Personaliseer Uw Gps-Opstartscherm...
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ik ben werkelijk niet zo handig met alles wat de pc aangaat, maar hoe kan ik chekken of het in een *bmp staat ? Ik heb dus gewoon mijn origineel scherm afgehaald met xImage en dan het een en ander bijgevoegd van tekst op het scherm ( zoals 2720 en mijn gsm-nummer), en dan gewoon opgeslagen binnen Adobe Photoshop! Waar liep het mis?
-
offshore_class1
Geert, je opent in Adobe Photoshop je afbeelding, nadien bij "FILE" (links boven), selecteert u "SAVE AS" (opslaans als), en onderaan dit kader ziet u de verschillende extensies, daar kiest u voor "BMP extensie" en slaat dit op. Let wel op een andere naam te geven aan het bestand, alsook in welke map u dit opslaat, om het nadien daar te kunnen ophalen. Zo bent u zeker een "BMP" bestand te hebben. 
-
offshore_class1
Geert, uw nieuwe file dezelfde naam geven als het bestand dat u gedownload hebt. Alsook opletten (als ik het goed versta van de vorige uitleg hier gegeven) dat u dezelfde pixels (als uw download) hebt, alsook dezelfde resolutie DPI ("opstartscherm.bmp" in bmp-formaat dus, 454*240 pixels, resolutie 72 DPI "VOLGENS (s) Campi").
-
offshore_class1
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Is je fotobewerkingsproggie afgesloten ?gino1972 schreef:Als ik dit probeer met xImage kan ik de file niet terug sturen naar de GPS.
Het bolletje 'send images to the gps' kan ik dus niet aanvinken.
Iemand raad??
Sluit anders XImage eens af en herstart Ximage, dan moet ie toch je GPS detecteren (wel aansluiten hé)...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Heb dat allemaal al geprobeert maar nog steeds kan ik het bolletje niet aanklikken om te versturen naar gps. De gps detecteerd hij en ik kan een afbeelding van gps naar pc sturen maar niet omgekeerd.(s)Campi schreef:Is je fotobewerkingsproggie afgesloten ?gino1972 schreef:Als ik dit probeer met xImage kan ik de file niet terug sturen naar de GPS.
Iemand raad??
Sluit anders XImage eens af en herstart Ximage, dan moet ie toch je GPS detecteren (wel aansluiten hé)...
Ik zit met het zelfde probleemgino1972 schreef:Heb dat allemaal al geprobeert maar nog steeds kan ik het bolletje niet aanklikken om te versturen naar gps. De gps detecteerd hij en ik kan een afbeelding van gps naar pc sturen maar niet omgekeerd.(s)Campi schreef:Is je fotobewerkingsproggie afgesloten ?gino1972 schreef:Als ik dit probeer met xImage kan ik de file niet terug sturen naar de GPS.
Iemand raad??
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
In hun wiel zetten en blijven volgenHarald schreef:(s)Campi schreef:Hebben jullie je aangepaste afbeelding ook effectief de naam "opstartscherm.bmp" gegeven ?![]()
goei vraag, zal er morgen nog eens naar kijken.
als ik nog zin heb na de lady's tour. ( heel de dag vrouwenkoers in Asse)
Ik kijk naar hun billen,(s)Campi schreef:In hun wiel zetten en blijven volgenHarald schreef:(s)Campi schreef:Hebben jullie je aangepaste afbeelding ook effectief de naam "opstartscherm.bmp" gegeven ?![]()
als ik nog zin heb na de lady's tour. ( heel de dag vrouwenkoers in Asse)![]()
dan vergeet ik dat mijn GPS scherm maar niet wil lukken
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Jeeezes Harald hebde gij een kl*tejob man...ruilenHarald schreef:Ik kijk naar hun billen,(s)Campi schreef:In hun wiel zetten en blijven volgenHarald schreef:![]()
als ik nog zin heb na de lady's tour. ( heel de dag vrouwenkoers in Asse)![]()
dan vergeet ik dat mijn GPS scherm maar niet wil lukken
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Da's normaal hoor, bij mij dus ook en is standaard eveneens zo.Erik schreef:goede morgen, allen,
het opstartscherm is op mijn 2610 maar enkele seconden in beeld
hoe heb je dat beeld kunnen "vangen"?
Met XImage kun je dus je schermafbeeldingen downloaden naar je harde schijf of je schoonmoeder en dan opslaan, en als het echt moet kun je ze posten op één of ander forum