BMW 1150 RT gestolen
Moderator: GVN
BMW 1150 RT gestolen
Zopas werd mij zilvergrijze BMW R1150RT gestolen aan het circuit van Zolder. Ik had hem net terug gehaald van bij Motocare na een herstelling. Hij was gesloten (weliswaar alleen stuurslot). Hij is gestolen rond 15u30. speciale kenmerken : GEEN koffers (staan thuis), witte pinkers vooraan, stickers van "Motocare" links en rechts onder het embleem en onder het kenteken "motocare.be". Er staat een radio in, geen BMW.
Ik weet dat het zo goed als onmogelijk is, maar moest iemand hem zien : 0495/154863..
Thanks !!!
Ik weet dat het zo goed als onmogelijk is, maar moest iemand hem zien : 0495/154863..
Thanks !!!
-
mario
- Contacteer:
verdomme wa is dt toch met dat race circuit van zolder iedere keer dat er iets te doen is worden daar moto's gestolen !!!!!!! kunnen die mannekes met die blauwe lichten en pakken daar niet gaan kijken tijdens zo'n dagen
man das kl"" te als je da tegen komt !!!! ik ga daar zeker niet naar toe met de bike hoor !!!! moest het zijn da ik toch nog ga zal ik hen sluiten en vast leggen met alles wat ik heb !!!!!
hoe moe je dat terug vinden zal wel worden uit één gehaalt en per piece verkocht worden !!!!!!!! f""ck f'''uck jongens
man das kl"" te als je da tegen komt !!!! ik ga daar zeker niet naar toe met de bike hoor !!!! moest het zijn da ik toch nog ga zal ik hen sluiten en vast leggen met alles wat ik heb !!!!!
hoe moe je dat terug vinden zal wel worden uit één gehaalt en per piece verkocht worden !!!!!!!! f""ck f'''uck jongens
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
s'Jonge Harieke, wat een schoften. Dat ze met hun gore poten van andere mensen spullen afblijven. Dat is een behoorlijke schadepost. Laat het dan voor andere mensen een lering zijn want het gebeurt op meer plaatsen waar veel motoren komen zoals we kort geleden nog op dit forum konden lezen o.m. in Valkenburg. Die plaats heeft er ook heel lang om bekend gestaan.
Sterkte Harieke.
Sterkte Harieke.
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
-
Iron Gonzo
dat is inderdaad weeral een zoveelste bewijs dat het maar niet stopt.
heb je toevallig een foto ervan?
stuur hem maar door ik plaats hem hier wel bij uw wel wreed triestig berichtje
heb je toevallig een foto ervan?
stuur hem maar door ik plaats hem hier wel bij uw wel wreed triestig berichtje
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Verbaasd me hélaas weer eens niet, Zolder is idd een klassieker als het op stelen van motor's aankomt, bij elke gelegenheid dat er iets te doen is worden er meerdere motor's gestolen, inclusief motor's op de "beveiligde" parkings...zelfde voor Durbuy, 3-landenpunt, Monshau etc etc...om misselijk van te worden...
Rotdieven, bah
Rotdieven, bah
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Iron Gonzo
Re: foto
ik heb u mailke gestuurdharieke schreef:Ik heb wel een foto, weliswaar inclusief mezelf en de kofferset, maar hoe krijg ik die hier opgezet ?
[/img]
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik herinner me nu net dat op het moment dat ik mijn motor ging parkeren, er een witte bestelwagen met nederlandse nummerplaat van de parking afreed en onmiddellijk stopte toen ik naast hem doorreed. Ik veronderstel dat die er iets mee te maken heeft, want op die parking werd gelijktijdig nog een andere motor gestolen. Die zit dus waarschijnlijk al lang in Nederland.
Bedankt voor al jullie raad en steun ...
Bedankt voor al jullie raad en steun ...
-
Iron Gonzo
dit is het slachtoffer met respectievelijke RT

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik ga hard zijn:
JA ik vind het klote voor u maar mag ik er toch op wijzen dat wij ondertussen meer dan één keer verwittigd zijn, en een verwittigd man is er normaal twee waard.
ALLEEN OP STUURSLOT is erom vragen, wat niet wil zeggen dat ik je met een slechter gevoel wil opzadelen, het is al erg genoeg dat je zoiets moet meemaken.
MAAR, ik vind dat als je op stap bent met iets van een half miljoen of meer oude belgische franken, dan neem je je voorzorgen. En hoe meer hoe beter.
DIKKE KETTING, SLOTEN, ERGENS AAN VASTMAKEN, AAN MEKAARS MOTO VASTMAKEN, PARKEREN ONDER TOEZICHT, ALARM met MELDER.
Alle beetjes helpen maar het best is je motor echt ergens aan vast te maken en dan nog op zulke manier dat men afziet van een snelle poging.
Ikzelf heb STEEDS een dikke kryptonite ketting bij van gehard staal die langer is dan een meter met twee VETTE krytonite sloten van hoge kwaliteit. Toch als ik de motor ergens moet achterlaten uit mijn zicht.
Die ketting gaat DOOR de cardanas en AAN een paal of verankering. Ik tracht ook de ketting niet op de grond te leggen maar zodanig te spannen dat ze hangt.
Op die manier hou je alvast 8 a 9 op de 10 dieven weg, want het is onbegonnen werk dit snel te doen.
Daarbovenop is een alarm met luide sirene ook nog handig, zeker op een happening, minder op afgelegen plek.
Afin, LAAT HET EEN LES ZIJN VOOR IEDEREEN: BETER TWEE MINUTEN PRUTSEN DAN TWEE UUR BLEITEN ....
Succes met het terugvinden van je motor, ik duim mee.
JA ik vind het klote voor u maar mag ik er toch op wijzen dat wij ondertussen meer dan één keer verwittigd zijn, en een verwittigd man is er normaal twee waard.
ALLEEN OP STUURSLOT is erom vragen, wat niet wil zeggen dat ik je met een slechter gevoel wil opzadelen, het is al erg genoeg dat je zoiets moet meemaken.
MAAR, ik vind dat als je op stap bent met iets van een half miljoen of meer oude belgische franken, dan neem je je voorzorgen. En hoe meer hoe beter.
DIKKE KETTING, SLOTEN, ERGENS AAN VASTMAKEN, AAN MEKAARS MOTO VASTMAKEN, PARKEREN ONDER TOEZICHT, ALARM met MELDER.
Alle beetjes helpen maar het best is je motor echt ergens aan vast te maken en dan nog op zulke manier dat men afziet van een snelle poging.
Ikzelf heb STEEDS een dikke kryptonite ketting bij van gehard staal die langer is dan een meter met twee VETTE krytonite sloten van hoge kwaliteit. Toch als ik de motor ergens moet achterlaten uit mijn zicht.
Die ketting gaat DOOR de cardanas en AAN een paal of verankering. Ik tracht ook de ketting niet op de grond te leggen maar zodanig te spannen dat ze hangt.
Op die manier hou je alvast 8 a 9 op de 10 dieven weg, want het is onbegonnen werk dit snel te doen.
Daarbovenop is een alarm met luide sirene ook nog handig, zeker op een happening, minder op afgelegen plek.
Afin, LAAT HET EEN LES ZIJN VOOR IEDEREEN: BETER TWEE MINUTEN PRUTSEN DAN TWEE UUR BLEITEN ....
Succes met het terugvinden van je motor, ik duim mee.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
-Wim-
Wat niet wil zeggen dat ze me hun poten van iemand anders zijn gerief moeten afblijven.
Nog even en men maakt er nog "uitlokking" van omdat hij alleen maar op het stuurslot stond
.
Tevens vraag ik mij af of er eventueel camerabeelden zijn van (eventuele) bewakingscamera's. Uiteindelijk zouden die er moeten zijn als er in het verleden mog dergelijke feiten zijn gepleegd.
Just my 2 cts.
Nog even en men maakt er nog "uitlokking" van omdat hij alleen maar op het stuurslot stond
Tevens vraag ik mij af of er eventueel camerabeelden zijn van (eventuele) bewakingscamera's. Uiteindelijk zouden die er moeten zijn als er in het verleden mog dergelijke feiten zijn gepleegd.
Just my 2 cts.
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Tjonge tjonge...ik voel met je mee man...
Dit kan toch niet onopgemerkt gebeurt zijn...zo'n zware (en mooie) machien...
Hopelijk krijg je je beemer ongeschonden terug en wordt dat krapuul gepakt...
We kunnen misschien met z'n allen eens het internet afschuimen om te zoeken naar zo'n moto...
Veel sterkte man...
Dit kan toch niet onopgemerkt gebeurt zijn...zo'n zware (en mooie) machien...
Hopelijk krijg je je beemer ongeschonden terug en wordt dat krapuul gepakt...
We kunnen misschien met z'n allen eens het internet afschuimen om te zoeken naar zo'n moto...
Veel sterkte man...
R1100RT + TTRider
Awel Harieke,dit vindt ik nu werkelijk erg,zo een prachtig machien van U jatten en dan die onnozele preek van pvdk erbovenop(liefst 9 keer(negen) ik of ikzelf vernoemen in zijne homilie.Goed gedacht van zijn eigen en, wijsheid te koop zeker.Hopend dat ge uwe tuffer zo snel mogelijk terug krijgt en snel weer op de baan kunt vlammen,het is U van harte gegund en dan dan gaan wij zeker er eens op uit.
gaas aan de maas
-
Highlander
Ze zouden de wetten in belgenland toch ééns dringend moeten gaan aanpakken, wat gaan ze de dieven geven als ze hem al terugvinden?
Zeggen dat ze het nooit meer mogen doen
Ik zou ze alvast niet in een viersterrenhotel plaatsen, bij mij zouden ze het geen twee keer doen, maar ja wie ben ik.
Neem je het recht in eigen hand dan word je wel zwaar gestraft.
Hoop in alle geval dat je hem terugvind, misschien heeft er nog iemand die cammionette gezien?
Zeggen dat ze het nooit meer mogen doen
Ik zou ze alvast niet in een viersterrenhotel plaatsen, bij mij zouden ze het geen twee keer doen, maar ja wie ben ik.
Neem je het recht in eigen hand dan word je wel zwaar gestraft.
Hoop in alle geval dat je hem terugvind, misschien heeft er nog iemand die cammionette gezien?
-
Ed Vollegaas
- Contacteer:
Ik ken dat gevoel, 25 jaar geleden mijn eerste moto, nen Honda CB750 four, samen met die van mijne maat aan elkaar met kettingen voor en achteraan, beide op stuurslot, tussen 14:00 uur en 18:00 uur, verdwenen als sneeuw voor de zon. In al die jaren die ik nadien daar dienst heb gedaan als BK en nu als ambulancier gebeurt dit inderdaad bijna wekelijks.
Dit zijn "PROFFESSIONALS" en niets houdt hen tegen, het is daar hun geliefd werkterrein.
Door de jaren heen werden er op de "bewaakte parkings" zelfs moto's ontvreemd.
Sterkte,
Ed.
Dit zijn "PROFFESSIONALS" en niets houdt hen tegen, het is daar hun geliefd werkterrein.
Sterkte,
Ed.
X-aantal rijstraketten, 2 spaghetti skate-boards, R100RS, F650GS, R1100S, R1200GS, R1200RT, V7racer, 800xc.
Back to basics...
Back to basics...
-
-Wim-
Dé oplossing,
Een gewilde motor op een plaatst zetten die gekend is voor diefstallen.
De motor laten stelen, en dan met ne man of twintig die kerel(s) een bezoekje brengen, en alles " in de minne " regelen
Ben ik nu politiek incorrect ?
De motor laten stelen, en dan met ne man of twintig die kerel(s) een bezoekje brengen, en alles " in de minne " regelen
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
-
Ed Vollegaas
- Contacteer:
Laat maar weten waar en wanneer ben ik echt voor te vinden. Lijkt mij helemaal nog iet zo'n gek idee.-Wim- schreef:Dé oplossing,
De motor laten stelen, en dan met ne man of twintig die kerel(s) een bezoekje brengen, en alles " in de minne " regelen![]()
X-aantal rijstraketten, 2 spaghetti skate-boards, R100RS, F650GS, R1100S, R1200GS, R1200RT, V7racer, 800xc.
Back to basics...
Back to basics...
Simpel,nagel op de kop.Ed Vollegaas schreef:Ik ken dat gevoel, 25 jaar geleden mijn eerste moto, nen Honda CB750 four, samen met die van mijne maat aan elkaar met kettingen voor en achteraan, beide op stuurslot, tussen 14:00 uur en 18:00 uur, verdwenen als sneeuw voor de zon. In al die jaren die ik nadien daar dienst heb gedaan als BK en nu als ambulancier gebeurt dit inderdaad bijna wekelijks.
Sterkte,
Ed.
gaas aan de maas
Wat een ellende zeg.
En eigenlijk kan je inderdaad er niet veel aan doen ,of je moet weg blijven van circuits,grenszones,steden, enz.Kan eigenlijk niet ,ttz.mag niet de bedoeling zijn.
Ook in de eigen garage/woning worden motoren gestolen,dus zelfs daar niet echt veilig!
Politie kan moeilijk diefstal verhinderen op plaatsen gelijk Terlamen ,
of IEDER VOERTUIG/BESTUURDER moet bij het verlaten parking grondig gecontroleerd worden.Dan gaan de mensen ook reklameren wegens oponthoud.
Je kan nu enkel nog melden en hopen op respons.
vb:MAG Site , Motoren&Toerisme ,
GS forum Nl (http://www.bmwgsclub.nl/forum/index.php ) ,
boxer forum Duitsland (http://www.boxer-forum.de).
En internet,advertenties in het oog houden.
De kans is niet onbestaand dat iemand/een tip je helpt.
Ik hoop dat je hem terugvindt,
en dat de dieven de kanker krijgen ,zonder verzorging kreperen.
En eigenlijk kan je inderdaad er niet veel aan doen ,of je moet weg blijven van circuits,grenszones,steden, enz.Kan eigenlijk niet ,ttz.mag niet de bedoeling zijn.
Ook in de eigen garage/woning worden motoren gestolen,dus zelfs daar niet echt veilig!
Politie kan moeilijk diefstal verhinderen op plaatsen gelijk Terlamen ,
of IEDER VOERTUIG/BESTUURDER moet bij het verlaten parking grondig gecontroleerd worden.Dan gaan de mensen ook reklameren wegens oponthoud.
Je kan nu enkel nog melden en hopen op respons.
vb:MAG Site , Motoren&Toerisme ,
GS forum Nl (http://www.bmwgsclub.nl/forum/index.php ) ,
boxer forum Duitsland (http://www.boxer-forum.de).
En internet,advertenties in het oog houden.
De kans is niet onbestaand dat iemand/een tip je helpt.
Ik hoop dat je hem terugvindt,
en dat de dieven de kanker krijgen ,zonder verzorging kreperen.
Erg klote van die diefstal. Rotzakken moet leren om hun schurftige poten thuis te houden. Als ik er ooit ene bezig zie...Ed Vollegaas schreef:Laat maar weten waar en wanneer ben ik echt voor te vinden. Lijkt mij helemaal nog iet zo'n gek idee.-Wim- schreef:Dé oplossing,
De motor laten stelen, en dan met ne man of twintig die kerel(s) een bezoekje brengen, en alles " in de minne " regelen![]()
..en dat lokgedoe: bestaat en werkt...
In Canada regelmatig toffe filmkes.. De rotzakken aan de slag Steal one: go to jail
Misschien een kleine bemerking:
Als ze op de parking in Zolder ( en bij uitbreiding op alle parkings waar veel motoren samenkomen) dezelfde voorzorgs- en antidiefstalmaatregelen nemen als in Leopoldsburg op het jaarlijks HD treffen, dan zouden er waarschijnlijk enkele motoren minder gestolen worden.
Beveiligde perimeter met een identieke code voor motor en piloot: geen identieke code = onmiddellijk afstappen en goed oppassen of "dikke problemen" !
Het is natuurlijk een pak meer inzet van gemotiveerde mensen, maar de organisatie van Zolder zou dat toch zeker moeten kunnen realiseren.
Als ze op de parking in Zolder ( en bij uitbreiding op alle parkings waar veel motoren samenkomen) dezelfde voorzorgs- en antidiefstalmaatregelen nemen als in Leopoldsburg op het jaarlijks HD treffen, dan zouden er waarschijnlijk enkele motoren minder gestolen worden.
Beveiligde perimeter met een identieke code voor motor en piloot: geen identieke code = onmiddellijk afstappen en goed oppassen of "dikke problemen" !
Het is natuurlijk een pak meer inzet van gemotiveerde mensen, maar de organisatie van Zolder zou dat toch zeker moeten kunnen realiseren.
R1150RT 10/2004