en wat te denken van ContiEscape en D 607?

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Sébastien

en wat te denken van ContiEscape en D 607?

Bericht door Sébastien »

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en heb er al veel van geleerd. Nu heb ik het forum al wat zitten uitpluizen en kom tot de constatatie dat de voorkeur voor een GS naar Anakee en Tourance gaat.
Maar wat te denken van de ContiEscape van Continental, en de D 607 van Dunlop. Dit zijn vergelijkbare banden met de Tourance en Anakee.
Wie heeft er al ervaring mee, en wat zijn de bevindingen omtrent deze banden? Duurzaamheid en kostprijs zijn uiteraard ook van belang...

MVG,

Sébastien
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Van diene Continental weet ik absoluut niets, van de Dunlop weet ik dat er hier op 't forum enkele fervente volgelingen van zijn, kerels die echt wel serieus kunnen doorrijden en er heel tevreden van zijn.
Had bij m'n vorige bandenwissel de BW van Bridgestone nog niet leverbaar geweest dan lag er nu de Dunlop op, nu zal hij moeten wachten tot volgende zomer.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie