1200 gs - 1200 gsa
Ik begin mij steeds meer af te vragen of dit nog een infomatief forum is , of dit gewoon een forum waar een paar mensen zoveel mogelijk berichten willen plaatsen....
waar wil men met dit naartoe?
Zou het inet beter zijn dat men het aantal berichten niet meer laat verschijnen?
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
de witten schreef:1200 gs - 1200 gsa
Ik begin mij steeds meer af te vragen of dit nog een infomatief forum is , of dit gewoon een forum waar een paar mensen zoveel mogelijk berichten willen plaatsen....
Zou het inet beter zijn dat men het aantal berichten niet meer laat verschijnen?
Gelukkig heb jij al 577 informatieve berichten gepost.
Ik vrees echter dat een louter informatief forum een dood forum is.
de witten schreef:1200 gs - 1200 gsa
eerst wordt gevraagd hoeveel beemers er in belgie zouden rondrijden, en als je dan eens polst..... komt het af als niet informatief....
B4B a place 2Bbestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Dat is pas een omschakeling zeg, wou zo iets opperen in de lange scheldtirade thread tussen Pan en RT liefhebbers, maar heb me er wijselijk van tussen gehouden.
BMW K1200R / VW Touareg 2.5 /
There can be only one ! - Highlander.
Dat is pas een omschakeling zeg, wou zo iets opperen in de lange scheldtirade thread tussen Pan en RT liefhebbers, maar heb me er wijselijk van tussen gehouden.
Inderdaad,is heel iets anders,maar voor de Pan had ik een Hayabusa