Maar daar knikt men dan wél even met het hoofd...Helios schreef:Nee hoor dat ging met de andere hand. Daarom groet men in Engeland ook niet(s)Campi schreef:Volgens mij is de groet een Oostenrijkse uitvinding...
Waar blijft de vriendelijke groet ?
Moderator: GVN
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Vanmorgen omstreeks kwart voor acht op de viaduct over de E19 te Mechelen-Noord kruiste ik een gemotoriseerde agent die zelf spontaan als eerste groette.
Greetz,
P@trick
P@trick
Vanmorgen omstreeks kwart voor acht op de viaduct over de E19 te Mechelen-Noord kruiste ik een gemotoriseerde agent die zelf spontaan als eerste groette.
Greetz,
P@trick
P@trick
p a t r i c k schreef:Vanmorgen omstreeks kwart voor acht op de viaduct over de E19 te Mechelen-Noord kruiste ik een gemotoriseerde agent die zelf spontaan als eerste groette.
Greetz,
P@trick
P@trick
In uw onderschrift staat: je mag reacties plaatsenp a t r i c k schreef:p a t r i c k schreef:Vanmorgen omstreeks kwart voor acht op de viaduct over de E19 te Mechelen-Noord kruiste ik een gemotoriseerde agent die zelf spontaan als eerste groette.
Maar er staat wel niet : je
Waar blijft de vriendelijke groet ?
Op weg naar mijn werk neem ik nogal regelmatig de wetstraat, ondanks de ochtendrukte. In die flessenhals bergafwaarts staan dikwijls 1 of 2 exemplaren van de bereden politie om de stroom verkeer te observeren. En om er dwarsliggers uit te plukken (moto's die misbruik maken van het fietspad o.a.) Ik moet zeggen, ik groet hen altijd en heb tot nu toe steevast een groet teruggekregen, soms weliswaar een beetje aarzelend of minimaal, soms ook heel manifest, maar een groet is en blijft een groet. En dat is leuk.
ik was er dan ook danig van onder de indruk héLOMAX schreef:In uw onderschrift staat: je mag reacties plaatsenp a t r i c k schreef:p a t r i c k schreef:Vanmorgen omstreeks kwart voor acht op de viaduct over de E19 te Mechelen-Noord kruiste ik een gemotoriseerde agent die zelf spontaan als eerste groette.
Maar er staat wel niet : je![]()
moet ze drie keer plaatsen
maar je hebt gelijk, wellicht waren mijn vingers weeral te rap, waarvoor mijn excuses
Greetz,
P@trick
P@trick
Uw vrouw is daar wreed content mee zekers.p a t r i c k schreef:ik was er dan ook danig van onder de indruk héLOMAX schreef:In uw onderschrift staat: je mag reacties plaatsenp a t r i c k schreef:
Maar er staat wel niet : je![]()
moet ze drie keer plaatsen
![]()
![]()
![]()
maar je hebt gelijk, wellicht waren mijn vingers weeral te rap, waarvoor mijn excuses
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Meestal geef ik gewoon een knipoog.
Als gullie dat niet ziet ziet kan ik niet aan doen hé
Als mijn humeur beneden vriespunt is groet ik niet.
Als het vriest ook niet, is te koud aan mijn vingers.
Als het regent ook niet want er zit een gat in mijn handschoen en anders regent het binnnen.
Als er aan de andere kant van 't straat een snelle mokke loopt groet ik ook niet want ik heb u zelfs niet gezien.
Ne Honda groet ik niet, daar kijk ik zelfs niet naar.
't Is dankzij mensen als ik dat BMW-rijders zo'n slechte reputatie hebben
Als gullie dat niet ziet ziet kan ik niet aan doen hé
Als mijn humeur beneden vriespunt is groet ik niet.
Als het vriest ook niet, is te koud aan mijn vingers.
Als het regent ook niet want er zit een gat in mijn handschoen en anders regent het binnnen.
Als er aan de andere kant van 't straat een snelle mokke loopt groet ik ook niet want ik heb u zelfs niet gezien.
Ne Honda groet ik niet, daar kijk ik zelfs niet naar.
't Is dankzij mensen als ik dat BMW-rijders zo'n slechte reputatie hebben
Gele: wel snel , niet rap
Zij gerust,je bent niet alleen,is mij ook al overkomen,als er moesten pillekes voor bestaan mag je mij altijd iets laten weten.beemerke schreef:Heb zo al eens gemerkt dat ik rare dingen deed in auto na een weekend met de motor op de baan te zijn geweest.
Begon in de auto ook al mijn hand uit te steken.
Zal toch eens hulp moeten zoeken.
-
Iron Gonzo
dit komt er van als je te dicht groet 
iedere motorrijder krijgt van mij een groetje

iedere motorrijder krijgt van mij een groetje

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
wat ben ik blij met de medische evolutie
doch ik blijf erbij
hij had geen handshoenen aan en heeft de spiegel van zijn tegenliggende groeter aan dingelen gegroet

doch ik blijf erbij
hij had geen handshoenen aan en heeft de spiegel van zijn tegenliggende groeter aan dingelen gegroet
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Volgens mij is het één of andere Amerikaanse bloedbroeder, het is denk ik een foto van aan het witte huis.IRON GONZO schreef:wat ben ik blij met de medische evolutie![]()
doch ik blijf erbij
hij had geen handshoenen aan en heeft de spiegel van zijn tegenliggende groeter aan dingelen gegroet![]()

Een wreed goei !!!
Hahaha !!! Die is echt goedArnold schreef: oja : Harley rijders groeten elkaar niet omdat ze mekaar al s'morgens zijn tegengekomen bij de dealer voor wisselstukken
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
-
Iron Gonzo
de mijne doet dat ook spontaan meeklimpie schreef:Ik groet ook! Voel me soms wel wat belachelijk als er niet wordt teruggegroet.
Heb m'n vriendin echter ook al goede groetmanieren geleerd. Als ze achterop zit groet ze nu ook alijd
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik zeg dat ook altijd als ze meerijdt.IRON GONZO schreef:de mijne doet dat ook spontaan meeklimpie schreef:Ik groet ook! Voel me soms wel wat belachelijk als er niet wordt teruggegroet.
Heb m'n vriendin echter ook al goede groetmanieren geleerd. Als ze achterop zit groet ze nu ook alijd
Maar ik geloof dat ze no niet goed durft.