Handschoenen
Moderator: GVN
Handschoenen
Ik ben op zoek naar waterdichte zomerhandschoenen.
Wie heeft goede ervaringen? Welke merken op types komen in aanmerking?
Wie heeft goede ervaringen? Welke merken op types komen in aanmerking?

-
Iron Gonzo
ik heb er van BMW
gekocht in de solden
gisteren gietende regen van bastongne naar maldegem en mijn pollekes bleven poerdroog
gekocht in de solden
gisteren gietende regen van bastongne naar maldegem en mijn pollekes bleven poerdroog
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
TonTon
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb ook de zomer handschoenen van BMW nu reeds 6 jaar en sinds enkele weken ondervond ik dat ze binnenin wat vochtig beginnen aanvoelen bij die enorme plensregen.
Dan heb ik ze zoals elk jaar met een spuitbus ingespoten voor tegen de regen en ze kunnen er weer een tijdje tegen
hoop ik.
Houdoe
Ik heb ook de zomer handschoenen van BMW nu reeds 6 jaar en sinds enkele weken ondervond ik dat ze binnenin wat vochtig beginnen aanvoelen bij die enorme plensregen.
Dan heb ik ze zoals elk jaar met een spuitbus ingespoten voor tegen de regen en ze kunnen er weer een tijdje tegen
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
®win
- Contacteer:
Ook ik heb de Goretex zomerhandschoenen van BMW, maar ben er niet tevreden over. Ik heb ze twee jaar geleden gekocht, niet veel gebruikt (gebruik ook regelmatig de Airflow handschoenen). Afgelopen maandag een fikse plensbui op mijn dak gehad. Ik kwam erachter dat de linkerhandschoen lekt bij duim, wijs- en middelvinger. De pasmaat is goed (niet te klein).
Reaktie van de dealer: ik mag een nieuw paar kopen met 25% korting (coulance). Da's nog € 75,-
Dan ben ik toch meer te spreken over de garantieperiode van Rukka: 5 jaar, zonder discussies. Jammer dat Rukka geen handschoenen verkoopt
Reaktie van de dealer: ik mag een nieuw paar kopen met 25% korting (coulance). Da's nog € 75,-
Dan ben ik toch meer te spreken over de garantieperiode van Rukka: 5 jaar, zonder discussies. Jammer dat Rukka geen handschoenen verkoopt
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Bedankt voor de tips.
Garantie ivm waterdichtheid is ook belangrijk.
Ne maat van mij heeft net bij EKO in Kontich nieuwe laarzen gekregen aangezien de zijne afgelopen maandag niet waterdicht bleken te zijn. Laarzen waren twee jaar oud!!! Da's pas service. Geen gemor, geen gezaag over een kasticketje!!!
Garantie ivm waterdichtheid is ook belangrijk.
Ne maat van mij heeft net bij EKO in Kontich nieuwe laarzen gekregen aangezien de zijne afgelopen maandag niet waterdicht bleken te zijn. Laarzen waren twee jaar oud!!! Da's pas service. Geen gemor, geen gezaag over een kasticketje!!!

-
Frans
Zeg BartIRON GONZO schreef:ik heb er van BMW
gekocht in de solden
ik ga de mijne in 't vervolg ook in de solden kopen
Ook die nieuwe winterhandschoenen met technologie uit de ruimtevaart
Ik denk dat de eerste waterdichte handschoen nog moet uitgevonden worden
Het beste wat BMW te bieden heeft zijn de goretex laarzen, deze zijn werkelijk waterdicht.
En ik weet ook dat ge de handschoenen in de vest moet steken en niet omgekeerd.
heb er van IXS, licht materiaal, vele trippen met regen, nooit problemen ondervonden, voordeel, omdat ze dun zijn (zomermodel) kan ik de hadvatverwarming goed voelen in lage stand ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/