Welke banden voor R1150RS?
Moderator: GVN
Welke banden voor R1150RS?
Hi folks,
Ik zweer bij BT20 maar voor een real-boxer-collega ga ik graag even bij jullie ten rade.
Hij is op zoek naar good rubber voor zijn 1150RS (een juweeltje trouwens) en is er nog niet uit.
Rijdersprofiel: Hij kan een aardig stukske rijden en blijft ook niet binnen als 't regent. Woon-werker dus. Huidige sloffen zijn Mez 6 geloof ik.
Wie rijdt hier nog met RS?
Any info welcome,
Xavier
Ik zweer bij BT20 maar voor een real-boxer-collega ga ik graag even bij jullie ten rade.
Hij is op zoek naar good rubber voor zijn 1150RS (een juweeltje trouwens) en is er nog niet uit.
Rijdersprofiel: Hij kan een aardig stukske rijden en blijft ook niet binnen als 't regent. Woon-werker dus. Huidige sloffen zijn Mez 6 geloof ik.
Any info welcome,
Xavier

YOO
Awel Xavier, ik denk dat gij juist zweert, ik zou hem ook een BT020 aanraden
Grtz, Philip!
Awel Xavier, ik denk dat gij juist zweert, ik zou hem ook een BT020 aanraden

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser

-
Re: Welke banden voor R1150RS?
momenteel ligt er bij mij ee BT020 op voor en achter.Xavier schreef:Hi folks,
Any info welcome,
Xavier
goede band alleen in de regen vind ik hem onbetrouwbaar.
mijn volgende zal de pilot road worden.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: Welke banden voor R1150RS?
Sorry Bart, maar de ervaring biedt mij je enigszins tegen te spreken voor wat de BT 020 betreft bij regen. Bij vorige moto's K100 en R1100RT en zelfs mijn eerste banden van de GS, lagen er steeds BT 020 op en heb geen enkele probleem ondervonden bij gelijk welk weer. Ben een doorrijder en dit al vanaf de eerste km op de moto.R1100RS schreef:momenteel ligt er bij mij ee BT020 op voor en achter.Xavier schreef:Hi folks,
Any info welcome,
Xavier
goede band alleen in de regen vind ik hem onbetrouwbaar.
mijn volgende zal de pilot road worden.
Voor wat Toermoto's betreft zweer ik bij BT 020. Maar ieder zijn ding en smaken verschillen nog steeds, gelukkig anders reeds iedereen met ne rooie 1200 GS rond.

Ben nu echter overgestapt voor de GS op Tourance en ook geen slecht woord over deze banden, liggen er nu al 11.000 Km op en zien er nog proper uit.
Stoffel

banden is een even gevoelige materie als kleurkes en smaken...
er zijn geen slechte banden meer alleen nog heel goede en goede ...
De rest is puur 't kopke en vaak ook andere factoren als een slecht wegdek, dieselplekske, mindere vering op een oudere moto, toch ietske mispakt in dien bocht en dan ligt het maar aan de banden... bla bla bla allemaal in mijn ogen

er zijn geen slechte banden meer alleen nog heel goede en goede ...
De rest is puur 't kopke en vaak ook andere factoren als een slecht wegdek, dieselplekske, mindere vering op een oudere moto, toch ietske mispakt in dien bocht en dan ligt het maar aan de banden... bla bla bla allemaal in mijn ogen

-
ik zeg niet dat hij het slecht doet in de regen de BT020, maar ik heb er toch een onbetrouwbaar gevoel bij.
de vorige band was een macadam en die gaf toch een betrouwbaarder gevoel door.
de vorige band was een macadam en die gaf toch een betrouwbaarder gevoel door.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
En daarom volg ik de goede raad op van een sublieme technieker. Touranceskes for my GSDanny schreef:'t koppeke he...ik zeg niet dat hij het slecht doet in de regen de BT020, maar ik heb er toch een onbetrouwbaar gevoel bij.
ik heb dat ook met nen Anakee van Michelin, ongetwijfeld ne goeien band maar die heeft mij en paar keer flink laten schrikken en dus ik blijf maar Tourancen

Stoffel

-
dat grijs gewas is toch iets raar heStoffel schreef:En daarom volg ik de goede raad op van een sublieme technieker. Touranceskes for my GSDanny schreef:'t koppeke he...ik zeg niet dat hij het slecht doet in de regen de BT020, maar ik heb er toch een onbetrouwbaar gevoel bij.
ik heb dat ook met nen Anakee van Michelin, ongetwijfeld ne goeien band maar die heeft mij en paar keer flink laten schrikken en dus ik blijf maar Tourancen![]()
Stoffel

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE