1200rt voor 5000 euro????
Moderator: GVN
1200rt voor 5000 euro????
http://www.motorplaats.nl/advertshow.ph ... tcode=1021
wat moet je hiervan denken?
Een showroomconditie 1200rt voor 5000 euro en met een hoop tuning erop....en dan nog in nl waar moto's duurder zijn dan waar ook!
grtz
wat moet je hiervan denken?
Een showroomconditie 1200rt voor 5000 euro en met een hoop tuning erop....en dan nog in nl waar moto's duurder zijn dan waar ook!
grtz
k75c => r850r=>r1200rt '95 => r1200rt '08
-
Iron Gonzo
maar een advertentie in het engels in Nederland

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Aan de foto te zien, lijkt het een US versie.
Maar ik kan je nu al zeggen hoe het in z'n werk gaat.
De verkoper beweert dat je het geld moet overmaken aan een transportmaatschapij, zij zetten de motor bij je thuis gedurende 5 dagen. Dan wordt de koop al dan niet definitief en maakt de transportmaatschapij het geld over aan de verkoper.
Als je nu nog niet wantrouwig bent geworden
De verkoper beweert dat je het geld moet overmaken aan een transportmaatschapij, zij zetten de motor bij je thuis gedurende 5 dagen. Dan wordt de koop al dan niet definitief en maakt de transportmaatschapij het geld over aan de verkoper.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
Shulty
Zo gaat dat, ja, spijtig genoeg zijn er nog steeds mensen die hier intrappen, wat de oplichters ten zeerste appreciëren.GSven schreef:Aan de foto te zien, lijkt het een US versie.
Het is gewoon niet realistisch dat er een 1200RT wordt aangeboden voor die prijs, tenzij hij half ineensteekt.
Het is de hebzucht van de mensen die zulke praktijken in stand houden
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
Iron Gonzo
heb hem mailtje gestuurt
met de vraag of de prijs klopt en of ik het adres kan krijgen om hem te bezichtigen.
ben eens benieuwd
als iedereen dit doet hier op het forum zal hij rap zijn staart intrekken zeker
met de vraag of de prijs klopt en of ik het adres kan krijgen om hem te bezichtigen.
ben eens benieuwd
als iedereen dit doet hier op het forum zal hij rap zijn staart intrekken zeker
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
RikBMWBIKER
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Er stond dit w-e op Kapaza ook een RT1200 met ong 3.000 km voor €3500, ja hallo...heb Kapaza bericht gestuurd dat dit naar fraude ruikt en advert. is weg
Zulke advertentie's, in 't Engels, betaling via Western-Union en Co = bedrog, trap er niet in hé mannen...
Zulke advertentie's, in 't Engels, betaling via Western-Union en Co = bedrog, trap er niet in hé mannen...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Martin, wat bedoel je met "Ben ik juist of niet?", of jij "juist" bent weet ik nie maar je bent wel juist als je denkt dat je juist bent...denk ik...ben ik juistMartin M. schreef:Ideale gelegenheid om officiële instanties in te schakelen die deze zaak naar zich toe trekken. Een val wordt opgezet en het enige wat men doen is wachten tot ze er in tuimelen.
Ben ik juist of niet?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Iron Gonzo
nog niets ontvangen 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE