Nieuwe rijder 1100 RT
Moderator: GVN
-
kapiteiniglo
- Contacteer:
Nieuwe rijder 1100 RT
Na lang dit forum bezocht en doorgelezen te hebben heb ik me nu toch eindelijk een RT aangeschaft.Het betreft een 1100 uit 2000;En ik moet zeggen na verschillende VFR 's gehad te hebben valt het zeker niet tegen.
-
Iron Gonzo
wreed wel gekomen hier op het forumkapiteiniglo
wij mogen blij zijn dat we via dit forum al verschillende mensen hebben kunnen overtuigen om op bmw over te stappen
nog veel rijgenot en op tijd een beetje in de diepvries dat je niet ontdooid
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
kapiteiniglo
- Contacteer:
Voor degenen die een foto vroegen?Hoe zet ik een foto hierop.?
Voor de genen die gebakken viskes willen;Het recept vind je op mijn site
http://users.pandora.be/receptweb/
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Mail me effe de foto door, dan plaats ik 'm wel voor jekapiteiniglo schreef:Voor degenen die een foto vroegen?Hoe zet ik een foto hierop.?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Hewel Kapiteiniglo...
Das een mooie beemer...
Hij staat wel wat vuil hé (grapje...
)
En ik ben blij dat ik niet de enige ben die van een VFR overgestapt ben naar een BMW.
Pas op...geen kwaad woord over de VFR zulle...maar enkele collega's zagen het verband niet tussen een VFR een R1100RT.
Héwel...ik ook niet, maar de RT loopt goed en zeer comfortabel. Een echte toerbuffel zeg maar.
Vorige week een reisje naar de Vogezen gemaakt (1700 km op 4 dagen) en niets dan lof over mijn RT-ke (geen zadelpijn en geen polspijn wat ik bij de VFR wel had na 500 km).
Doe het goed hé
Das een mooie beemer...
Hij staat wel wat vuil hé (grapje...
En ik ben blij dat ik niet de enige ben die van een VFR overgestapt ben naar een BMW.
Pas op...geen kwaad woord over de VFR zulle...maar enkele collega's zagen het verband niet tussen een VFR een R1100RT.
Héwel...ik ook niet, maar de RT loopt goed en zeer comfortabel. Een echte toerbuffel zeg maar.
Vorige week een reisje naar de Vogezen gemaakt (1700 km op 4 dagen) en niets dan lof over mijn RT-ke (geen zadelpijn en geen polspijn wat ik bij de VFR wel had na 500 km).
Doe het goed hé
R1100RT + TTRider
-
Fox30
Kapiteiniglo,
welkom bij de RT-rijders.
Tussen haakjes, het ziet er naar uit dat je een prachtexemplaar hebt weten op de kop te tikken.
Hij ziet er in perfecte staat uit.
Wel straf dat je nu al uitkijkt naar een GS, terwijl je nog niet van deze RT hebt genoten, althans dat leidt ik af uit de foto zonder nummerplaat.
Voor het plaatsen van foto's kijk even op de volgende link.
welkom bij de RT-rijders.
Tussen haakjes, het ziet er naar uit dat je een prachtexemplaar hebt weten op de kop te tikken.
Hij ziet er in perfecte staat uit.
Wel straf dat je nu al uitkijkt naar een GS, terwijl je nog niet van deze RT hebt genoten, althans dat leidt ik af uit de foto zonder nummerplaat.
Voor het plaatsen van foto's kijk even op de volgende link.
-
kapiteiniglo
- Contacteer:
Die nummerplaat is ondertussen in orde gekomen en heb al enkele honderden kilometers bij op de teller.Waarom ik ben overgeschakeld van een vfr heeft meerdere redenenDe Rt nodigt veel meer uit tot rustig rijden.Dit met al die kaskes langs de weg is in deze tijd toch aan te raden.Ik mis wel de power van de vfr en het geluid;Niks is mooier dan een V4 met een leovinci uitlaat.Ook het comfort van de duopassagier heeft mijn keuze beinvloed alsook de cardan aandrijving.Tel daar nog bij de reputatie van de vele kilometers die zo een boxer aankan en de keuze was gemaakt.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Was voor mij ook de reden om mijn Soes weg te doen, dijk van een fiets, mechanisch géén enkel probleem, enkel een zadel die naam onwaardig, met spijt verkocht omdat ik wat te gek begon te rijden...Beemer was al sinds lang een droom (nen RT) en dan gekocht, goed bevonden en ja, ik rijdt veel rustiger nu doch geniet van de dingen rondom mij, en zeker als er meloentjes te zien zijn... 
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
en ja, ik rijdt veel rustiger nu doch geniet van de dingen rondom mij, en zeker als er meloentjes te zien zijn...
[/quote
Als liefhebber
van dezelfde groente (of fruit
) weet ik dat je moet oppassen om niet af en toe achterstevoren op je motor te zitten en erop verdacht te moeten zijn af en toe een por tussen je ribben te krijgen.
Wees anders gewaarschuwd en een gewaarschuwd man telt voor twee dus.... vier ogen
. Geniet ze,
grtjs vutteRT.
Als liefhebber
Wees anders gewaarschuwd en een gewaarschuwd man telt voor twee dus.... vier ogen
grtjs vutteRT.
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
Re: Nieuwe rijder 1100 RT
[quote="kapiteiniglo"]Na lang dit forum bezocht en doorgelezen te hebben heb ik me nu toch eindelijk een RT aangeschaft.Het betreft een 1100 uit 2000;En ik moet zeggen na verschillende VFR 's gehad te hebben valt het zeker niet tegen.[/quote]
Hallo welkom op dit forum.
Hallo welkom op dit forum.
Iedereen komt hier precies van een VFR!
Btw, heeeel schoon machien!
Btw, heeeel schoon machien!
Laatst gewijzigd door Wingman X op 18 sep 2006, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.