Radio op R 1200RT
Moderator: GVN
Radio op R 1200RT
Rij sinds half dit jaar met een R 1200RT, zonder radio - CD player.
Bestaat de mogelijkheid dit als nog te plaatsen, heb zelfs geen pré-audio zitten? Grrrr
Heb de installatieschema's bekeken en lijkt me doenbaar om zelf te monteren, heb gehoord dat je BC moet aangepast worden.
Kan me iemand hierin raad geven?
Bestaat de mogelijkheid dit als nog te plaatsen, heb zelfs geen pré-audio zitten? Grrrr
Heb de installatieschema's bekeken en lijkt me doenbaar om zelf te monteren, heb gehoord dat je BC moet aangepast worden.
Kan me iemand hierin raad geven?
@Lex : werkt bij uw CDX F5550 de CD speler? verticaal ingebouwd?
Op de technische specificatie(Sony.be) vindt ik daar niet van terug.?
Tot nu toe weet ik enkel van de oudere Sony CDX MP40 of MP80 dat die
verticaal ingebouwd de CD ZOU kunnen afspelen .Dit althans volgens
de technische gegevens.
Ik heb er zelf echter er geen ervaring mee .
De Sony ,kan via kabel verbonden worden aan afstandsbediening.
Indien iemand me kan bevestigen dat de CD goed zou werken ,
zou ik ook wel eenRadio/CD (met bediening aan stuur)
willen inbouwen.
Nog goedkopere autoradio's van Makro of Lidl riskeer ik liever niet.
Op de technische specificatie(Sony.be) vindt ik daar niet van terug.?
Tot nu toe weet ik enkel van de oudere Sony CDX MP40 of MP80 dat die
verticaal ingebouwd de CD ZOU kunnen afspelen .Dit althans volgens
de technische gegevens.
Ik heb er zelf echter er geen ervaring mee .
De Sony ,kan via kabel verbonden worden aan afstandsbediening.
Indien iemand me kan bevestigen dat de CD goed zou werken ,
zou ik ook wel eenRadio/CD (met bediening aan stuur)
willen inbouwen.
Nog goedkopere autoradio's van Makro of Lidl riskeer ik liever niet.
Heb in ieder geval enkele vragen.
Heb je de CD-radioplayer op de origineel voorzien plek geinstalleerd?
De vorm van de klep bovenaan heeft toch niet de meest ideale vorm om het display te laten wegdraaien?
Heb je de orignele antenne en speakers gemonteerd?
Ik heb men beemer reeds in zijn blootje gezet om te kijken hoe een en ander voorzien is.
Tessenderlo en Melle zijn geen buurgemeenten maar maak geen probleem rond afstand, je kan dan extra genieten van een tripje op de moto ookal ligt de zomer nu niet kort bij.
Heb je de CD-radioplayer op de origineel voorzien plek geinstalleerd?
De vorm van de klep bovenaan heeft toch niet de meest ideale vorm om het display te laten wegdraaien?
Heb je de orignele antenne en speakers gemonteerd?
Ik heb men beemer reeds in zijn blootje gezet om te kijken hoe een en ander voorzien is.
Tessenderlo en Melle zijn geen buurgemeenten maar maak geen probleem rond afstand, je kan dan extra genieten van een tripje op de moto ookal ligt de zomer nu niet kort bij.
Heeft er iemand een idee hoe je de helmspeakers moet aansluiten op de radio ? Ik veronderstel dat er toch weerstanden moeten gebruikt worden tussen de luidsprekeruitgang en de speakertjes in de helm. Zoniet, is het uitgangssignaal toch veel te sterk voor de speakers ?
Nog een vraagje. Waar kan je de voeding voor de radio aansluiten (geen pré-radio) op een R1200RT (Can-bus), zodat de radio uitschakelt als je het contact afzet ??
Vriendelijke groeten en hartelijk dank bij voorbaat
Kim
Nog een vraagje. Waar kan je de voeding voor de radio aansluiten (geen pré-radio) op een R1200RT (Can-bus), zodat de radio uitschakelt als je het contact afzet ??
Vriendelijke groeten en hartelijk dank bij voorbaat
Kim
Laatst gewijzigd door KimG op 08 sep 2006, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
normaal kan je de speakertjes direct op de uitgang van de normale luidsprekers monteren.
wel opletten met de volume knop is de boodschap.
om dat probleem op te lossen kan je een eventueel potentiemetertje er tussen plaatsen (regelbare weerstand)
dit regel je dan af op het maximum aan geluid dat je er wil uit hebben.
eens de stand gekozen laat je het staan en werk je enkel met de volumeknop van de radio
wel opletten met de volume knop is de boodschap.
om dat probleem op te lossen kan je een eventueel potentiemetertje er tussen plaatsen (regelbare weerstand)
dit regel je dan af op het maximum aan geluid dat je er wil uit hebben.
eens de stand gekozen laat je het staan en werk je enkel met de volumeknop van de radio
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit