Neen Dirk, dienstverplichtingen.Relax schreef:Ow, kan jij niet komen dan?
Wees voorzichtig vandaag met dat blauw kanon van uw broer
Groeten.
Moderator: GVN
Bedankt, we zullen ons best doenMartin M. schreef:Ben vandaag terug als eerste ingelogd, net zoals gisteren.Aan allen wens ik een mooie, plezante rit en een behouden thuiskomst. De weersvoorspelling spreekt van een mooie, zonnige dag tot 26°, zachte zuid-oostenwind.
Tip van de dag: Vermijdt West-Vleteren. Ook de paters zijn verwittigd, er zal geen Trappistenbier geserveerd worden.![]()
Groeten en laat de ritverslagen maar komen.

Wij hebben dat gedacht.Arnold schreef:U raad het al : naar het café waar we s'morgens hadden verzameld...grote verbazing want er was geen één moto te zien

ik ben er zeker van dat wij absoluut de eersten NIET waren.IRON GONZO schreef:hoe laat stond je aan het eindpunt??
te vroeg zal uiteraad nihil aan personen gegeven hebben![]()
eens vragen aan omgeving bewoners kan u ook al goed opweg helpen![]()
toch gemakkelijk een GPS

Een ADV die verliefd werd op een RT en hem een kusje gafIRON GONZO schreef:en wat was de oorzaak van dit verlies![]()
![]()

ach zoKoppel!! schreef:YOO
@ Gonzo: awel hé, ziet ge diene grijze GSa daar net voor geparkeerd, die voelde zich blijkbaar ietske té aangetrokken tot den achterkant van X zijnen RT![]()
Grtz, Philip!
P.S: Heb ik van horen zeggen, was er niet bij, maar de geruchtenstroom doet z'n werk
Je trapt er twee keer in.Martin M. schreef:Neen Dirk, dienstverplichtingen.Relax schreef:Ow, kan jij niet komen dan?![]()
Wees voorzichtig vandaag met dat blauw kanon van uw broer![]()
![]()
Groeten.