POI / Biepjes
Moderator: GVN
POI / Biepjes
Regelmatig rij ik in oostende en gisteren melde de 2820 voor het eerst dat ik een motordealer naderde door biepjes en op mijn scherm de belgische vlag ? (Ingelbrecht oostende / BMW dealer)
Iets verder is er een honda dealer en ook weer die biepjes samen met de belgische vlag en als daar dan nog enkele flitspalen staan hoor je niets anders dan biepjes.
Is dit ergens uit te schakelen ???
Is er ook een mogelijkheid om de 2820 zo in te schakelen dat als je een flitspaal nadert je een biepje hoort maar niet meer bij het verlaten van de paal ?
Nu biept hij 200 meter voor de paal en 200 meter na de paal.
Iets verder is er een honda dealer en ook weer die biepjes samen met de belgische vlag en als daar dan nog enkele flitspalen staan hoor je niets anders dan biepjes.
Is dit ergens uit te schakelen ???
Is er ook een mogelijkheid om de 2820 zo in te schakelen dat als je een flitspaal nadert je een biepje hoort maar niet meer bij het verlaten van de paal ?
Nu biept hij 200 meter voor de paal en 200 meter na de paal.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Op de 2820 kan je niet kiezen voor doorlopend waarschuwen uitzetten
enkel :

Ik denk dat ik bij het 3de plaatje dan moet kiezen voor NOOIT ?
Of zal ik dan nooit de biepjes meer horen, zelfs niet bij het naderen van een flitspaal ???
Ik zal het niet meer kunnen testen, omdat ik nu niet express naar oostende zal rijden en ik maandag onder het mes moet en 3 maanden niet meer kan rijden.
En tot die tijd mijn motor in de garage zal blijven staan en mijn GPS in de kast zal liggen.
Tuut tuut.
enkel :

Of zal ik dan nooit de biepjes meer horen, zelfs niet bij het naderen van een flitspaal ???
Ik zal het niet meer kunnen testen, omdat ik nu niet express naar oostende zal rijden en ik maandag onder het mes moet en 3 maanden niet meer kan rijden.
En tot die tijd mijn motor in de garage zal blijven staan en mijn GPS in de kast zal liggen.
Tuut tuut.
Vandaag was er mobiele snelheidskontrole op de torhoutsesteenweg richting stad Oostende "juist' na het bord "woonzone"
In Gistel richting Torhout "juist" voor het bord "einde woonzone"
Bijna iedereen die daar langs reed deed de lamp flitsen.
'k Was zowat de uitzondering die niet te snel reed
Daar geeft de gps géén waarschuwing voor (en ook niet na)
'k Was zowat de uitzondering die niet te snel reed
Gele: wel snel , niet rap
En terug on topic
Jake schreef:Op de 2820 kan je niet kiezen voor doorlopend waarschuwen uitzetten
enkel :
Tuut tuut.
pff, typische praktijken van onze Koningin der Badsteden... control-control, kassa-kassa voor een stad van een scheet groot bestuurd door ******. Enfin.Gele schreef:Vandaag was er mobiele snelheidskontrole op de torhoutsesteenweg richting stad Oostende "juist' na het bord "woonzone"
'k Was zowat de uitzondering die niet te snel reed![]()
Dat is juist Gele. Maar ik ben wel al veel plaatsen tegengekomen waar de GPS een waarschuwing geeft omdat er de mogelijkheid is dat er een mobiele snelheidskontrole kan staan. dit vooral op autosnelwegen.Gele schreef:Vandaag was er mobiele snelheidskontrole op de torhoutsesteenweg richting stad Oostende "juist' na het bord "woonzone"
'k Was zowat de uitzondering die niet te snel reed![]()
Spijtig genoeg hangen we er vroeg of laat toch wel eens aan.
Al is het maar eens op een onoplettend moment.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
pierre-pieter-pierrot
biepjes weg nemen....
Biepjes weg nemen die storend werken neem je inderdaad best weg zoals hier voordien omschreven.Ook de lokale snelheidsbeperkingen zijn in mijne GPS 2820 opgeslagen bij de N wegen.Door de biepjes weg te nemen blijft enkel een "flash" over op het scherm tot wanneer je zakt naar de regelmentaire snelheid.-Niet van toepassing op de autosnelwegen : een geluk......maar rijdt je ergens op de autosnelweg - over of langs een baan - met snelheidsbeperkingen zal de GPS wel regearen.Dit programmetje was een install van de verkoper in Leuven....en geeft totale voldoening.
Pierrot - Elewijt -
Pierrot - Elewijt -