Ik ga mijnen R verkopen voor nen RT en mochten die passen dan haal ik die er eerst nog af, want ik was daar wreed content van en mijne rug nog contentender
Stuurverhogers
Moderator: GVN
Stuurverhogers
Vraagje: weet er iemand of de stuurverhogers van Wunderlich voor een R1100R van '96 ook geschikt zijn voor een R1150RT van '02 
Ik ga mijnen R verkopen voor nen RT en mochten die passen dan haal ik die er eerst nog af, want ik was daar wreed content van en mijne rug nog contentender
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

De R van 98 en de RT van 2003 hebben dezelfde bevestiging, maar ik weet niet hoe het zit met de R van 1996. Wel verkopen ze bij Wunderlich bepaalde stuurverhogers voor jouw model R, die tegelijkertijd ook worden aangeboden voor alle modelle RT 1150. Heel veel kans dat het dus uitwisselbaar is. Haal ze er voor alle zekerheid tussen uit, en als ze achteraf niet blijken te passen, dan verkoop je ze maar weer. Ze ertussen laten zitten brengt niks extra op. Wel niet vergeten de lange schroeven mee over te nemen, en de kortere weer in de R te draaien.
En als je op een Roadster stuurverhoging nodig hebt, dan moet je die zeker op de RT ook zetten, want op die laatste vang je nog minder rijwind, zodat je meer op je polsen gaat liggen, met slapende handen tot gevolg.
En als je op een Roadster stuurverhoging nodig hebt, dan moet je die zeker op de RT ook zetten, want op die laatste vang je nog minder rijwind, zodat je meer op je polsen gaat liggen, met slapende handen tot gevolg.
Oké jongens. Bedankt voor de reacties en Lomax dat is eigenlijk een goe gedacht. Kan er niks verkeerds mee doen.Haal ze er voor alle zekerheid tussen uit, en als ze achteraf niet blijken te passen, dan verkoop je ze maar weer.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Relax
Zit er sterk aan te denken om me stuurverhogers te kopen omdat ik bij lange ritten rechtdoor (autoweg) last krijg van m'n rug, maar 'k wil die dingen niet kopen zonder zeker te weten dat ze een gunstige effect hebben. Iemand die er liggen heeft voor een testrit?
I respect your opinion. But I don't give shit.
Binnen twee weken kunt ge de mijn lenen, maar momenteel wacht ik nog op de papieren van mijnen RT en laat ik ze er nog efkes opstaan. Maar dat verschil voelt ge direct jongIemand die er liggen heeft voor een testrit?

YOO
Idd, ziet er mij een mooie RT uit, post is een fotooke (of meerdere), al dan niet hier of bij "Toon je boxer"
Grtz, Philip!
Idd, ziet er mij een mooie RT uit, post is een fotooke (of meerdere), al dan niet hier of bij "Toon je boxer"
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser