bompa schreef:wil batt vervangen maar hoe komt de tank los en is er iemand hier met een werkboek of 1 via internet ,,, nog niets gevonden hier
De tank kan omhoog door aan de rechterkant ( iets onder de tank ) 1 bout los te zetten en uit te trekken. Dan kan de tank opgetilt worden.
Het plastiek rond de tank moet er af en ook het deksel en de toevoer van de luchtfilter.
Ik heb een werkboek in pdf-formaat, als je wil stuur ik het door ?
bompa schreef:wil batt vervangen maar hoe komt de tank los en is er iemand hier met een werkboek of 1 via internet ,,, nog niets gevonden hier
De tank kan omhoog door aan de rechterkant ( iets onder de tank ) 1 bout los te zetten en uit te trekken. Dan kan de tank opgetilt worden.
Het plastiek rond de tank moet er af en ook het deksel en de toevoer van de luchtfilter.
Ik heb een werkboek in pdf-formaat, als je wil stuur ik het door ?
Gr, Jakke.
@Bompa
Het pdf-formaat is 23 mb en dus te groot om via mail door te sturen.
Ik weet dat ik het ergens van het internet heb, maar ik weet niet meer waar juist.
Ik wil het ook op CD-ROM zetten en jou opsturen.
Laat maar iets weten via PM.
(s)Campi schreef:
Dat zei ik ook tegen mijn eerste lief toen ik haar mocht....
achterop de brommer nemen
Da was het eerste dat ik tegen mijn vrouw zei als den Beemer in mijn garage stond
"op nen 1100 heb ik u nog nooit gepakt hé"
1100
Yep, en toen antwoordde ze : "...sèg heten bok, als ge me wilt pakken zulde toch eerst wa moeten wachten of ge gaat Uw kl**ten aardig verbranden op Uw nog warme uitlaat..."
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Da was het eerste dat ik tegen mijn vrouw zei als den Beemer in mijn garage stond
"op nen 1100 heb ik u nog nooit gepakt hé"
1100
Yep, en toen antwoordde ze : "...sèg heten bok, als ge me wilt pakken zulde toch eerst wa moeten wachten of ge gaat Uw kl**ten aardig verbranden op Uw nog warme uitlaat..."
IRON GONZO schreef:wat je allemaal niet kan op een R1100R
dat is nogal info he
Ik wil ook ene r1100r. Wat je daar al niet mee of op kan? Maar om te beginnen kan ik thuis eens voorstellen en vragen of dat dat ook kan en MAG op ene r1200rt. Ik ga dan wel zorgen dat de garagedeur open staat,dat ik weg kan. Wish me luck.
gisteren 1ste rit gedaan naar chimay , alles ok enkel aan die lampjes abs geraak ik niet wijs , soms pikken ze alletwee gelijk en dan gaan ze uit als ik aanzet soms pinken ze verschillend 1aan 1uit en dan gaan ze niet uit al rijden , zou het aan de batt kunnen liggen ? r1100r is van 95
ik rij tussen de 3000 a 4000 toeren ,
mvg bompa
De lichtjes van de ABS pinken allebei syncroon telkens je start. En na enkele meters gaan ze uit. Dat is de normale gang van zaken. Als ze één voor één afwisselend pinken duidt dat op een gebrek aan stroom en dus meestal op een zwakke of defecte batterij. Dan gaan ze ook niet uit onderweg. Als je dan op je knopje abs drukt blijft er volgens mij ééntje permanent branden. Maar na een tijdje pinken ze terug enz...
Het systeem wil je dan permanent waarschuwen dat je abs niet werkt. De remmen werken nog wel maar abs niet.
Batterij checken dus.
Rij zelf al 7 jaar met een R850R en de batterij is het enige wat ik ooit heb moeten vervangen. Al na 2 jaar trouwens.
De groeten.
Jan.
Ik rij nu 6 jaar met een R1100R en ik kan alleen maar zeggen zalige moto , enige pech die ik ben tegengekomen was een kapotte batterij maar dat is weg te cijferen, ik heb er ondertussen met in half Euroipa gezeten en nog nooit iets tegen gekomen, kan alleen maar hopen dat je zoveel geluk hebt als ik.