Als't alleen uw printer is kan't nog geen kwaadKoppel!! schreef:Mijne printer is trouwens momenteel in staking![]()
Grtz, Philip!
10/09/2006 - Stoffel's Flanders Fields
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
En wanneer wordt meneer lidHarald schreef: Ik begrijp hem volledig.
Niets zo vervelend als uw RB ( ergens in een hoekje in uw ééntje )
in elkaar te knutselen
en de GPS rijders te zien vertrekken met een big![]()
De RB's zouden ook de avond voor de rit kunnen doorgemaild worden
= papier besparing
= tijdswinst bij het vertrekmeer sociaal contact bij de vertrekplaats
= minder gevloek en minder stress om dat ding in elkaar te prutsen
= ne koffie meer drinken voor ge vertrekt
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

YOO
Die zit
Grtz, Philip!
JüRgen schreef:En wanneer wordt meneer lidHarald schreef: Ik begrijp hem volledig...
blablabla ...voor ge vertrekt
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: Stoffel's Flanders Fields
No problem at all, hoe meer zielen hoe meer vreugdr1150rt03 schreef:Ja ikke,allé als ik mag tenminste(s)Campi schreef:@ Rob => net zoals voor de Fruit-des-Mer tocht mss makkelijk aan de TEXACO Groot Bijgaarden (richting kust hé...) I'll keep you informed !robr1150rt schreef: Aan (s) Campi
Misschien kunnen wij samen ergens afspreken om gelijk naar de West Vlaanderen te rijden?
Mvmg,
Rob uit Vilvoorde
Als er nog anderen vandaar willen meerijden, you're welcome
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
DaddyCool
- Contacteer:
Idd Michel, zie posting http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=9024.Michel schreef:Is er volgende zondag geen kastelenrit door Henegauwen?
Die van stoffel is op 10/09/06
Grtz
Marc
R 1200 GSA '11 Rider
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Sprint, om een lang verhaal kort te houden => ik ga pas vanaf januari 2007 een boekje ontvangen, daarom dat ik vraag hoe laat en niet waar ik dit kan vinden, omdat ik het niét KAN vinden...sprint schreef:Dat staat allemaal in het clubboekje van vorige maand(s)Campi schreef:@Stoffel => hoe laat moeten we aan het vertrekpunt zijn ?
Dus...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Gezien de rit 217 km lang is langs secundaire en landelijke wegen, jullie eetlust ook moet worden eerbiedigd en er menig bezienswaardigheden kunnen worden bezocht, stel ik voor dat jullie niet later vertrekken dan 09u45-10u00. Ikzelf zal reeds aanwezig zijn op de vertrekplaats vanaf 08u30.
Hopelijk zijn de weergoden wat beter gezind als vandaag, it's raining cats and dogs and my hear is in the wear of the wind ...
Stoffel
Hopelijk zijn de weergoden wat beter gezind als vandaag, it's raining cats and dogs and my hear is in the wear of the wind ...
Stoffel
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Hier is't zo goed als droog gebleven, en nieuwe hogedruk gebieden zouden volgend weekend onze lage landen bezoeken... dus met wat hoop en wat kaarsen maken we er een mooie nazomer-rit van hé stoffeltje
Ik zal op tijd proberen te komen
Mijn beemerke zal weer in de wolken zijn 
Ik zal op tijd proberen te komen
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

-
pvde
- Contacteer:
Yep,Xavier schreef:Zoals deze middag gemeld aan de bevoegde diensten: mits wat extra vrouwelijk schoon... ben ik gaarne van de partij
En wie gaat daarvoor zorgen
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
En dat zeg je me nu ...
Sorry afspraken en contracten zijn reeds gemaakt en afgesloten. Betalen gaat ge.
Stoffel
@ Swa, tja de Westhoek is natuurlijk niets in vergelijking met de Spaanse bergen maar doch meer dan de uitstap waard.
@ Jürgen, het weer is iets waar helaas niemand iets kan aan doen maar de sfeer, omgeving en samenhorigheid zullen des te meer de pret hoog in het vaandel dragen.
Stoffel
Stoffel
@ Swa, tja de Westhoek is natuurlijk niets in vergelijking met de Spaanse bergen maar doch meer dan de uitstap waard.
@ Jürgen, het weer is iets waar helaas niemand iets kan aan doen maar de sfeer, omgeving en samenhorigheid zullen des te meer de pret hoog in het vaandel dragen.
Stoffel