POI / Biepjes

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Jake

POI / Biepjes

Bericht door Jake »

Regelmatig rij ik in oostende en gisteren melde de 2820 voor het eerst dat ik een motordealer naderde door biepjes en op mijn scherm de belgische vlag ? (Ingelbrecht oostende / BMW dealer)

Iets verder is er een honda dealer en ook weer die biepjes samen met de belgische vlag en als daar dan nog enkele flitspalen staan hoor je niets anders dan biepjes.

Is dit ergens uit te schakelen ???

Is er ook een mogelijkheid om de 2820 zo in te schakelen dat als je een flitspaal nadert je een biepje hoort maar niet meer bij het verlaten van de paal ?
Nu biept hij 200 meter voor de paal en 200 meter na de paal.
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Schaamteloos het antwoord uit een andere topic hier gecopieerd :

Menu> instellingen>algemeen> waarschuwingszones> en daar doorlopend waarschuwen uitzetten
:wink:

biep biep......
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Jake

Bericht door Jake »

Op de 2820 kan je niet kiezen voor doorlopend waarschuwen uitzetten

enkel :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat ik bij het 3de plaatje dan moet kiezen voor NOOIT ?
Of zal ik dan nooit de biepjes meer horen, zelfs niet bij het naderen van een flitspaal ???

Ik zal het niet meer kunnen testen, omdat ik nu niet express naar oostende zal rijden en ik maandag onder het mes moet en 3 maanden niet meer kan rijden.
En tot die tijd mijn motor in de garage zal blijven staan en mijn GPS in de kast zal liggen. :evil:

Tuut tuut.
Gele
Contacteer:

Bericht door Gele »

Vandaag was er mobiele snelheidskontrole op de torhoutsesteenweg richting stad Oostende "juist' na het bord "woonzone"
In Gistel richting Torhout "juist" voor het bord "einde woonzone"
Bijna iedereen die daar langs reed deed de lamp flitsen.
'k Was zowat de uitzondering die niet te snel reed 8)

Daar geeft de gps géén waarschuwing voor (en ook niet na) :mrgreen:
Gele: wel snel , niet rap
Jake

Bericht door Jake »

En terug on topic :lol:
Jake schreef:Op de 2820 kan je niet kiezen voor doorlopend waarschuwen uitzetten

enkel :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat ik bij het 3de plaatje dan moet kiezen voor NOOIT ?
Of zal ik dan nooit de biepjes meer horen, zelfs niet bij het naderen van een flitspaal ???

Ik zal het niet meer kunnen testen, omdat ik nu niet express naar oostende zal rijden en ik maandag onder het mes moet en 3 maanden niet meer kan rijden.
En tot die tijd mijn motor in de garage zal blijven staan en mijn GPS in de kast zal liggen. :evil:

Tuut tuut.
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

dat is juist, je moet op nooit zetten, dan krijg je een beep als je de zone binnenrijdt.
Als je voortdurende aanzet krijg je een waarschuwing vanaf het binnenrijden van de zone tot je het punt voorbijbent.

Fluppie
Jake

Bericht door Jake »

Bedankt fluppie,

tjonge wat is het moeilijk typen met je linker hand als je rechts bent :?
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Gele schreef:Vandaag was er mobiele snelheidskontrole op de torhoutsesteenweg richting stad Oostende "juist' na het bord "woonzone"

pff, typische praktijken van onze Koningin der Badsteden... control-control, kassa-kassa voor een stad van een scheet groot bestuurd door ******. Enfin.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
jakke

Bericht door jakke »

Gele schreef:Vandaag was er mobiele snelheidskontrole op de torhoutsesteenweg richting stad Oostende "juist' na het bord "woonzone"
Dat is juist Gele. Maar ik ben wel al veel plaatsen tegengekomen waar de GPS een waarschuwing geeft omdat er de mogelijkheid is dat er een mobiele snelheidskontrole kan staan. dit vooral op autosnelwegen. :wink:
Spijtig genoeg hangen we er vroeg of laat toch wel eens aan. :evil:
Al is het maar eens op een onoplettend moment. :?
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
pierre-pieter-pierrot

biepjes weg nemen....

Bericht door pierre-pieter-pierrot »

Biepjes weg nemen die storend werken neem je inderdaad best weg zoals hier voordien omschreven.Ook de lokale snelheidsbeperkingen zijn in mijne GPS 2820 opgeslagen bij de N wegen.Door de biepjes weg te nemen blijft enkel een "flash" over op het scherm tot wanneer je zakt naar de regelmentaire snelheid.-Niet van toepassing op de autosnelwegen : een geluk......maar rijdt je ergens op de autosnelweg - over of langs een baan - met snelheidsbeperkingen zal de GPS wel regearen.Dit programmetje was een install van de verkoper in Leuven....en geeft totale voldoening.

Pierrot - Elewijt -
Plaats reactie