Truus via Bluetooth

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
-Wim-

Truus via Bluetooth

Bericht door -Wim- »

Bij de Garmin 2820 kan je met een BT compatibele telefoon draadloos telefoneren als je hem met een intercom of een BT headset verbind.

Als je gebruik maakt van die BT headset, wordt dan ook de stem van Truus via diezelfde BT verbinding weergegeven in de headset ?
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
GSven

Bericht door GSven »

Met het "oude" Bluetooth 1.1 kan je slechts één active verbinding onderhouden. Ofwel GPS met headset, ofwel telefoon met headset.

Met het recente BT 2.0 kan je wel meerdere dingen verbinden.
Wel rekening houden dat alle toestellen 2.0 moeten kunnen ondersteunen, anders werkt het niet.
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
BelgianTriple

Bericht door BelgianTriple »

Heeft de BMW Navigator III BT 2.0?

Zo ja, kan ik dan Scala Rider (bluetooth oortje voor de moto) kopen en mijn gsm verbinden met de gps en beide hun signaal naar de Scala Rider versturen?
BelgianTriple

De mototooth van ECE heeft Bluetooth 1.2. Wat zijn hier de mogelijkheden van?

Iemand een idee welke Bluetooth versie de Scala Rider van Cardo heeft?
philippe_vd

Bericht door philippe_vd »

Bij mijn weten kan je je telefoon via BT verbinden met de 2820 en wordt een gesprek via de GPS naar je helm doorgezonden, dit wordt slechts aanzien als één verbinding, nl van GPS naar helm.
Dus Wim inderdaad je hoort Truus via diezelfde BT verbinding.
Lidnummer 2354033
K 1200 GT '04 - R25/3 '55
Opa

Bericht door Opa »

Ik beschik over de 2820 en de scalarider. Werkt prima alleen de mp3 zijn minder van kwaliteit. Ik heb trouwens een intercom van midland gekocht welke op basis is van scalarider en volledig draadloos (bluetooth) werkt.

Kijk op, http://www.combai.nl

Grt
Paul
BelgianTriple

Ben je erg tevreden van de Scala?

Ik had er eentje via internet besteld maar die werkte niet. Normaal moet je enkele seconden op een van de twee knoppen duwen om hem uit te schakelen maar dat ging zelfs niet, heel eigenaardig.

Jij kan dus zowel je gps horen al sje gsm?
Waar heb je de jouwe gekocht en cuanta costa?
Opa

Bericht door Opa »

Ja en nee, als blue tooth ontvanger van claire ben ik best tevreden maar de microfoonboom brak bij mij af tijdens het opdoen van de helm. Daarom heb ik de midland BT intercom gekocht.
Plaats reactie