Hallo, als nieuweling op dit forum en pas eigenaar van een
1200GS heb ik enkele vraagjes.
Heeft iemand van jullie ervaring met een vervangscherm van Wunderlich, het Ergo Screen? Of is de spoiler van Touratech ook reeds een goede oplossing?
Ik zag ook een cruise control te monteren in het handvat veronderstel ik, is dit betrouwbaar en kan dit in combinatie met handvatverwarming?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten,
Wim
Wunderlich Ergo Screen - Cruise controle
Moderator: GVN
-
Jolly Jumpy
-
Flat Twin Power
Over de schermen kan in niets zeggen omdat ik met een RT rij, maar ik heb al een zes tal maanden zo'n cruise control van Wunderlich op mijn handvat staan en ik ben er echt heel tevreden van. Vroeger had ik bij lange snelwegritten altijd spierpijn in mijn rechterpols en hand. Met die cruise control is dat verleden tijd.
In juni ben ik van Garmisch naar huis gekomen en in Duitsland heb ik uren aan een stuk met die cruise control op gereden en dan is het echt wel zalig als je het handje gewoon losjes op je stuur kan leggen.
Het enige wat wel efkes zoeken is is de juiste afstelling vinden zodanig dat je het ding gemakkelijk kan toe schroeven. Bij mij is ie zodanig dat ik er enkel een klein draaitje tegen moet geven om het vast te zetten. Dat gaat dus redelijk snel. Als je je handvatverwarming op zet moet je het ding een beetje los schroeven want anders komt ie door het uitzetten van het handvat vaster te zitten.
In juni ben ik van Garmisch naar huis gekomen en in Duitsland heb ik uren aan een stuk met die cruise control op gereden en dan is het echt wel zalig als je het handje gewoon losjes op je stuur kan leggen.
Het enige wat wel efkes zoeken is is de juiste afstelling vinden zodanig dat je het ding gemakkelijk kan toe schroeven. Bij mij is ie zodanig dat ik er enkel een klein draaitje tegen moet geven om het vast te zetten. Dat gaat dus redelijk snel. Als je je handvatverwarming op zet moet je het ding een beetje los schroeven want anders komt ie door het uitzetten van het handvat vaster te zitten.
-
markpeeters
- Contacteer:
-
Jolly Jumpy
-
markpeeters
- Contacteer:
Mijn Touratech-spullen altijd gekocht via internet, op een paar dagen netjes thuis geleverd. 't schijnt dat er nu leveringsproblemen zijn. Mijn laatste bestelling dateert van ongeveer één jaar geleden.Jolly Jumpy schreef:Schitterend, bedankt voor de info.
Waar hebben jullie deze zaken gekocht, via internet of via
een dealer (Belgie of Nederland)?
groeten,
Wim
-
Flat Twin Power