

Bericht door LOMAX »

GS 'er schreef:ik kan niet geloven dat hier zo weinig reactie op komt!
in de gebruikerslijst staan er minstens 50 personen uit de streek van Zuid Limburg.
of hebben die intussen hun machien verkocht?
ge moet niet persé lid zijn van BMW MC VL om iets te laten horen en/of om te komen hoor.
Het Meeting Forum onderdeel is volgens mij het minst gelezen stukje forum, vooral hier in de fruitstreek, wegens geen aanknopingspunt. Bij deze verholpen.
En pas topic-titel even aan, "Clubavond Zuid-Limburg", dat wekt veel meer interesse.
Had ik van jou de tip niet persoonlijk doorgespeeld gekregen in "accesoires", dan was er binnenkort vlakbij een meeting geweest zonder mij :wink: Erg hè 8)
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Bericht door NoPa »

LOMAX schreef:
GS 'er schreef:ik kan niet geloven dat hier zo weinig reactie op komt!
in de gebruikerslijst staan er minstens 50 personen uit de streek van Zuid Limburg.
of hebben die intussen hun machien verkocht?
ge moet niet persé lid zijn van BMW MC VL om iets te laten horen en/of om te komen hoor.
Het Meeting Forum onderdeel is volgens mij het minst gelezen stukje forum, vooral hier in de fruitstreek, wegens geen aanknopingspunt. Bij deze verholpen.
En pas topic-titel even aan, "Clubavond Zuid-Limburg", dat wekt veel meer interesse.
Had ik van jou de tip niet persoonlijk doorgespeeld gekregen in "accesoires", dan was er binnenkort vlakbij een meeting geweest zonder mij :wink: Erg hè 8)
We kunnen de top10 posters vragen http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=9878 onder hun berichten mee te sturen. :wink:
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

weinig respons.... Liiiiiiiiiimmmmmmmmmmmbuuuuuuuuurg tooooooooooch!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Bericht door NoPa »

JH. schreef:weinig respons.... Liiiiiiiiiimmmmmmmmmmmbuuuuuuuuurg tooooooooooch!
Blijven volhouden!!!!
Je bent bijna bij de top 10 :wink:
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

@JH: zijt er maar zeker van dat er veel meer respons zal zijn dan hetgeen je hier ziet. niet alle bmw rijders en liefhebbers zitten op het forum. beste reclame is mond tot mond reclame en zorgen dat het aangename avonden worden. kom zelf maar eens een kijkje nemen zou ik zeggen.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

GS 'er schreef:@JH: zijt er maar zeker van dat er veel meer respons zal zijn dan hetgeen je hier ziet. niet alle bmw rijders en liefhebbers zitten op het forum. beste reclame is mond tot mond reclame en zorgen dat het aangename avonden worden. kom zelf maar eens een kijkje nemen zou ik zeggen.

Akkoord maar is mondreclame in Limburg het beste reclamemiddel...

Tegen dat de eerste het aan de tweede verteeeeeeeeeeeeeld heeeeeeeeeeeeeft iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zeeeeeeeeeeeeeeeeees keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een foooooooooooooooooooooooooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooond geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanderen
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Bericht door NoPa »

JH. schreef:
GS 'er schreef:@JH: zijt er maar zeker van dat er veel meer respons zal zijn dan hetgeen je hier ziet. niet alle bmw rijders en liefhebbers zitten op het forum. beste reclame is mond tot mond reclame en zorgen dat het aangename avonden worden. kom zelf maar eens een kijkje nemen zou ik zeggen.

Akkoord maar is mondreclame in Limburg het beste reclamemiddel...

Tegen dat de eerste het aan de tweede verteeeeeeeeeeeeeld heeeeeeeeeeeeeft iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zeeeeeeeeeeeeeeeeees keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een foooooooooooooooooooooooooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooond geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanderen

Ik dacht dat we het stadium voorbij waren van die flauwe opmerkingen....trouwens de onderschriften van Uw spraakgebrek worden die nog steeds simultaan vertaald op teletext pagina 88 :wink:
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

nen limburger zingt wel en spreekt alles ui met een i
maar nu moete ni overdriven he

VB van i
wij zeggen vies en een limburger zegt vis :lol:
ik heb er jaren mee samengewerkt en heb trouwens nog een pak goede vrienden zitten in den limburg

als ik kan ga ik toch mijn biertje van het vat gaan halen daar in tongeren 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

ge hebt gelijk Iron Gonzo, kom uw gratis Ciney van 't vat maar drinken. die smaken altijd beter.

ik zie dat gij ook ene van den ABL zijt dus als we uitgepraat zijn over bmw (da kan wel nie maar ja) dan beginnen we daarover te zeveren.

allé, cu
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
JaN
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:00
Locatie: kortessem

Bericht door JaN »

aail bie dijr toe... ! :P
Afbeelding
karin D
Berichten: 299
Lid geworden op: 05 okt 2006, 16:39
Locatie: dilbeek

Bericht door karin D »

GS 'er schreef:yes yes,
we zullen er zijn...
Dacht ik ook maar heb juist eens gekeken langs waar rijden : is wel een eindje van hier hé .......
johnnyke
Berichten: 63
Lid geworden op: 03 mar 2005, 22:06
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Limburg

Bericht door johnnyke »

NoPa schreef:
JH. schreef:
GS 'er schreef:@JH: zijt er maar zeker van dat er veel meer respons zal zijn dan hetgeen je hier ziet. niet alle bmw rijders en liefhebbers zitten op het forum. beste reclame is mond tot mond reclame en zorgen dat het aangename avonden worden. kom zelf maar eens een kijkje nemen zou ik zeggen.

Akkoord maar is mondreclame in Limburg het beste reclamemiddel...

Tegen dat de eerste het aan de tweede verteeeeeeeeeeeeeld heeeeeeeeeeeeeft iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zeeeeeeeeeeeeeeeeees keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een foooooooooooooooooooooooooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooond geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanderen

Ik dacht dat we het stadium voorbij waren van die flauwe opmerkingen....trouwens de onderschriften van Uw spraakgebrek worden die nog steeds simultaan vertaald op teletext pagina 88 :wink:
Goed gezegt nopa :lol:
Gr. johnny
WIMGSA1200
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jul 2005, 10:14
Locatie: Hasselt

Bericht door WIMGSA1200 »

ja mannen ik vind het heel erg maar gaat echt niet lukken om naar de avond te komen
heb een redelijk goede week acter de rug maar heb net weer chemo gehad, en da is nie min zulle....
ga seffes slapen want ben echt stikkapot
groeten aan iedereen op de avond! en aan de rest ook natuurlijk veel bmw groeten
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Bericht door NoPa »

T'IS VANDAAG TE DOEN!!!
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

NoPa schreef:T'IS VANDAAG TE DOEN!!!
wat :?:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Bericht door NoPa »

Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

yes yes,
we zullen er zijn...
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

zoals je kan merken ben ik niet naar tongeren afgezakt
het slechte weer heeft mij er van weerhouden
je mag er zeker van zijn dat ik nog wwel eens langs kom om mijne ciney van't vat uit te sloeberen :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

het blijft hier akellig stil
zouden ze nog aan het vieren zijn?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
VutteRT
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 aug 2006, 15:37
Locatie: Tilburg

Bericht door VutteRT »

Nee Gonzo, teleurstelling dat jij er niet was. :lol:
Grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

misschien was er wel niemand?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

er zouden er toch minimum 2moeten geweest zijn

die hebben dan ook een laaaaang gesprek gevoerd :lol: en is het laaange avond geweeest
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

amaai ze zijn nogal nieuwsgierig hier.
en de afwezigen hadden ditmaal ongelijk.
het was een hele gezellige eerste bijeenkomst.
in totaal toch een 25 tal personen. veel bekende maar ook nieuwe gezichten.

Lomax heeft er zelfs foto's genomen, mss dat die hier ook nog zullen verschijnen.

ook de lokatie paste perfect in het plaatje. een gezellig café, met een ruime veranda die helemaal ter onzer beschikking stond. en genoeg parkeerruimte. goed gekozen Rainer.

dus vanaf nu weet iedereen dat elke eerste vrijdag van de maand dit "the place to be" is.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

IRON GONZO schreef:er zouden er toch minimum 2moeten geweest zijn

die hebben dan ook een laaaaang gesprek gevoerd :lol: en is het laaange avond geweeest
Yep,
Awel, het verstand komt pas met de ........... :roll:
Grapjas :mrgreen:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Plaats reactie