Zoals de titel het zegt ... ik heb het dus gedaan en hoop me er niet al te veel bij pijn te doen.
Full options, zoveel als nen LT ..... hoop dat ik er geen spijt van krijg ....
Groetjes allemaal,
Francis (nog een beetje onder de indruk)
Moderator: GVN

je zult er veel plezier aan beleven, proficiat van marcFrancis schreef:O ja, de gaste, wat ik wil zeggen is dus dat ik em gekocht heb, der is 1 konditie die ik gesteld en verkregen heb, zadel moet te verlagen zijn voor deze jongen, als het niet verlaaagd kan worden zodat ik comfortabel aan de grond kan,zal het ne cl full option worde
Proficiat Francis.Francis schreef:1 konditie die ik gesteld en verkregen heb, zadel moet te verlagen zijn voor deze jongen,
In april ergens, in ieder geval fijn om te weten dat er ook iemand is die de muziek kan verzorgen die dag!Francis schreef:Hallo allemaal,
Ik verduidelijk me even op jullie aanvraag.
Full option : bedoel ik mee dat ik alle beschikbare optie zoals vermeld in de optie prijslijst erbij genomen heb. Te weten, cruis control, radiocd, boordcomputer, grote topcase, ESA, alarm (of hoe zeggen ze dat), witte pinkers, lage seat, en nog een paar dingen die ik vergeet omdat ik mijn bestelbon niet hier op het werk bij mij heb![]()
Totaal, zoals ik reeds zei, net geen LT.
Wanneer gaat die behendigheidsrit van jullie nu door ?

Ik neem wel wat CDs met motorliedjes mee