10/09/2006 - Stoffel's Flanders Fields
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Stoffel,
we zijn nog geen lid , ik ga ons inschrijven per 1 November zodat we lid zijn voor volgend jaar.
ik heb dan ook het clubboekje niet daarom zou ik graag weten waar het vertrekpunt ligt ?
ik heb nog geen nwe gps dus zal het als het kan meerijden worden met anderen.....of met roadbook maar daar heb ik totaal geen ervaring mee.
zou het mogelijk zijn om het roadbook eens op te sturen ? zodat ik een beetje kan oefenen ?
we zijn nog geen lid , ik ga ons inschrijven per 1 November zodat we lid zijn voor volgend jaar.
ik heb dan ook het clubboekje niet daarom zou ik graag weten waar het vertrekpunt ligt ?
ik heb nog geen nwe gps dus zal het als het kan meerijden worden met anderen.....of met roadbook maar daar heb ik totaal geen ervaring mee.
zou het mogelijk zijn om het roadbook eens op te sturen ? zodat ik een beetje kan oefenen ?
-
- Contacteer:
Arnold, gewoon de Relax volgen...Arnold schreef:Stoffel,

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
lach maar
....en wacht maar tot ik mijn nwe gps heb 
het feit dat ik gewoon de snelheidsregels navolg betekent nog niet dat ik een kloeffe rijder ben hé
effe serieus : Sprint heeft me aangeboden om samen te rijden en daar gaan we dankbaar gebruik van maken.
see you Sunday !
ps : roadbook is binnen maar daar wordt ik niet veel wijzer van , totaal geen ervaring mee en ik heb toen ik mijn SP III kocht mijn Chalmet roadbookhouder verkocht ( zo goed als nooit gebruikt voor échte roadbooks , eerder voor de beknopte beschrijving van een reisroute in te steken ).

het feit dat ik gewoon de snelheidsregels navolg betekent nog niet dat ik een kloeffe rijder ben hé

effe serieus : Sprint heeft me aangeboden om samen te rijden en daar gaan we dankbaar gebruik van maken.
see you Sunday !
ps : roadbook is binnen maar daar wordt ik niet veel wijzer van , totaal geen ervaring mee en ik heb toen ik mijn SP III kocht mijn Chalmet roadbookhouder verkocht ( zo goed als nooit gebruikt voor échte roadbooks , eerder voor de beknopte beschrijving van een reisroute in te steken ).
-
No way, niks vodden. Lekker rijen en tussenin elkaar afmotten is ook wel 'ns leuk.Martin M. schreef:Inderdaad, daar komen vodden vanJüRgen schreef:Oei oei oei(s)Campi schreef:Arnold, gewoon de Relax volgen...![]()
![]()
Sprint offert zich al op, dus 'k zie je daar wel, Arnold.
Ik rij op een blauwe Yamaha FJR.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
- Contacteer:
YOO
Grtz, Philip!
Ikke tegen dan ook nieven achtersloef, kom maar op als ge durftXavier schreef:Mannen: houdt ulle vast zondag. Heb ne nieuwen band gelegd vanachter.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!

YOO
Aha, camera, een goed idee, moet 't is vriendelijk vragen aan mijne maat of 'k die nog is mag gebruiken
de laatste keer dat ik 'm gebruikt heb was 'm terug kapot, CCD was stuk, Sony goei marchandise, m'n botten ja
Soit, 'k ga 't proberen, maar 'k ga 't nie beloven, komt Marc (MDC) ook mee?
Grtz, Philip!
Aha, camera, een goed idee, moet 't is vriendelijk vragen aan mijne maat of 'k die nog is mag gebruiken

Soit, 'k ga 't proberen, maar 'k ga 't nie beloven, komt Marc (MDC) ook mee?
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!

YOO
Awel Bruno, ik heb al met ne maat afgesproken aan 't kruispunt van de baan Ninove-Brakel en de baan Aalst-G'bergen, van daar rijden we binnendoor naar de E17 (we moeten toch via de E17 hé
, weet eigenlijk niet waar 't vertrek is
), dus als da voor u goe is, laat maar iets weten dan
Grtz, Philip!
Awel Bruno, ik heb al met ne maat afgesproken aan 't kruispunt van de baan Ninove-Brakel en de baan Aalst-G'bergen, van daar rijden we binnendoor naar de E17 (we moeten toch via de E17 hé

Grtz, Philip!
Philz picz are here!
Philz picz are here!

Was ik vrij, nam ik mijn dochter mee voor de rit. Wat nog wel niet wil zeggen dat je in haar buurt zou mogen komenXavier schreef:Mannen: houdt ulle vast zondag. Heb ne nieuwen band gelegd vanachter.
Stoffel, zal het haar eens vragen..neemt niet weg dat ik nog steeds reken op jullie knappe zusters/dochters/collega's of buurmeisjes..

Zo'n schoonbroer of schoonzoon, nooit van mijn leven ... en mijn buren wil ik nog te vriend houdenXavier schreef:Mannen: houdt ulle vast zondag. Heb ne nieuwen band gelegd vanachter.
Stoffel, zal het haar eens vragen..neemt niet weg dat ik nog steeds reken op jullie knappe zusters/dochters/collega's of buurmeisjes..

Dus sorry misschien andere mensen die deze brave ziel willen helpen?
Stoffel