JH. schreef:Waarom zoekt gij in godsnaam nen oldtimer als je de schoonheid ervan niet weet te appreciëren? Ofwel staan de pinkers u niet aan , ofwel de lichten, of kleur of de smoel van de verkoper, of er 95oct in de tank zit ipv 98oct.....
Stop met lullen man alsof je er iets van kent, want volgens mij....... geen jota.
Zoals ik je al schreef in t begin van dit gezwets....
KOOP NU NEN NIEUWE (dan ben je zeker dat alles origineel is) STOP 30 JAAR MET ZAGEN HOE GE ER EEN VINDT, EN DAN HEB JE JE OLDTIMERKE OVER 30 JAAR;
JH. schreef:
Tja........ van uw 27 post hebben we ook niet veel bijgeleerd anders

JH,
Buiten uw enige post over TT en garmin-routes (waar ik U a propos nog op de juist weg heb gezet voor het programmatje etc te vinden), heb ik van u alleen maar 99% "plezante opmerkingen" gezien en het met vallen en opstaan proberen te delen van uw beperkte RT en LT ervaringen.
Ik heb daar niks op tegen, maar de laatste tijd zie ik al meerdere van die ronduit beledigende posts en dat is gewoon een straat te ver.
Misschien heb ik wel een aprate kijk op de forum-regels.......kan altijd......ik zal ze nog eens nalezen.........
En ter info, diene meneer Pauwels zoekt helemaal gene oldtimer, hij vond alleen dat de oldtimer van de foto van die hier geplaatst was, vol zal met "fouten"....die er misschien geen waren....
Allez laat U nu maar eens gaan op deze reaktie
waarschijnlijk te weinig post/dag dat ik op het forum geregistreerd ben ?