Het is zover: na 13 maanden op mijn RT1150 heb ik vanmorgen de kaap van de 50.000 km rimpelloos overschreden...
Het enige probleem in al die tijd was een defecte bobine. Voor de rest alleen banden, olie en benzine.
Het spel trekt nog altijd de stenen uit de grond en is precies nog maar gerodeerd...
Nen dikke proficiat maat, dat de volgende 50000 even rimpelloos mogen passeren (maar dan zonder 'm ier en daar is te laten vallen)
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Mijn GS heeft er ook 50k van vorige week , ik heb er zelf 33k van gereden in juist één jaar. Heb ook het gevoel dat hij nu iets minder nukkig is dan in het begin (of 't zal aan m'n rijgewoonte liggen). Start perfect, valt minder stil en schakelt veel beter dan in het begin... Verbruikt ook geen spetter olie. Ik begin me wel zorgen te maken of ik hem nog zal kunnen overlaten binnen 2 jaar met dik 110k op de teller??
Laatst gewijzigd door GSfili op 31 aug 2006, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is zover: na 13 maanden op mijn RT1150 heb ik vanmorgen de kaap van de 50.000 km rimpelloos overschreden...
Goe gebold mijn gedacht...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Chrisser schreef:Manman,waar vinden jullie de tijd om zoveel te rijden op 1 jaar????
Ge hebt er die graag OP de baan zijn, en anderen die daar eens graag naast gaan hé
(Chris, we kennen ons hé, dit is een graptje hé)
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Het enige probleem in al die tijd was een defecte bobine. Voor de rest alleen banden, olie en benzine.
Het spel trekt nog altijd de stenen uit de grond en is precies nog maar gerodeerd...
greetz,
Xavier
Goe gefietst voor een rodage van 50 k
zelfs met schoon spiegelkes
grtn
Ja, das toch bangelijk veel. Respect! Ik heb er dit jaar maar 13.000 gereden, maar ik moet tijdens de week jammer genoeg wél de files in met de firmawagen.
Ik heb er al bij al toch nog aardig wat bijeen gesprokkeld voor een zondagsrijerke
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Vandaag van het mooie weer gebruik gemaakt om RT op ruim 51.000 km eens van verse olie en filters te voorzien. Verse Castrol GP 10W40 siroop voor de boxer. Verder ook eens de bovenste bougies gereinigd. Alles was normaal. Geen vijlsel ook aan de olie-aftapplug.
Viel me wel op dat het moeilijk was om de connectors los trekken. Voldoende vet op die rubberen dinges kan met volgende keer makkelijker maken.
Stoffel, als onthaalmedewerker, ex RT-rijder en BMW-kenner zou je moeten weten dat oliewissel geen demontage van de kuip vereist. Slechts 4 inbusboutjes hoeven te worden losgemaakt om de onderkuip weg te nemen.
Spiegel is nog niet gespoten. Nog geen tijd gehad om eens langs te lopen... sommige mensen kloppen lange werkdagen...
Xavier schreef:Stoffel, als onthaalmedewerker, ex RT-rijder en BMW-kenner zou je moeten weten dat oliewissel geen demontage van de kuip vereist. Slechts 4 inbusboutjes hoeven te worden losgemaakt om de onderkuip weg te nemen.
Spiegel is nog niet gespoten. Nog geen tijd gehad om eens langs te lopen... sommige mensen kloppen lange werkdagen...
Ik heb zelfs mijn oliefilter verwisseld, zonder de onderkuip te lossen.