RAD ....maar niet alles in voorraad.
Selbach Lier officiele Dainese dealer,maar ook niet het hele assortiment.
Kijk op : http://WWW.selbach.be -30% tot -50%op Dainese in voorraad,maar niet op deze jas(nieuw model)
Ook dit op internet :
Deze nieuwe collectie is nu verkrijgbaar bij alle officiële Kawasaki-dealers. ... Kawasaki en Dainese gaan partnerschap aan - 27/03/2006 15:18:07 ...
Wintervoering zeer gemakkelijk uitritsbaar.
Vrij grote waterdichte zakken aan buitenkant
Vrij hoog opstaande kraag
Enkel oppassen voor de ritsen aan de binnenkant van de mouwen. De binnenvoering geraakt snel tussen de ritssluiting.
En voor de rest; Het is Dainese en ben daar tot nu toe al altijd super tevreden van geweest. In verhouding met andere merken Prijs/kwaliteit-verhouding stukken hoger.
Inderdaad Bimoto in Gent...
Naar invoerder gebeld...geen enkele verdeler meer van Dainese in het Antwerpse (Selbach stopt er mee,enkel nog uitverkoop voorraad!)
En bij RAD is de Gator niet verkrijgbaar,en wordt ook niet besteld.
Dus maar is gaan kijken bij Bimoto
Bedank voor de info
k'heb uiteraard kleding van dainese.
normaal gezien geen problemen ermee , uitgezonderd bij hevige
regen "stortbuien" die redelijklang duren +- 1 uur begin ik wel
wat vochtig te worden
Broek: Kruis en achterkant en verbinding langs vanonder, compleet doorweekt.
Jas: 2 zakken die waterdicht zouden moeten zijn, waren vandaag weeral een aquarium. En langs ellebogen komt er water binnen.
Verkoper vond dit zeker niet normaal en vroeg me alles asap binnen te brengen zodat het kon worden opgestuurd naar Italië. Zou ongeveer 3 weken duren.
Breng alles volgend weekend binnen en dan zien we hoe het verder loopt. Ga me alvast een regenjas kopen om deze na retour jas en broek extra te kunnen dragen.