Ben m'n eerste kilometers aan het doen met m'n nieuwe GT. Ik verlang echt naar de post-1000km 'upgrade'. Nu is ie een stuk slomer dan mijn oude K12RS... Wacht ook nog op het hogere windscherm en misschien een nieuwe helm om het turbulentie-geluid bij snelheden vanaf 110km/u te verminderen.
Heeft iemand een tip ivm de installatie van een radio ?
VB : kleine portabele in het 'handschoen kastje' met externe antenne en BT verbinding met een BT-helm (waar dan ook m'n gsm 'aanhangt').
Happy miles !
K1200GT : Muziek in de oren... ??
Moderator: GVN
-
®win
- Contacteer:
Op het Duitse forum voor K1200S/R/GT is er een topic over. Komt er wezenlijk op neer: radio in opbergvakje rechts, geluid via intercom naar helm (met draad).
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Ziet er inderdaad goed uit !
Ik lees echter moeilijk Duits, het is mij dus helemaal niet duidelijk wie die installatie gedaan heeft / wie ze nog eens zou kunnen doen en waar het materiaal dan wel vandaan moet komen...
Lijkt inderdaad wel op de Radio zoals ik die op mijn 1150RT had. Ik vrees dan ook dat we het hier ook over 1000 Euro zullen hebben..., en er staat natuurlijk nog geen intercom op die GT...
Ik lees echter moeilijk Duits, het is mij dus helemaal niet duidelijk wie die installatie gedaan heeft / wie ze nog eens zou kunnen doen en waar het materiaal dan wel vandaan moet komen...
Lijkt inderdaad wel op de Radio zoals ik die op mijn 1150RT had. Ik vrees dan ook dat we het hier ook over 1000 Euro zullen hebben..., en er staat natuurlijk nog geen intercom op die GT...