gat in zadel
Moderator: GVN
gat in zadel
ik heb een klein gaatje in mijn zadel. Kent iemand een manier om dit te dichten? Bestaat er een lijm, hars of ander product dat erop aangebracht kan worden zodat dit niet verder scheurt en ook niet aan kledij blijft kleven?
Laat bij uwe lokale schoenmaker er een stukske simili onder plakken. (of doe het zelf)
Beste is kontaktlijm. Zadelbekleding zal er dan wel afmoeten zodat je de gelijmde en goed droge stukken stevig op elkaar kan persen.
Iets dat echt niet meer loskomt bestaat er volgens mij niet voor zadels.
Uw zadel wordt soms bloedheet in de zon, ijskoud in de winter en dan zit je daar nog met uw gewicht op wiebelen en 't moet nog zacht en verend zijn, elke lijm zal dan wel ooit weer loskomen
Beste is kontaktlijm. Zadelbekleding zal er dan wel afmoeten zodat je de gelijmde en goed droge stukken stevig op elkaar kan persen.
Uw zadel wordt soms bloedheet in de zon, ijskoud in de winter en dan zit je daar nog met uw gewicht op wiebelen en 't moet nog zacht en verend zijn, elke lijm zal dan wel ooit weer loskomen
Gele: wel snel , niet rap
[
[/quote]
Nou dat weet ik niet , Ik heb ooit lijm gehad waarmee ik bv.een scheurtje
in regenpak of in een opblaas boot (nee geen pop, voor de slimmerikken) kon repareren. Met die lijm kon je een mooi lasnaadje over het scheurtje leggen dus geen lapje er overheen. Zeer zeker verkrijgbaar in hobby en doe hetzelf zaken. Dus ga zoeken en succes ermee.
grtjs vutteRT
Nou dat weet ik niet , Ik heb ooit lijm gehad waarmee ik bv.een scheurtje
in regenpak of in een opblaas boot (nee geen pop, voor de slimmerikken) kon repareren. Met die lijm kon je een mooi lasnaadje over het scheurtje leggen dus geen lapje er overheen. Zeer zeker verkrijgbaar in hobby en doe hetzelf zaken. Dus ga zoeken en succes ermee.
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
gelijmde bekleding lostrekken en 't hele zadel naar de Filistijnen helpen om een gaatje te dichten??
gewoon zorgen dat het gaatje toe is, langs de binnenzijde is er geen repareren aan dus 't moet provisorisch langs de buitenkant, een beetje zwarte kit (minimaal) als 't een zwart zitje is wel te verstaan...
gewoon zorgen dat het gaatje toe is, langs de binnenzijde is er geen repareren aan dus 't moet provisorisch langs de buitenkant, een beetje zwarte kit (minimaal) als 't een zwart zitje is wel te verstaan...
Heb net met een haak van mijn laars in mijn zadel gehaakt . Ik heb met FIX van Wurth (glashelder) onder ingespoten en alles terug een beetje op zijn plaats geduwt ,den overschot met whitesp. afgewassen en ge ziet er niet veel van. Het wordt beresterk, blijft flexibel en is zeker waterbestendig.
zundap/kreidler/BSA500/suzuki500gt/bmwR1200C/bmwk1100lt/bmwK1200lt/BMW K75rt /DEFENDER
DANNY
DANNY