Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Ik ben op zoek naar een dealer van Quick Lock systemen die
de accessoire voor het trilvrij monteren van een camera hebben.
Ben vandaag langs EKO in Kontich geweest maar die kon het niet leveren.
Allemaal goed en wel, maar op de website van splashdesing is er wel een verwijzing naar de verschillende tanktassen voor dit systeem maar geen enkele naar het voetje met rammount zoals op foto.
De baas van EKO heeft met Nederland gebeld en daar hoorde ze het in Keulen donderen , hadden nog nooit van dat ding gehoord.
Die man van EKO is héél behulpzaam!! Heeft gisteren zelf naar de invoerder gebeld en werd daar van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk contact opgenomen met Nederland en daar kende ze desbetreffende stuk zelfs niet.
dat bedoel ik nu net, triestig als firma dat je je eigen spullen niet kent, hetzelfde liedje met mijn speciale adapter... goed spul maar de service is een pak minder
Na twaalf dagen antwoord op mijn mail naar Duitsland ontvangen: Hello,
you can get it from our distributor in Belgium.
This is the company “Splash Design”.
More informations you find on our website.
Best Regards
Konstantin Maier
Nu dan maar eens een mailtje gestuurd naar Splash Design. Op hun website is echter niks terug te vinden over het item dat ik wil hebben.
Binnen 14 dagen antwoord
Yep,
Frank, nu snap ik het niet goed meer, zulle
Ik verwijs hierboven naar de invoerder "Splash Design"
Jij schreef dat ze bij EKO gebeld hebben naar Nederland = Splash Design en die weten van niets en nu zeggen ze bij Bags Connection (SW MOTECH) in Duitsland dat je contact moet opnemen met de invoerder Splash Design die zogezegd van niks weet
Ik denk dat ze met uw kl..... aan het rammelen zijn
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Dus, ge snapt het wel.
Klopt als een bus, Duitsland verwijst naar website van de invoerder Splash Design en die wisten dus idd niks van het onderdeel dat ik zocht.
Ach, ik had dat spul graag gehad wanneer ik zaterdag vertrok dus ik kan wel wachten tot ik het is hier of daar tegenkom...ALS IK MIJN KOFFERS MAAR TEGEN DAN HEB..... DAS BELANGRIJKER (zouden ze het nu gehoord hebben?????)
Dus, ge snapt het wel.
Klopt als een bus, Duitsland verwijst naar website van de invoerder Splash Design en die wisten dus idd niks van het onderdeel dat ik zocht.
Ik heb net hetzelfde probleem met een item van Motech namelijk het GPS zakje met steun. Hoe dat die iets willen verkopen is mij een raadsel .
Motech verwijst naar Splash en daar laten ze niks meer van zich horen. Een verkoopstechniek die ik nog niet kende . Maar intussen: nada, noppes natuurlijk !!!
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Frank K schreef:Ik ben op zoek naar een dealer van Quick Lock systemen die
de accessoire voor het trilvrij monteren van een camera hebben.
Ben vandaag langs EKO in Kontich geweest maar die kon het niet leveren.
Ik heb een adresje gevonden waar je alles van het Quick Lock systeem kan bestellen nml de Ducati garage waar mijn zoon op onderhoud gaat: Motorweelde
Welvaartstraat 6 (Industriezone)
2381 Weelde
tel. 014/65.60.39
De reden dat Splash Design niet reageert op particulieren is eenvoudig: zij leveren alleen aan zelfstandige verdelers. Waarom zij dan geen lijst met verdelers doorgeven als er vraag naar hun producten is, weet ik ook niet .
Ik bestel hier in ieder geval het GPS-systeem en het camera-systeem kunnen zij ook probleemloos leveren .
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.