zich alvast beginnen opmaken voor de show

Moderator: GVN

Goed dat je 't zelf zegt..(s)Campi schreef:Met een vogelke van 12 cm kunnen we nu ook niet veel doen hé, enkel hier en dan een hoge noot...boek dan maar Laura Lyn als ze niet te moe is...liefst zonder stembanden...die zet ik wel op mijne moto (heb j'm ???)
Allé, mijn niveau is weer heavy vandaag...
jij wel, de rest moet je er wel bij nemenCa4Ya schreef:Kunt ge daar gewoon ietske drinken ook?
![]()
Ik vraag me dat ook af, ben vandaag voor ne keer vroeger kunnen stoppen...wat een k*tweek man...enfin w-e is here en 't is droog, dus ik peis dat ik langzaamaan ga vertrekken, mss kom ik Relax nog tegen op de R0 of E40...Xavier schreef:zeg om hoe laat is dat?
Pfff de fun is er af, ik kom dan maar tegen 20.30hJüRgen schreef: - (S)Campi eens uitvragen over digitale fotografie
- Sprint vragen waarom hij nu ineens vroeger kan langskomen
- Relax eens diep in de ogen kijken...

Mannekkes, we kunnen buiten zitten !Voorspellingen voor de volgende uren :
Over het zuiden steeds kans op wat regen. Elders droog met veel hogere wolken. Zeer zacht met rond 20.00 u temperaturen omstreeks 23 of 24° in het centrum.
Volgend bericht : omstreeks 21.30u.
Ook Thuis zie.hanzie panzie schreef:ik de eerste thuis dus.....
de oase was weer te klein vanavond,gezellig sfeertje en vooral weer nieuwe gezichten,zijn jullie nu allemaal gekomen voor diene pot van 60€?
Als ik vertrokken ben liep de pot al bijna over...... hopelijk is iedereen veilig thuis gekomen!
Grts
hans
gonzo:foto's aub!

Sorry hiervoor Relax, ze hebben me doen stoppen voor controle...heb hun gezegd dat er nen grijze R1150RT ging afkomen die gewed had voor € 1.000 dat ie de afstand Merelbeke => Bxl op 30' ging doen...Relax schreef:Van Merelbeke tot Brussel achter de flikken. Oelewappers reden netjes 120.
Tankbeurt uitgespaard hierdoor, dat dan weer wel.
Verder was't best gezellig. Zelfs mét FrankK(offers).
'k Geef je via pm m'n rekeningnummer. Was makkie, zelfs achter die engeltjes.(s)Campi schreef:Sorry hiervoor Relax, ze hebben me doen stoppen voor controle...heb hun gezegd dat er nen grijze R1150RT ging afkomen die gewed had voor € 1.000 dat ie de afstand Merelbeke => Bxl op 30' ging doen...Relax schreef:Van Merelbeke tot Brussel achter de flikken. Oelewappers reden netjes 120.
Tankbeurt uitgespaard hierdoor, dat dan weer wel.
Verder was't best gezellig. Zelfs mét FrankK(offers).