Is inderdaad een mooie machine, laatst was ik in de garage en vertelden ze mij dat er waarschijnlijk vanaf volgend jaar ook een verstelbare ruit op zou gemonteerd zijn.
Maar rood ? zijn de kleuren dan opnieuw aangepast normaal alleen zilver zwart en Aubergine.
Zal deze avond de lottocijfers ééns goed in het oog houden, maar ja dan moet je éérts nog meespelen.
Veel succes met de G.W.
LT of Goldwing ???
Moderator: GVN
-
Toeristjes
Highlander,
Dat van die ruit hoor ik graag, hoop dat het waar is.
En wat de kleur betreft, eigenlijk is dat zo donker bordeaux, maar ze noemen het officieel "cabernet rood".
greetz
Dat van die ruit hoor ik graag, hoop dat het waar is.
En wat de kleur betreft, eigenlijk is dat zo donker bordeaux, maar ze noemen het officieel "cabernet rood".
greetz
Highlander schreef:Is inderdaad een mooie machine, laatst was ik in de garage en vertelden ze mij dat er waarschijnlijk vanaf volgend jaar ook een verstelbare ruit op zou gemonteerd zijn.
Maar rood ? zijn de kleuren dan opnieuw aangepast normaal alleen zilver zwart en Aubergine.
Zal deze avond de lottocijfers ééns goed in het oog houden, maar ja dan moet je éérts nog meespelen.
Veel succes met de G.W.
GW
Toeristjes, proficiat met jullie aankoop.
Je hebt een prima machine gekocht en de meerkost tegenover de LT win je terug met de minkosten van het onderhoud
. Stukken kan je met elke motor krijgen, gewoonlijk bij de GW zijn het de lampjes die het al eens begeven, voor de rest een oerdegelijk product
. Alléén is het niet mijn ding meer, mijn vrienden motards zitten bij deze club en m'n hart hangt aan een TE dure BMW
. Maar daar kiezen we zelf voor
.
Veel rij- en motoplezier toegewenst.
WilfriedLT
Je hebt een prima machine gekocht en de meerkost tegenover de LT win je terug met de minkosten van het onderhoud
Veel rij- en motoplezier toegewenst.
WilfriedLT
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
LT of Goldwing ???
Toeristjes, véél plezier met jullie GW, en voor zover het voor jullie iets uitmaakt, inderdaad aan elke machine kan wel eens iets stuk gaan.
In dit opzicht is er dis weinig verschil tussen de probleempjes die gesignaleerd worden op dit forum en die op de GW-forum.
Ikzelf rij nu zo'n 5 jaar en 150 KKM met BMW (GS 1150, GS 1200 en GSA) en heb tot nu toe niks negatief ervaren, noch inzake service, nog inzake olieverbruik, noch inzake technische betrouwbaarheid (op een idiote kortsluiting na)
In dit opzicht is er dis weinig verschil tussen de probleempjes die gesignaleerd worden op dit forum en die op de GW-forum.
Ikzelf rij nu zo'n 5 jaar en 150 KKM met BMW (GS 1150, GS 1200 en GSA) en heb tot nu toe niks negatief ervaren, noch inzake service, nog inzake olieverbruik, noch inzake technische betrouwbaarheid (op een idiote kortsluiting na)