Ik denk dat ik vorig jaar 't al is gevraagd had, maar 'k vind er niks niemeer van terug, soit, heb gisteren nog is een stukske off-road gedaan, en 't kriebeld weer zulle
Nu 't vraagske, wie van de GS'ers hier heeft is goesting om een klein, maar soms redelijk technisch toerke te doen, geen grote bende, max ne man of acht, indien te veel volk wil ik 't wel is op roadbook zetten
't Zou geen 100km's ofzo zijn, gewoon een toerke van ne km of vijftig, maar wel veel off-road, met zoals ik reeds zei, hier en daar enkele technische (trail) stukken tussen, 'k zeg 't liever op voorhand, om achteraf bij brokken geen reclamaties te krijgen
Noppenbanden zijn niet nodig (heb er zelf geen) maar kunnen indien 't geregent heeft zeker een voordeel zijn, ik heb 't gisteren, in droge condities perfect op de Anakee kunnen doen, vooraan zelfs nog Battlewing.
'k Ga wel is vragen aan de locale blauwe mannen hier op 't forum wat wettelijk mag en wat niet, heb geen goesting om een boete te krijgen.
Anyway, d' eerste 7 die zich aanmelden gaan sowieso mee, als er echt méér vraag is, dan maak ik eerst een roadbook, en dan wordt er in heel kleine groepjes gereden, ne man of vijf ong, dit om de locale bewoners niet te zeer op de schenen te stampen
Grtz, Philip!
P.S: Regio rond Asse-Ternat