10/09/2006 - Stoffel's Flanders Fields
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
TonTon
er waren er blijkbaar verschillende die zich bij aankomst in den Eikel al zo'n beetje verkneukelden over een confrontatie tussen ons maar we hebben dit met een zeker bij mij welgemeende handdruk afgewerktRelax schreef: 2. Ik zei dat ik op de FJR was om een confrontatie met Arnold ietwat makkelijker te maken.
er zit alleszins wel een sympathieke kop achter "relax"
doodjammer dat we achteraf niet meer hebben kunnen bijpraten , zal voor de volgende keer zijn.
-
TonTon
wat heb ik gisteren wel geleerd :
dat de 2610 eigenlijk buiten zijn meerdere geheugen niet zoveel verschilt van de SP III , gisteren proefondervindelijk mogen vaststellen dat ook bij de 2610 de heropbouw van het scherm niet altijd even vlug verliep ( eigenste woorden van P@sc@l ) waardoor we meerdere keren hebben mogen omkeer maken doordat we een afslag mistten.
als er zijn die me echter van het tegendeel kunnen overtuigen ?
ik heb dan ook mijn besluit genomen om minimaal voor een 2720 of 2820 te gaan ( als er zich een mooie aanbieding voordoet ) en anders te wachten tot op het einde van het jaar op het nieuw model die mét motorbevestiging rond de 1000 € gaat kosten.
dat de 2610 eigenlijk buiten zijn meerdere geheugen niet zoveel verschilt van de SP III , gisteren proefondervindelijk mogen vaststellen dat ook bij de 2610 de heropbouw van het scherm niet altijd even vlug verliep ( eigenste woorden van P@sc@l ) waardoor we meerdere keren hebben mogen omkeer maken doordat we een afslag mistten.
als er zijn die me echter van het tegendeel kunnen overtuigen ?
ik heb dan ook mijn besluit genomen om minimaal voor een 2720 of 2820 te gaan ( als er zich een mooie aanbieding voordoet ) en anders te wachten tot op het einde van het jaar op het nieuw model die mét motorbevestiging rond de 1000 € gaat kosten.
Rit Stoffel
De rit snel afgeklokt in het glazen dak om 14.30 uur en de eerste boterham verslonden.
Een half uurtje gewacht en twee pinten achterover gegoten.
En dan snel naar vrouw en kind.
Een zeer mooie rit met in het tweede deel snelle passages.
Tot de volgende en bedankt Stoffel voor de goede organisatie.
Een half uurtje gewacht en twee pinten achterover gegoten.
En dan snel naar vrouw en kind.
Een zeer mooie rit met in het tweede deel snelle passages.
Tot de volgende en bedankt Stoffel voor de goede organisatie.
K1200 GT ('04) + R1200S ('07) + R 1150 GS (02)
-
christobal
-
Relax
Nou, jij hebt écht geen smaak.Arnold schreef:er zit alleszins wel een sympathieke kop achter "relax"Relax schreef: 2. Ik zei dat ik op de FJR was om een confrontatie met Arnold ietwat makkelijker te maken.
doodjammer dat we achteraf niet meer hebben kunnen bijpraten , zal voor de volgende keer zijn.
Ben je onmiddellijk gaan zoeken bij binnenkomst. Kwestie van de verrassing in m'n voordeel te gebruiken.
Bijpraten doen we zeker 'ns, had gisteren volk op sleeptouw. Kan koffie en uren emmeren, echt m'n ding.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Hoi t'is al weer nen dag voorbij dat wij ons konden amuzeren op onze brommer.
Stoffel en jurgen het was een prachtige rit met goei paters en stutten.
dat tweede deel ging wel erg vlot k'weet niet of dat door de paters kwam of omdat stoffel dan op kop reed ,k'denk dat hij die bochten vooraf al een paar keer verkend had.
groetjes aan iedereen
Stoffel en jurgen het was een prachtige rit met goei paters en stutten.
dat tweede deel ging wel erg vlot k'weet niet of dat door de paters kwam of omdat stoffel dan op kop reed ,k'denk dat hij die bochten vooraf al een paar keer verkend had.
groetjes aan iedereen
-
GSPeP
- Contacteer:
Voila, nog een paar foto's: http://gspep.smugmug.com/gallery/1879374
YOO
Allez, nog een paar fotookes van mijnentwege dan maar
Michel in actie.

De Reginald, ne maat van mij, op zijnen wit/blauwen met nog enkele GS'en in z'n kielzog.

Ons bendeke bij 't omhoogrijden van de Kemmelberg.

Sprint (sorry dat de foto niet echt gelukt is, maar op aanvraag dan toch maar geplaatst
) bij 't afrijden v.d Kemmelberg, met z'n vrouwke.

En dees gasten waren blijkbaar ook met een club onderweg, als rallyfan laat zulks m'n hart niet onberoerd.

Da was 't zowat, voor de rest hebben we gebold
Stoffel & JüRgen, thanks voor de rit.
Michel, Bruno e.a, thanks voor de goei companie
Grtz, Philip!
Allez, nog een paar fotookes van mijnentwege dan maar
Michel in actie.

De Reginald, ne maat van mij, op zijnen wit/blauwen met nog enkele GS'en in z'n kielzog.

Ons bendeke bij 't omhoogrijden van de Kemmelberg.

Sprint (sorry dat de foto niet echt gelukt is, maar op aanvraag dan toch maar geplaatst

En dees gasten waren blijkbaar ook met een club onderweg, als rallyfan laat zulks m'n hart niet onberoerd.

Da was 't zowat, voor de rest hebben we gebold
Stoffel & JüRgen, thanks voor de rit.
Michel, Bruno e.a, thanks voor de goei companie
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Michel
Nog enkele fotos op: http://www.mijnalbum.nl/Album=CN4GWWQ8
Michel
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
R1100GS "BLACK MOLLY"
---------------------------------
to Stoffel, Jürgen en Nic
't was leuk, mooi weer, leuke weggetjes en bovenal een goede compagnie. Nic, nog veel plezier met de verjaardag en bedankt voor de aangename compagnie (idem Jurgen).
Inderdaad, het tweede deel ging veel vlotter, zou dat door de paters hun brouwsel komen ? In ieder geval, mooi weer, een goede compagnie, een goede stutte met een goede pater en een gezwinde boxer, wat wil een mens nog meer ?
Inderdaad, het tweede deel ging veel vlotter, zou dat door de paters hun brouwsel komen ? In ieder geval, mooi weer, een goede compagnie, een goede stutte met een goede pater en een gezwinde boxer, wat wil een mens nog meer ?
GS 1200 - Go with the flow

Nic ook van mijnentwege van harte geproficiateerd.
Aan alle anderen bedankt voor de fijne reacties en om af te zakken naar de Westhoek, daar waar de tijd niet altijd stil staat
Voor volgend jaar zijn de ideeën al aan het brouwen en gezien die rallypipo's met mijn voeten hebben gespeeld, wil ik het in die richting verder gaan uitwerken. Meer daarover meer in een later stadium.
Enkele cijfers.
75 GPS files verstuurd
65 roadbooks uitgedeeld
+/- 100 moto's geteld
75 koffies gedronken op de vertrekplaats
215 km Westhoekbaantjes vereden
40 kg steenslag bijeengeveegd de dag voordien maar de dag zelf al niets meer te zien
10 broden en 1/2 bol paterskaas verorberd bij de paters met menig Trappistenbier (6°, 8° en 12°)
5 broden + 2 kg gekapt bij de aankomst
Allez voor mij en voor jullie (aan de reacties te horen, zien en ontvangen) een geslaagde dag. Ik kan enkel Jürgen bijtreden dat vriendschap en motorplezier wederom hoog in het vaandel gedragen werden. Thanks !
Stoffel
Aan alle anderen bedankt voor de fijne reacties en om af te zakken naar de Westhoek, daar waar de tijd niet altijd stil staat
Voor volgend jaar zijn de ideeën al aan het brouwen en gezien die rallypipo's met mijn voeten hebben gespeeld, wil ik het in die richting verder gaan uitwerken. Meer daarover meer in een later stadium.
Enkele cijfers.
75 GPS files verstuurd
65 roadbooks uitgedeeld
+/- 100 moto's geteld
75 koffies gedronken op de vertrekplaats
215 km Westhoekbaantjes vereden
40 kg steenslag bijeengeveegd de dag voordien maar de dag zelf al niets meer te zien
10 broden en 1/2 bol paterskaas verorberd bij de paters met menig Trappistenbier (6°, 8° en 12°)
5 broden + 2 kg gekapt bij de aankomst
Allez voor mij en voor jullie (aan de reacties te horen, zien en ontvangen) een geslaagde dag. Ik kan enkel Jürgen bijtreden dat vriendschap en motorplezier wederom hoog in het vaandel gedragen werden. Thanks !
Stoffel
Nee nog ni genezen,nog altijd pijn en tegen de avond voet wa dikker,ga sebiet terug naar hospitaal voor verder onderzoek,zeg wat is melsborek?Stoffel schreef:Eindelijk kan ik nu een gezicht plakken op die andere defensie collega van Melsborek!Btw hoe is het met je voet, blijkbaar is alles genezen.
Stoffel
-
hanzie panzie
- Contacteer:
RALLYPIPPO'S
VOORZICHTIG ZIJN ZULLE !!!!!
GEEF HIER MAAR EENS EEN WOORDJE UITLEG DAT DANKZIJ.......
VOORZICHTIG ZIJN ZULLE !!!!!
GEEF HIER MAAR EENS EEN WOORDJE UITLEG DAT DANKZIJ.......
Laatst gewijzigd door hanzie panzie op 12 sep 2006, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
GS 1200- 2005 lid nr.2353600