Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
De kapjes onderaan in beeld doen hun werk naar behoren. Vanmorgen 70 km in de (lichte) regen, en met haast droge botten thuisgekomen.
Dingen zijn van Wunderlich, en kosten net geen 50 euro voor de twee.
Deze zijn voor de RT 1100 en 1150. Voor de Roadster en de GS hebben ze ook wel iets liggen, maar dat zijn eigenlijk gewoon flappen rubber op een stokje, niet echt mooi dus. En zoals ik reeds eerder zei, Roadsterrijders zijn echte kerels, die zijn niet bang van een beetje water http://www.wunderlich.de/
Hier vind je al die spullen.
Voor de liefhebber heb ik nog een ongebruikt setje liggen. Beschikbaar voor Euro 30 inclusief verzendkosten . Ben er nooit toe gekomen om ze monteren op mijn 1150RT en nu met 1200RT is het verhaal weer heel anders
Gegroet
Willem
2004 R1150RT Nachtzwart -> 2006 R1200RT Darkgraphit
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
Willem-NL schreef:Voor de liefhebber heb ik nog een ongebruikt setje liggen. Beschikbaar voor Euro 30 inclusief verzendkosten . Ben er nooit toe gekomen om ze monteren op mijn 1150RT en nu met 1200RT is het verhaal weer heel anders
Gegroet
Willem
LOMAX schreef:Deze zijn voor de RT 1100 en 1150. Voor de Roadster en de GS hebben ze ook wel iets liggen, maar dat zijn eigenlijk gewoon flappen rubber op een stokje, niet echt mooi dus. En zoals ik reeds eerder zei, Roadsterrijders zijn echte kerels, die zijn niet bang van een beetje water http://www.wunderlich.de/
Hier vind je al die spullen.
Daarom dat gij nu altijd met uwen RT rondrijdt !!!
Willem-NL schreef:Voor de liefhebber heb ik nog een ongebruikt setje liggen. Beschikbaar voor Euro 30 inclusief verzendkosten . Ben er nooit toe gekomen om ze monteren op mijn 1150RT en nu met 1200RT is het verhaal weer heel anders
Gegroet
Willem
Hallo Willem je hebt PM.
Dag Willem,gisteren toegekomen via de post en in prima staat,en vandaag geplaatst,een half uurtje werk en het was in orde.Bedankt Willem.